JPD
MF veteraan
- 12 mei 2005
- 28.332
- 278
naar assen met de autoHeb al met iemand afgesproken dat we met de auto gaan
met stip naar de laatste plaats.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
naar assen met de autoHeb al met iemand afgesproken dat we met de auto gaan
Dat zijn 2 superbikes minder dus...Hmmm maar de superbikes maken het wel weer goed toch?
naar assen met de auto
met stip naar de laatste plaats.....
... als motorrijder met de oto naar een motorwedstrijd gaanHeb al met iemand afgesproken dat we met de auto gaan
laten ze zo'n outfit de baan op
... als motorrijder met de oto naar een motorwedstrijd gaan
... ik zeg
Blijkbaar...laten ze zo'n outfit de baan op
dabedoelikma
als ik zondag ga, iig op de motor
Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.
De automobilist wilde inhalen en zag daarbij mijn oom over het hoofd en reed hem frontaal aan. Traumahelicopter was onderweg maar toen de mensen van de ambulance het stabiel genoeg vonden hebben ze die afgebeld.
Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje….
asfalt zal ook vast zacht & meeverend zijntis wel in België natuurlijk
Heb die man nou gewoon textiel aan of lijkt het zo?
mosterd na de maaltijd en Spuit 11Heb die man nou gewoon textiel aan of lijkt het zo?
asfalt zal ook vast zacht & meeverend zijn
Heb die man nou gewoon textiel aan of lijkt het zo?
Edit: liep een pagina achter, ja dus
Aan de andere kant, een beetje textielpak is minstens zo veilig als een stukkie koeiehuid... maar op een circuit ziet het er wel raar uitasfalt zal ook vast zacht & meeverend zijn
aanstellert.
Jij ook weer, want had 'm al geëditmosterd na de maaltijd en Spuit 11