MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je het ene(delphi) kunstje kan, lukt het andere (.net/java) toch ook wel :?

Klopt, programmeren blijft programmeren. Maar ervaring heb je dan niet.
Toevallig deze week nog telefoon gehad van een wervingsbureau die een ervaren .net programmeur zochten. Tja, ik heb er wel eens mee gestoeid, maar ervaren ben ik zeker niet. Ze gingen dan ook nog maar even verder zoeken...

[me].net staat wel hoog op het lijstje van 'dingen die ik nog eigen moet maken'[/me]

:W

Hoe ging je eerste deelneming aan het verkeer sinds 2 september?

Goed hoor :Y
Al deden wel de stoplichten het niet bij Frans op de Bult, dat is altijd kut. Ging goed uiteraard. Ga zo beginnen aan de terugweg.

Jij nog even sterkte daar :j

Klopt, programmeren blijft programmeren. Maar ervaring heb je dan niet.
Toevallig deze week nog telefoon gehad van een wervingsbureau die een ervaren .net programmeur zochten. Tja, ik heb er wel eens mee gestoeid, maar ervaren ben ik zeker niet. Ze gingen dan ook nog maar even verder zoeken...

[me].net staat wel hoog op het lijstje van 'dingen die ik nog eigen moet maken'[/me]
Je moet inderdaad de mazzel hebben dat je een bedrijf vindt dat zin heeft in investeren in een briljante programmeur *D

Je moet inderdaad de mazzel hebben dat je een bedrijf vindt dat zin heeft in investeren in een briljante programmeur *D

Klopt, en in de tussentijd ga ik mij gewoon een paar gangbare talen eigen te maken. :Y

Laatst bewerkt:

Er zijn toch maar weinig bedrijven die zelf ontwikkelen of ze moeten groot zijn ??

vind het toch wel jammer een ingehuurde club is toch afstandelijke en langere lijnen

Er zijn toch maar weinig bedrijven die zelf ontwikkelen of ze moeten groot zijn ??

vind het toch wel jammer een ingehuurde club is toch afstandelijke en langere lijnen
Juist .net/java/c++ wordt in house nog wel gevraagd..

Juist .net/java/c++ wordt in house nog wel gevraagd..

Dat is toch meestal fine tunning en aanpassingen,,, heb een jaar op een stel SAP ontwikkelaars moeten oppassen, was er druk mee.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan