DJ.Verhulst
BMW R1200GS 2011
Heb hem al een tijd niet op MF-Oost gezien. Rijdt ie nog wel?
nee,, sinds we hem los gereden hebben naar de Felsemulhe durft ie niet meer.....
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mwoa zo af en toe... Hij vind het zo vervelend, dat elke x als ie bij de tex is, hij op de foto word gezet
nee,, sinds we hem los gereden hebben naar de Felsemulhe durft ie niet meer.....
Tex verkoopt ook geen V-Power . Misschien moeten we "Shellen", zal ie wellicht vaker komenMwoa zo af en toe... Hij vind het zo vervelend, dat elke x als ie bij de tex is, hij op de foto word gezet
als ik dikke piepen voor je moet bestellen....laat het dan ff weten
Mwoa zo af en toe... Hij vind het zo vervelend, dat elke x als ie bij de tex is, hij op de foto word gezet
Mezelf laatst er nog even van overtuigd nooit dikke piepn te willen hebben. Even naar een CBX in Enschede gekeken en rondje gemaakt... Was echt doof toen ik terug was
Dit weekend doen? Moet ook nog eem' teevee bekijken bij RuIk kom nog wel ff langs Heb nog op een paar dempers gereageert. Ik wacht eerst die antwoorden nog ff af. Maar dat heeft nog ff de tijd nodig...
Heftig inderdaad.... frontaalKreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden ......
.....Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje….
Een vriend van me is programmeur... ik heb m gevraagd of hij nog wat weet via via.Klopt, programmeren blijft programmeren. Maar ervaring heb je dan niet.
Toevallig deze week nog telefoon gehad van een wervingsbureau die een ervaren .net programmeur zochten. Tja, ik heb er wel eens mee gestoeid, maar ervaren ben ik zeker niet. Ze gingen dan ook nog maar even verder zoeken...
[me].net staat wel hoog op het lijstje van 'dingen die ik nog eigen moet maken'[/me]
Ik vond die vorige foto leukerTijd voor wat anders!
Trots op je!En das 4
Heftig inderdaad.... frontaal
Dat wil je niet meemaken
kan wel kloppen.. de klepdekselpakkingsiliconen zooi staat te drogen.. morgen haal ik um weer opKom net bij Smudde vandaan en de Beemer van mijn oom is Total loss. Het balhoofd is gewoon helemaal afgebroken en en frame is krom. Al het kunstof is kapot en het voorwiel en voorvork is geknikt. Zelfs de contactsleutel is afgebroken. Dus op zoek naar een andere Beemer (K1100LT - R850RT - R1100RT) met een zeer lage km stand...
Oh ja, JPD’s bike ook nog gespot.
Denk bij die term aan iets heel anders
Ik vond die vorige foto leuker
Kom net bij Smudde vandaan en de Beemer van mijn oom is Total loss. Het balhoofd is gewoon helemaal afgebroken en en frame is krom. Al het kunstof is kapot en het voorwiel en voorvork is geknikt. Zelfs de contactsleutel is afgebroken. Dus op zoek naar een andere Beemer (K1100LT - R850RT - R1100RT) met een zeer lage km stand...
Oh ja, JPD’s bike ook nog gespot.
Trots op je!
Beste klap moet het dan geweest zijn.....
zag z'n motor er een beetje netjes uit ? voor de klap ?
kan schelen met het uit te keren bedrag.....
Ze hadden hem lekker warm binnen staan tussen zijn broertjes en zusjes...kan wel kloppen.. de klepdekselpakkingsiliconen zooi staat te drogen.. morgen haal ik um weer op