Vorige meeting kwam ik ook uren te laat met een kater aanrijden. Dus is traditie
Tradities zijn er om gebroken te worden!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige meeting kwam ik ook uren te laat met een kater aanrijden. Dus is traditie
gaat al aardig gezellig druk worden, maar niet te hard rijden want ik heb 25kw
maar in november niet meer dan gaat de ninja op volle toeren
grtzz daniel
Het wordt zeker gezellig en druk ja, er gaat een mooie groep vanuit Amersfoort vertrekken!!
25kw kan ook aardig meekomen toch?! Anders geven we je wel 5 minuten voorsprong....
21- De Sprinkhaan
22- Vader Sprinkhaan Heet de beste man zo
Het wordt zeker gezellig en druk ja, er gaat een mooie groep vanuit Amersfoort vertrekken!!
25kw kan ook aardig meekomen toch?! Anders geven we je wel 5 minuten voorsprong....
hehehe ja da gaat wel lukken tot de 160, en dan tot de 195 wordt het heel moeilijk, maar zo hard gaan we tog niet rijden??
grtzz daniel
Jullie hoeven niet op ons te wachten ... gaan op eigen gelegenheid denk ik[1 t/m 28]
29- **Lara** &.... Mijn riend Erik
[etc]
hehehe ja da gaat wel lukken tot de 160, en dan tot de 195 wordt het heel moeilijk, maar zo hard gaan we tog niet rijden??
grtzz daniel
nee ik denk op het rechte end dat je net de 240 aan kan tikken
Ja Ja lijkt mij leuk, dus ik ga ook mee.
Ben de enigste in mijn gehele familie met eenZouden we echt op 32 blijven steken?? Opzich een leuke club maar "hoe meer zielen hoe meer vreugd"
Aaaaanmelduuuhhh dus met die hap en haal vrienden, familie enz enz over om mee te gaan
Zouden we echt op 32 blijven steken?? Opzich een leuke club maar "hoe meer zielen hoe meer vreugd"
Aaaaanmelduuuhhh dus met die hap en haal vrienden, familie enz enz over om mee te gaan