Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat al aardig gezellig druk worden, maar niet te hard rijden want ik heb 25kw
maar in november niet meer dan gaat de ninja op volle toeren

grtzz daniel

gaat al aardig gezellig druk worden, maar niet te hard rijden want ik heb 25kw
maar in november niet meer dan gaat de ninja op volle toeren

grtzz daniel

Het wordt zeker gezellig en druk ja, er gaat een mooie groep vanuit Amersfoort vertrekken!!
25kw kan ook aardig meekomen toch?! Anders geven we je wel 5 minuten voorsprong....

Het wordt zeker gezellig en druk ja, er gaat een mooie groep vanuit Amersfoort vertrekken!!
25kw kan ook aardig meekomen toch?! Anders geven we je wel 5 minuten voorsprong....

hehehe ja da gaat wel lukken tot de 160, en dan tot de 195 wordt het heel moeilijk, maar zo hard gaan we tog niet rijden??

grtzz daniel

denk dat ik 'm niet bij zou houden met mijn fietsje!!

Edit:
hehehe ja da gaat wel lukken tot de 160, en dan tot de 195 wordt het heel moeilijk, maar zo hard gaan we tog niet rijden??

grtzz daniel

Nee dus!! mijn top ligt op het moment op 160!! toch tijd voor nieuw luchtfilter + Vonkkaarsjes?? Filtertje zit d'r pas zo'n 55000KM in en kaarsjes 30000

Laatst bewerkt:
Zouden we echt op 32 blijven steken?? Opzich een leuke club maar "hoe meer zielen hoe meer vreugd"

Aaaaanmelduuuhhh dus met die hap en haal vrienden, familie enz enz over om mee te gaan

Zouden we echt op 32 blijven steken?? Opzich een leuke club maar "hoe meer zielen hoe meer vreugd"

Aaaaanmelduuuhhh dus met die hap en haal vrienden, familie enz enz over om mee te gaan
Ben de enigste in mijn gehele familie met een

Ehhh 31 denk ik, zit net ff de lijst te bekijken en ik sta er 2x in!!

Maarre dat nieuwe record gaat goed komen hoor!

Status
Niet open voor verdere reacties.