MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik kom nog wel ff langs ;) Heb nog op een paar dempers gereageert. Ik wacht eerst die antwoorden nog ff af. Maar dat heeft nog ff de tijd nodig...
Dit weekend doen? Moet ook nog eem' teevee bekijken bij Ru :N

Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden ......
.....Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje….
Heftig inderdaad.... frontaal B|
Dat wil je niet meemaken :N

Klopt, programmeren blijft programmeren. Maar ervaring heb je dan niet.
Toevallig deze week nog telefoon gehad van een wervingsbureau die een ervaren .net programmeur zochten. Tja, ik heb er wel eens mee gestoeid, maar ervaren ben ik zeker niet. Ze gingen dan ook nog maar even verder zoeken...

[me].net staat wel hoog op het lijstje van 'dingen die ik nog eigen moet maken'[/me]
Een vriend van me is programmeur... ik heb m gevraagd of hij nog wat weet via via.
Zoja dan hoor je het natuurlijk ;)

Kom net bij Smudde vandaan en de Beemer van mijn oom is Total loss. Het balhoofd is gewoon helemaal afgebroken en en frame is krom. Al het kunstof is kapot en het voorwiel en voorvork is geknikt. Zelfs de contactsleutel is afgebroken. Dus op zoek naar een andere Beemer (K1100LT - R850RT - R1100RT) met een zeer lage km stand...

Oh ja, JPD’s bike ook nog gespot.

Kom net bij Smudde vandaan en de Beemer van mijn oom is Total loss. Het balhoofd is gewoon helemaal afgebroken en en frame is krom. Al het kunstof is kapot en het voorwiel en voorvork is geknikt. Zelfs de contactsleutel is afgebroken. Dus op zoek naar een andere Beemer (K1100LT - R850RT - R1100RT) met een zeer lage km stand...
:Y kan wel kloppen.. de klepdekselpakkingsiliconen zooi staat te drogen.. morgen haal ik um weer op

m1azs02ar5la.jpg

:+

Beste klap moet het dan geweest zijn.....

zag z'n motor er een beetje netjes uit ? voor de klap ?

kan schelen met het uit te keren bedrag.....

Beste klap moet het dan geweest zijn.....

zag z'n motor er een beetje netjes uit ? voor de klap ?

kan schelen met het uit te keren bedrag.....

In nieuwstaat en met slechts 31000km op de klok. Paar weken terug net grote beurt, nieuwe banden en remmen gehad (1200 euro in totaal) bij Smudde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan