gaanopdiebanaan
Die hard MF'er
Sodeju, Amersfoort is goed vertegenwoordigt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sodeju, Amersfoort is goed vertegenwoordigt
Ikke ook mee!
De Duc 996s is in aantocht
Schrijf m,n pa er ook maar bij,heeft ook net
een nieuwe Duc 998r Ben Bostrom nr105
euhm, wanneer duidelijk is hoe laat we vertrekken, ga ik denk ik een half uur daarvoor alvast rijden, komen we tegelijkertijd aan: staat wel zo netjes
Ik denk dat ik naar de Mac in Amersfoort kom. Het leukste om de hele rit mee te rijden. En is moeilijk afspreken om een bepaalde tijd in Achterveld.
Ga proberen m'n broer ook over te halen om mee te rijden.
ik ga ervan uit dat ie zo'n aanbod niet afslaat!!
gewoon lekker binnendoor over de arnhemseweg linker rechter rechter rechter linker rechter linker super ritje om even je knietjes op te warmen
mr ducati weet ook wel welk weg ik bedoel
gewoon lekker binnendoor over de arnhemseweg linker rechter rechter rechter linker rechter linker super ritje om even je knietjes op te warmen
mr ducati weet ook wel welk weg ik bedoel
Je kan ook via Stoutenburg -> Achterveld -> net na Achterveld rechtsaf kun je binnendoor (HELEleuke bochtjes)einde van dat slingerweggetje kom je op een T splitsing(uitkijken erg onoverzichtelijk)daar linksaf richting Barneveld -> kun je A30 op richting Ede bij Lunteren eraf onder bij afslag rechtsaf richting Ederveen ook veel bochtjes,Ederveen uit rechtsaf over het spoor ben je bij de Mac.
OK dan!! Helemaal prima! Toegevoegd + broer ik ga ervan uit dat ie zo'n aanbod niet afslaat!!
Hey mr topicstarter..
Staan de aanmelders ook in main ?
Check ff en mail me ..
Alvast bedankt
Black Eagle
Op dinsdag 03 februari 2004 10:47 schreef spikey74 het volgende:Dat denk ik ook niet, dus CTRL+C, wat dacht je ervan??
men!! voor zoiets zorg je toch gewoon dat je er bent, gewoon niet teveel zuipen de avond van te voren voor zoiets moois, s'avonds een man s'ochtends een man op de motor!!Als ik niet een al te grote kater heb dan kom ik ook langs. Hangt af van de hoeveelheid gedronken bier....en iig niet eerder dan 10.00 uur aub
Ik (wij) komen ook
Vorige meeting kwam ik ook uren te laat met een kater aanrijden. Dus is traditiemen!! voor zoiets zorg je toch gewoon dat je er bent, gewoon niet teveel zuipen de avond van te voren voor zoiets moois, s'avonds een man s'ochtends een man op de motor!!