MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ehhh 31 denk ik, zit net ff de lijst te bekijken en ik sta er 2x in!! |(

Maarre dat nieuwe record gaat goed komen hoor! O-)

Ik weet niet of het aan de maandagochtend ligt :Z maar ik zie je er echt maar 1x in staan :?

Op zondag 08 februari 2004 13:01 schreef Xtreme R het volgende:
m'n broer en een maatje van me gaan ook mee

Ik heb zaterdag (onder het genot van... O-) ) ook nog iemand over kunnen halen om mee te gaan!!
Er zullen wel meer mensen met anderen mee komen dus het wordt zeker een gezellige groep!! })

Laatst bewerkt:
Ik las dat Erwtje evt nog een plekkie vrij had achterop..!

Kan deze gereserveerd worden voor Sissi t/m maandag 16 februari :+

wie leverde ook alweer die MF-stickers ik zou er nog graag 1 of 2 willen....

grtzz daniel

wie leverde ook alweer die MF-stickers ik zou er nog graag 1 of 2 willen....

grtzz daniel

In "Algemene motorpraat" staat bovenaan het topic hoe je ze kan bestellen.

waarom moet je eigenlijk een mf sticker hebben snap er het nut niet van :?

Echt nuttig is het ook niet maar ik vind het wel geinig als ik iemand zie rijden met zo'n sticker! Gisteren toeterde er ook nog een blik naar me toen ik voorkroop bij 't stoplicht maar dat kon natuurlijk ook zijn door het goddelijke lichaam in dat strakke leren pak O-) :P
:+

Ik denk trouwens dat ik zaterdag ff de verschillende binnendoor, lekkere stuurweggetjes naar Veenendaal ga rijden :P . Als er iemand zin heeft om mee te rijden hoor ik 't wel!

U heeft zojuist 1 nieuwe meel ontvangen. :z :]

/edit
Iedereen die zaterdag 14 februari mee wil om de route naar veenendaal te rijden, verzamelen MAC Amersfoort 13:00 :]

Aan het eind van de middag zullen de vrije trainingen gereden worden welke bepalend zullen zijn voor de startopstelling op 9 mei :+ :+ :+

:P :9
full

Altijd gezellig zo'n meeting! Schrijf mij er maar bij, wie weet sleep ik er nog een paar mee van Hoevelaken!

kijken of ik dan al wakker ben moet het weekend snachts werken
maar als ik die pool zaterdag niet kan pakken doe ik het anders de grote dag zelf wel gewoon van achteren naar voren rijden

Ik las dat Erwtje evt nog een plekkie vrij had achterop..!

Kan deze gereserveerd worden voor Sissi t/m maandag 16 februari :+

:? Volgens mij mis ik iets 16 Feb.?? of moet je dan afrijden?? en weet je wel zeker dat je dat aan durft bij mij achterop })
(ik neem teminste aan dat je mij bedoeld met Erwtje?

Ik denk trouwens dat ik zaterdag ff de verschillende binnendoor, lekkere stuurweggetjes naar Veenendaal ga rijden :P . Als er iemand zin heeft om mee te rijden hoor ik 't wel!

Daar hebben we het toch al eerder over gehad :?

:? Volgens mij mis ik iets 16 Feb.?? of moet je dan afrijden?? en weet je wel zeker dat je dat aan durft bij mij achterop })
(ik neem teminste aan dat je mij bedoeld met Erwtje?

Jep... ik mag het de 16de nog een keertje proberen...Dus ik hoop niet dat het nodig is (achterop)....! :+
Of Sissi durft....???? vraag maar eens na bij de mannen van Hoevelaken :9

Daar hebben we het toch al eerder over gehad :?

Nee, nu zaterdag, de 14e! Volgens de vrienden van het KNMI wordt het respectabel weer dus vandaar dat ik ff ga rijden! Als ik dan toch aan het rijden ben kan ik net zo goed ff kijken wat de leukste binnendoor weg naar Veenedaal is!

U snapt?! *D

Moet werken vandaag ;(
Zaterdag naar de dealer voor servicebeurt. ;( *D
Maar ik start ook wel achterin 9 mei...zie wel waar ik eindig. :]

Trouwens.... als we zaterdag rondje veenendaal doen rijden we dan terug over hoevelaken? Zoja dan kan ik me motor dumpen bij de dealer voor nieuwe tandwieletjes.. en dan kan ik vast wel bij iemand achterop die me in amersfoort afzet ;) :P

wie gaat vandaag even mee een rondje doen??

M'n baas reageerde dus zo op de vraag of ik vanmiddag weg kon...
full

Trouwens.... als we zaterdag rondje veenendaal doen rijden we dan terug over hoevelaken? Zoja dan kan ik me motor dumpen bij de dealer voor nieuwe tandwieletjes.. en dan kan ik vast wel bij iemand achterop die me in amersfoort afzet
Bij mij zit je niet heel ontspannen achterop zonder zitje en stepjes... :P Maar omdat ik de beroerdste niet ben wil ik best langs Hoevelaken terug O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan