MFOost #108 'Sambal bij?'''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.

De automobilist wilde inhalen en zag daarbij mijn oom over het hoofd en reed hem frontaal aan. Traumahelicopter was onderweg maar toen de mensen van de ambulance het stabiel genoeg vonden hebben ze die afgebeld.

Zo zie je maar weer, een ongeluk zit in een klein hoekje….
Lekker dan :/

-O-

Gelukkig is hij er nog (redelijk) goed van af gekomen

Doelde alleen op, dat er hier altijd goede computermensen nodig zijn.
Voor de rest boeit het me niet zoveel wat voor werk je precies doet eigenlijk :P

Maar ik wist niet dat je ook automonteur was :o :+
Hij heeft ook een spuiterij aan huis heb ik gehoord :Y

Doelde alleen op, dat er hier altijd goede computermensen nodig zijn.
Voor de rest boeit het me niet zoveel wat voor werk je precies doet eigenlijk :P
~[/quote]

Was ook niet happerig bedoeld hoor! :j (Hoewel ik nog geen ontbijt heb gehad..).
Ik heb gewoon een voordeel en een nadeel.
Er zijn niet veel Delphi-programmeurs, dus er is weinig concurrentie. *O*
Jammer genoeg zijn er ook niet zoveel Delphi-banen op het moment. -O-

Maar ik wist niet dat je ook automonteur was :o :+

Met 3 mini's heb ik niet veel keus.... :P

Kreeg net een telefoontje van mijn oom die al jaren zomer en winter door rijdt. Hij is gisterenmiddag (tussen Fleringen en Weerselo) van zijn motor gereden door een niet oplettende tegemoetkomende automobilist die op zijn rijbaan reed. Gelukkig heeft hij alleen maar wat kneuzingen en veel pijn maar niets gebroken. Wel veel schaaf en blauwe plekken. Hij had een motorpak aan en is 20 meter door de lucht gegaan. Motor waarschijnlijk total loss, pak, kleding, helm en laarzen zijn allemaal kapot.

De automobilist wilde inhalen en zag daarbij mijn oom over het hoofd en reed hem frontaal aan. Traumahelicopter was onderweg maar toen de mensen van de ambulance het stabiel genoeg vonden hebben ze die afgebeld.

Zow, das een beste klap geweest dan! Gelukkig is je oom er relatief goed van af gekomen.

:Z :W goeiesmorge allemaal. @Zolder-gangers: veel plezier, hopen dat t daar beter weer is als hier. Zullen de vooruitzichten van't weekend nog wat zijn? Heb nog wel zin aan weer een stukkie KNALLUUH :+ (nog steeds zonder dikke piep'm -O- )

als ik dikke piepen voor je moet bestellen....laat het dan ff weten

Mezelf laatst er nog even van overtuigd nooit dikke piepn te willen hebben. Even naar een CBX in Enschede gekeken en rondje gemaakt... Was echt doof toen ik terug was _O-

Beste klap als je 20 mtr. door de lucht vliegt. -O-
Gelukkig is ie er dan nog redelijk goed uit gekomen.
Beterschap voor je oom.

Er zijn niet veel Delphi-programmeurs, dus er is weinig concurrentie. *O*
Jammer genoeg zijn er ook niet zoveel Delphi-banen op het moment. -O-
Als je het ene(delphi) kunstje kan, lukt het andere (.net/java) toch ook wel :?

ik koop geen motor zonder, of ik moet ze snel & makkelijk kunnen toevoegen.

ik koop geen motor zonder uitlaten, en anders zet ik er een paar vervangings dempers onder.
uitlaten vallen niet onder de categorie accesoire's namelijk :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan