Leeuwarden e.o. deel 2 (Heel Friesland is welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Allard, ik wil niet sneu doen maar erop wachten lijkt me niet echt leuk. Mij werd verteld dat ze er zon 4 uur mee bezig zijn. Tenzij ze inmiddels zo gevorderd zijn dat ze het in een half uur afwikkelen. Anders zou ik zeggen lekker brengen en end van de dag ophalen 👍

Ik kon er wel ff op wachten zei hij bij de balie, en had zelf nog met de monteur overlegd. Hij snapt zeker wel dat ik er niet veel langer dan een uur ga wachten. Dan heb je alle motors al 3x bekeken en een x aantal bakken koffie op :+
 
Ik ga niet tot 7 uur op de motor zitten hoor dan haak ik wel eerder af, gewoon even ritje/terrasje paar uurtjes

Das een uitdaging voor Hille! Die rijdt het liefst door tot 21:00 ;) Zonder terrasjes! Ik hoor het wel... Ik zit half 3 op mijn fiets in volledig pak en volle tank. Ga een rondje maken en een terrasje pakken.

Met de groep of met Femmes en Apocalyps ;) Voor de laatste twee. Redden jullie half 3? Kunnen wel bij mij voor huis afspreken. Die mooie flat waar de balkons en gallerij vanaf gedonderd zijn een paar jaar geleden.
 
Hille wat is de bedoeling qua route, kunnen we ergens afspreken met de anderen :?

Die Groningen route lijkt me prima 170 km eventueel met een klein d tourtje, terrasje erbij, mut wel leuk blijven.

Gooi de motor niet voor niks op de trailer als ik naar het buitenland wil :+
 
Laatst bewerkt:
zo juist bij Mikis in Langezwaag geweest, heeft de vering even goed nagekeken, en dat was ook wel nodig, wat een verschil :Y Hij stond echt knetterhard afgesteld, nu heb ik tenminste iets aan de vering _O-

Kreeg ook nog een waardevolle tip over het schakelen, vanaf de 2 naar de 3 en op, niet meer de kopelingshendel gebruiken, rijd echt geweldig (weer wat geleerd vandaag)

full

Mikis aan de proef rit..


Voor de rijders vanmiddag, HEEL VEEL PLEZIER!!!!
 
Das een uitdaging voor Hille! Die rijdt het liefst door tot 21:00 ;) Zonder terrasjes! Ik hoor het wel... Ik zit half 3 op mijn fiets in volledig pak en volle tank. Ga een rondje maken en een terrasje pakken.

Met de groep of met Femmes en Apocalyps ;) Voor de laatste twee. Redden jullie half 3? Kunnen wel bij mij voor huis afspreken. Die mooie flat waar de balkons en gallerij vanaf gedonderd zijn een paar jaar geleden.
Half 3 is prima.
 
Met de groep of met Femmes en Apocalyps ;) Voor de laatste twee. Redden jullie half 3? Kunnen wel bij mij voor huis afspreken. Die mooie flat waar de balkons en gallerij vanaf gedonderd zijn een paar jaar geleden.


zou je pm'en maar die staat uit...ik red half drie denk wel...en terrasje lokt me ook wel! waar wil je langs?

als ik bij je wil komen moet ik dan de rotonde vanaf de spoorbrug direcht echts nemen en daarna links? ik heb om 1 uur gesprek en hoop 2 uur weer thuis te zijn dus reageer dan wel weer of kom direct je kant op
 
zou je pm'en maar die staat uit...ik red half drie denk wel...en terrasje lokt me ook wel! waar wil je langs?

als ik bij je wil komen moet ik dan de rotonde vanaf de spoorbrug direcht echts nemen en daarna links? ik heb om 1 uur gesprek en hoop 2 uur weer thuis te zijn dus reageer dan wel weer of kom direct je kant op

Ik heb je een PM gestuurd. Als je over de brug kom dan ga je rechtdoor over de rotonde en dan de ventweg op en dan eerste rechts en dan weer rechts en dan sta je voor de flat.
 
Ik zal zo even bij de Mac horen wat de bedoeling is, misschien haak ik ook wel om half 3 bij jullie aan ;)
 
Ben het wel met dirty damien eens. 170 km, plekje zoeken waar de rest redelijk gemakkelijk aan kan haken en er met elkaar leuke middag van maken toch? Ook ik wil rond half 6 uiterlijk terug zijn in Franeker.
 
Had nog geprobeerd om mn fysio afspraak te verzetten naar vanmorgen maar dat ging niet.. Anders had ik mooi mee gekund, wat een lekker weer man.
Nu maar ff in de tuin bezig geweest ;)
 
Veel plezier iedereen! Erg aangename temperatuur buiten :)

M'n stator is weer binnen:
13287657154_5a56b302af_z.jpg


Helaas weet ik niet wanneer m'n pakking en oliefilter komen :/
 
na het werken nog even een lekker (al was het niet zo lang) ritje gemaakt zonet! :)

maja, ligt er geen pekel meer op de weg ligt er wel weer mest of modder :') moet echt andere wegen opzoeken haha
 
Heeerlijk ritje vanmiddag! Lekker op terras in Groningen gezeten.
Ook netjes gewacht bij kruisingen. Zodat Femke ook weer kon aansluiten.
Die ervaring komt vanzelf als je vaker met ons meegaat. Leuke nieuwe mensen bij de groep.
 
ge-bro-ken :+ wat een tempo moet ik idd aan wennen gheheh

en DIKKE duim voor alle KEROLS die idd netjes om me hebben gewacht :W

fijne rit met fijne mensen... :W *O* :W *O* :W *O*
 
Verdikke 430 km gereden vandaag... Helemaal kapot!!! Maar super gereden!!

Bin wel erg nieuwschirig naar het filnpje hille! Hoe zwaar istie kun je em mailen of gaat dat niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan