Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

MEGA Meeting 2004 vanuit Amersfoort

Hoe laat verzamelen bij de MAC in Amersfoort Noord

• 9.00 uur

Stemmen: 1 3,1%
  • 09.30 uur

Stemmen: 20 62,5%
  • 10.00 uur

Stemmen: 9 28,1%
  • 11.00 uur

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG eerder...

Stemmen: 0 0,0%
  • NOG later...

Stemmen: 2 6,3%

• Totaal aantal stemmers
    32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan ook via Stoutenburg -> Achterveld -> net na Achterveld rechtsaf kun je binnendoor (HELEleuke bochtjes)einde van dat slingerweggetje kom je op een T splitsing(uitkijken erg onoverzichtelijk)daar linksaf richting Barneveld -> kun je A30 op richting Ede bij Lunteren eraf onder bij afslag rechtsaf richting Ederveen ook veel bochtjes,Ederveen uit rechtsaf over het spoor ben je bij de Mac.

hey zie dat ik er ook al bij sta, mijn broer heeft me al opgegeven, das mooi, lekker stukje rijden vanuit amersfoort, heb er nou al zin in, lekker mijn tl1000s de sporen geven, zie jullie dan

groetjes v-twin boy

euhm, wanneer duidelijk is hoe laat we vertrekken, ga ik denk ik een half uur daarvoor alvast rijden, komen we tegelijkertijd aan: staat wel zo netjes

Wanneer de definitieve tijd bekend is zal ik het in het hoofd topic neerzetten zodat iedereen weet hoe laat we bij de MAC moeten zijn!

Dat is mooi. Kan ik dan aanhaken, (in ieder geval proberen)?

Woon tussen Achterveld en Terschuur in, dus in m'n achtertuin.

Dat is mooi. Kan ik dan aanhaken, (in ieder geval proberen)?

Woon tussen Achterveld en Terschuur in, dus in m'n achtertuin.

Uiteraard kan dat!! Maar je wilt in Achterveld aansluiten of kom je naar de MAC in Amersfoort Noord?

Ik denk dat ik naar de Mac in Amersfoort kom. Het leukste om de hele rit mee te rijden. En is moeilijk afspreken om een bepaalde tijd in Achterveld.

Ga proberen m'n broer ook over te halen om mee te rijden.

Ik denk dat ik naar de Mac in Amersfoort kom. Het leukste om de hele rit mee te rijden. En is moeilijk afspreken om een bepaalde tijd in Achterveld.

Ga proberen m'n broer ook over te halen om mee te rijden.

OK dan!! Helemaal prima! Toegevoegd + broer ik ga ervan uit dat ie zo'n aanbod niet afslaat!!

gewoon lekker binnendoor over de arnhemseweg linker rechter rechter rechter linker rechter linker super ritje om even je knietjes op te warmen

mr ducati weet ook wel welk weg ik bedoel

gewoon lekker binnendoor over de arnhemseweg linker rechter rechter rechter linker rechter linker super ritje om even je knietjes op te warmen

mr ducati weet ook wel welk weg ik bedoel

En ikke ook!! Ik heb aan die weg gewoond en rij er elke dag overheen... hele prima bochtjes inderdaad!!

Die bedoelde ik dus ook al!!

Op dinsdag 03 februari 2004 10:47 schreef spikey74 het volgende:Dat denk ik ook niet, dus CTRL+C, wat dacht je ervan??

Oef, moeilijk...

tuuuurlijk!

CTRL-C

Als ik niet een al te grote kater heb dan kom ik ook langs. Hangt af van de hoeveelheid gedronken bier....en iig niet eerder dan 10.00 uur aub

Laatst bewerkt:
Als ik niet een al te grote kater heb dan kom ik ook langs. Hangt af van de hoeveelheid gedronken bier....en iig niet eerder dan 10.00 uur aub
men!! voor zoiets zorg je toch gewoon dat je er bent, gewoon niet teveel zuipen de avond van te voren voor zoiets moois, s'avonds een man s'ochtends een man op de motor!!

men!! voor zoiets zorg je toch gewoon dat je er bent, gewoon niet teveel zuipen de avond van te voren voor zoiets moois, s'avonds een man s'ochtends een man op de motor!!
Vorige meeting kwam ik ook uren te laat met een kater aanrijden. Dus is traditie

Status
Niet open voor verdere reacties.