Leeuwarden e.o. deel 4

pfff ben ook ff door de stad.getoffeld vandaag. god wat was ik blij dat ik niet in de auto was! wat n bende altijd vanaf n uur of 4
 
Volgens mij vanmorgen hille gespot in een zilver kleurige Peugeot, bij Reduzum afslag richting jirnsum.

Ja opzich bevalt het met de Auto naar me werk niet slecht :') 2.0HDi met een verbruik van 1 op 16 _O- Moet als ik eenmaal de stad inrijdt wel wat omrijden anders staat het muurvast :')

Over de snelweg doe ik nauwelijks meer, rotonde Joure is een drama. Daarbij is de route die ik rijdt opzich niet vervelend sturen.
 
Laatst bewerkt:
welkom Stefan! een mooi race monster heb je daar! door die fiets ben ik gaan motor rijden hahah maar rij een Honda :P verschil moet er blijven eey

jongens het is weekend en prachtig motor weer! ik zal vanmiddag weer richting Gouda en hoogstwaarschijnlijk word daar morgen weer lekker gereden! fijn weekend allemaal!!!
 
Weet iemand van hier een betaalbaar adresje in omgeving Drachten om een seatcover kwalitatief in kleur van de motor te spuiten?
 
Laatst bewerkt:
Net (los van de andere 300 voorbijkomende tweewielers) 2 zwarte/grijze Tuono's gespot op het Europaplein. Tennisbal?
 
Zo, lekker ommetje gemaakt.
Grotefoto-4FC8KQGX.jpg

Ondanks dat het mooi weer was dacht ik me lekker warm aan te kleden maar moest in de BB zelfs m'n jas los doen omdat het bloedheet was :') *O*
 
Net (los van de andere 300 voorbijkomende tweewielers) 2 zwarte/grijze Tuono's gespot op het Europaplein. Tennisbal?

bah... nu zijn er 3 totaal in friesland... daar gaat mijn uniekheid :)
Nee ik heb hem buiten staan, km teller moest vervangen worden (reed wel geteld 300 km/h bij het verplaatsen van de tuono :) ) Ben even bij Bernard Motoren langs geweest
En even nieuwe brembo race remblokjes opgehaald
 
bah... nu zijn er 3 totaal in friesland... daar gaat mijn uniekheid :)
Nee ik heb hem buiten staan, km teller moest vervangen worden (reed wel geteld 300 km/h bij het verplaatsen van de tuono :) ) Ben even bij Bernard Motoren langs geweest
En even nieuwe brembo race remblokjes opgehaald
Of ze waren op doorreis en komen eigenlijk uit Groningen :+

300km/h? Italianen en techniek... of heb je veel pindakaas gegeten de laatste tijd? Telt ie het ook bij de gereden kilometers op? Mijn Falco had het ook maar was een kabelbreukje ergens, soms deed ie niks, soms goed en bij vlagen was ie wel heel erg positief over z'n eigen kunnen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan