MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelaat worden we in veenendaal verw8, denk dat het slim is om 1,5 uur van te voren in amersfoort klaar te staan, kunnen we rustig op iedereen w8en en eventueel nog ff tanken...

In het topic MEGA Meeting 2004 staat dat de groep uit Overijssel rond 11.00 uur aanwezig is in Veenendaal, dan zou 9.30uur/ 10.00uur een goeie tijd zijn!

aan de andere kant ......

We kunnen ook zo laat mogelijk weg gaan en kijken wie er het eerst in veenendaal is. :X :]

:+ Whahahaha, en dan om de minuut vertrekken en de tijd laten klokken... of meteen met 1 grote groep naar Veenendaal raggen... eeeeeehhh... rijden O-)

})

Op maandag 02 februari 2004 11:33 schreef Bazza!!! het volgende:In het topic MEGA Meeting 2004 staat dat de groep uit Overijssel rond 11.00 uur aanwezig is in Veenendaal, dan zou 9.30uur/ 10.00uur een goeie tijd zijn!:+ Whahahaha, en dan om de minuut vertrekken en de tijd laten klokken... of meteen met 1 grote groep naar Veenendaal raggen... eeeeeehhh... rijden O-)

})

B| het gaat mij dus niet om Scheuren of Racen!! dat doe ik nooit O-) maar om de bochtjes wel met beetje pit te nemen :P (voor het betere scheur werk is mijn moos ook niet echt geschikt trouwens!! als de meesten jullie in de 2e versnelling rijden gaan jullie toch al harder dan ik in me 5 ooit zal halen! :+ )

ps:Alleen klinkt het bij mij wel beter!! :P :9 }) :X (uitzonderingen daar gelaten dan van andere (zwaardere :P ) V-Twinnetjes!! :}

Laatst bewerkt:
B| het gaat mij dus niet om Scheuren of Racen!! dat doe ik nooit O-) maar om de bochtjes wel met beetje pit te nemen :P (voor het betere scheur werk is mijn moos ook niet echt geschikt trouwens!! als de meesten jullie in de 2e versnelling rijden gaan jullie toch al harder dan ik in me 5 ooit zal halen! :+ )

ps:Alleen klinkt het bij mij wel beter!! :P :9 }) :X (uitzonderingen daar gelaten dan van andere (zwaardere :P ) V-Twinnetjes!! :}

Daarom willen we ook binnendoor naar Veenendaal rijden!! Ik ben gisteren nog binnendoor van Amersfoort naar Veenendaal gereden en je hebt er lange rechte stukken inzitten maar ook erg leuke bochtjes dus ook jij kan je hart ophalen denk ik! })

Nee, via Leusden/ Scherpenzeel...

Is via Hoevelaken/ Zwartebroek leuker??

Hoelaat worden we in veenendaal verw8, denk dat het slim is om 1,5 uur van te voren in amersfoort klaar te staan, kunnen we rustig op iedereen w8en en eventueel nog ff tanken...

aan de andere kant ......

We kunnen ook zo laat mogelijk weg gaan en kijken wie er het eerst in veenendaal is. :X :]

Ik ben voor!!!!!!! })

Via leusden scherpenzeel ken ik het niet... misschien een idee om als het weer beter is ff beide routes te :]

Lijkt me een goed plan om beide routes ff te rijden, kunnen we ff kijken wat de leukste (lees snelste, bruutste, dikste, knee-downende, wheelie-trekkende :P :9 ) route is!!

Nog meer goeie ideeen?? :+

Amersfoort ... Woudenberg ... Veenendaal ... klinkt wel aantrekkelijk :P
Maar ja ... ik hou jullie natuurlijk nooooooooooit bij ...
grtz.
Dr.@

Nee, via Leusden/ Scherpenzeel...

Is via Hoevelaken/ Zwartebroek leuker??

Via Leusden?? of via Achterveld??

Ik hoop elks dat het wegdek weer een beetje mee werkt tegen die tijd!! (droog en ietssie warmer!!) anders zullen er weinig KneeDowns (doe ik sowieso nie!!) zijn denk ik!! (of je moet helemaal aan 1 zijde gaan zitten en knietje uitsteken :+ )

grtz.
Dr.@

Waarom niet?? heb je een DRetje met weg bandjes?? dan kan je de bochies sneller nemen (en gewoon rechtopzittend) dan de gemiddelde sportfiets!! *D

grtz.
Dr.@

Tuurlijk wel, gewoon gaaaaasss geven!! Moet ik je op de lijst zetten?

Via Leusden?? of via Achterveld??

Ik hoop elks dat het wegdek weer een beetje mee werkt tegen die tijd!! (droog en ietssie warmer!!) anders zullen er weinig KneeDowns (doe ik sowieso nie!!) zijn denk ik!! (of je moet helemaal aan 1 zijde gaan zitten en knietje uitsteken :+ )

Via Leusden, is het eerste stukje wel richting Achterveld maar daarna buig je af richting Scherpenzeel.

Dat hoop ik ook ja, lekker temperatuurtje, lekkere warme banden en gaaaannn!! Ik moet m'n kneedown ook nog oefenen (en daar is het nu niet echt lekker weer voor :X )

Via Leusden, is het eerste stukje wel richting Achterveld maar daarna buig je af richting Scherpenzeel.

Dat hoop ik ook ja, lekker temperatuurtje, lekkere warme banden en gaaaannn!! Ik moet m'n kneedown ook nog oefenen (en daar is het nu niet echt lekker weer voor :X )

Via Achterveld heb je ook nog paar leuke bochtjes!! *D (alle 3 de routes maar doen dan?? ik heb al gestemt voor Extra vroeg!! :X :+ )

ps: Ik moet ook nog me schaamrandjes van me voorbandje af rijden B| met dit weer d'r onder gegooit, maar zijn komt wel!! :P

Zullen we dat in mei ff bekijken? :P
grtz.
Dr.@

(Zoveel mogelijk rech door, en zo af en toe bochies!) ;)

Is goed hoor!!

ps:Waar ligt "HillBillyDorp" eigenlijk?? ;)

Ik rij ook mee
(indien de vfr weer doet wat hij moet doen maar dat is wel de bedoeling)
oowja via hoevelaken naar voorthuizen is ook een leuk weggetje alleen dan moet je de a30 nog over

euhm, wanneer duidelijk is hoe laat we vertrekken, ga ik denk ik een half uur daarvoor alvast rijden, komen we tegelijkertijd aan: staat wel zo netjes :)

Wil de topicstarter ook eventjes checken of alle namen in het hoofdtopic staan ? :P

Anders ff mailen *D

mvg

Black Eagle

Ikke ook mee!
De Duc 996s is in aantocht :]

Schrijf m,n pa er ook maar bij,heeft ook net
een nieuwe Duc 998r Ben Bostrom nr105 :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan