MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aan de andere kant, een beetje textielpak is minstens zo veilig als een stukkie koeiehuid... maar op een circuit ziet het er wel raar uit

don't think so :N

Textielpak zit toch een stuk losser, waardoor je kant heb dat je proctie gaat verschuiven

Aan de andere kant, een beetje textielpak is minstens zo veilig als een stukkie koeiehuid... maar op een circuit ziet het er wel raar uit
dat zeg je nou wel, maar ik denk dat leer veel veiliger is: ik heb nog nooit een koe een motorongeluk zien maken, poeh

:+

don't think so :N
Textielpak zit toch een stuk losser, waardoor je kant heb dat je proctie gaat verschuiven
Niet als je een goed passend pak hebt en de protectie op de goede manier hebt bevestigd...

dat zeg je nou wel, maar ik denk dat leer veel veiliger is: ik heb nog nooit een koe een motorongeluk zien maken, poeh
Denk dat er meerder koeien bij motorongelukken betrokken zijn, meer tenminste dan die machines die high tech textiel/kunstofvezels maken... :P

Denk dat er meerder koeien bij motorongelukken betrokken zijn, meer tenminste dan die machines die high tech textiel/kunstofvezels maken... :P
hmz, das wel goed . van je, ik heb iid ook nooit bijv een naaimasjien een motorongeluk zien maken ...

Zie je het al voor je! :P een koe die een motorongeluk krijgt :o _O-

Zie je het al voor je! :P een koe die een motorongeluk krijgt :o _O-

niets is onmogelijk

koeien.jpg

Iedereen alvast weltrusten :P kga top gear kijken! ;)
:W

Net Knight and day gezien en wéér een Ducati die als een viercilinder klinkt!
Was ook al in Salt en tig andere films! :(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan