Kim46
MF veteraan
- 22 mei 2010
- 1.602
- 0
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze komt niet zo vaak hè
Euh... niet bij de Tex... bedoelde ik, ik ben niet verantwoordelijk wat al die dirty minds hier weer in lezenGrapjas
Vast nietEuh... niet bij de Tex... bedoelde ik, ik ben niet verantwoordelijk wat al die dirty minds hier weer in lezen
Misschien zondag in Assenzou eigenlijk wel (moeten)
Leg jij dit maar eens uit... Vermiste meisjes uit Overdinkel weer terechtVast niet
Misschien zondag in Assen
Talmaplein, andere kant van Overdinkel ... Dat die zich naar onze kant bewegen kan natuurlijk gebeuren .Leg jij dit maar eens uit... Vermiste meisjes uit Overdinkel weer terecht
In nieuwstaat en met slechts 31000km op de klok. Paar weken terug net grote beurt, nieuwe banden en remmen gehad (1200 euro in totaal) bij Smudde.
wat is er zondag in Assen te doenMisschien zondag in Assen
leuk!
wat is er zondag in Assen te doen
[me] vang is te lui om te googlen[/me]
Zonder de S1000RR's lees ik net... is het ineens minder interessant om er heen te gaanLaatste race van het ONK
Wij willen daar ook heen Idee om er met een groep heen te gaan?Laatste race van het ONK
ah da's wel leuke reden om naar Assen te gaanLaatste race van het ONK
Wij willen daar ook heen Idee om er met een groep heen te gaan?
Zonder de S1000RR's lees ik net... is het ineens minder interessant om er heen te gaan
Nja, euh.. we laten wel ff weten of we gaan danHeb al met iemand afgesproken dat we met de auto gaan
met of zonder, kan zondag sowieso niet en daar heb ik 2 leuke redenen voorZonder de S1000RR's lees ik net... is het ineens minder interessant om er heen te gaan