Leeuwarden e.o. deel 1 (Heel Friesland is welkom)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moest toevallig eens duiken in de buurt van Assen tijdens de TT, dus ik braaf een DB killer erin. Rijden als een sissy met een motor die voor geen meter meer trok. Einde van het verhaal was dat ik geen enkele politie heb gezien :')

Inmiddels heb ik wel een DB killer die meer open is ;)
:( , dit is ook een Sissy-verhaal, het is gewoon je eigen beleving die je mist ;)
Zet eens op een vermogen-testbank een run met- en een run zonder dB-killers, het verschil is te verwaarlozen.(max 3-6pk)
Trouwens het is al weer mooi lang geleden dat wij eens met een groepje reden, weet je nog toen vanaf H'veen naar Assen en terug, eerst al dat bijna contact hebben bij Smilde met die auto op die By-pass weg en toen vanaf afslag H,veen Zuid naar de Mc :] :] :] :9 *O*

En voor diegene die NIET op de A28 komt richting Assen, maak je geen zorgen over het ontbreken van een dB-killer,meer het gedrag qua snelheid zou je je druk over moeten maken, wanneer je niet extreem 'opvalt'hoef je je geen zorgen te maken.
Met een R6,-SP1 en SP 2, Fireblade, div Duc's (Termi's / Zard's ) nog nooit een killer er in gehad-nog nooit aangehouden =geen toeval over 20 jaar.
Nu termi, s onder de Duc waar geen eens dB-killer beschikbaar voor zijn, gewoon goedgekeurd(wat ik zelf niet begrijp)maar mooie bak herrie. ;)

Ook in de Eifel met voornoemde motoren nooit gedonder(kwam wel uit de uitlaten), waar ze in Dsl streng op zijn is m.n bij binnenkomst BB-kom en weg-werkzaamheden.En bij sommige 'groene gebieden'daar. ;)
 
:( , dit is ook een Sissy-verhaal, het is gewoon je eigen beleving die je mist ;)
Zet eens op een vermogen-testbank een run met- en een run zonder dB-killers, het verschil is te verwaarlozen.(max 3-6pk)
Trouwens het is al weer mooi lang geleden dat wij eens met een groepje reden, weet je nog toen vanaf H'veen naar Assen en terug, eerst al dat bijna contact hebben bij Smilde
Ook in de Eifel met voornoemde motoren nooit gedonder(kwam wel uit de uitlaten), waar ze in Dsl streng op zijn is m.n bij binnenkomst BB-kom en weg-werkzaamheden.En bij sommige 'groene gebieden'daar. ;)

Oooh dus daarom moesten we de hele tijd op HdeG wachten, nee now is the monkey coming out of the sleeve ;)

Zoiets maar dan in het echt })

[me]DD zegt DB contest bij het eerste toertochtje! :+ [/me]

Trouwens het is al weer mooi lang geleden dat...
Ik zou bijna van wal steken met een enorm sentimenteel verhaal over DKV'se KB en TB's maar dat doe ik toch maar niet, ik denk dat ik beter op bed kan gaan *burp :W
 
Laatst bewerkt:
Ooh dan hebben ze met die van mij ook wel even werk.

Ik krijg dit weekend nieuwe rem- koppelingshendels, smoke kuipruit en helder led-achterlicht binnen.
Heb je ook ff wat te doen + poetsen.
Dan breng ik mijn motor na het weekend wel naar Motoport dan kan ik misschien nog ff rijden als het weer het toelaat.


Het is niet zo dat je je motor gewoon kunt brengen. Je moet m eerst aanmelden zodat t onderdeel op kenteken besteld wordt. Gaat wel een poosje overheen
 
De kruising Overijsselselaan - Hendrik Algraweg ligt vol zand en grind. Ik denk dat een vrachtwagen "wat" is verloren. Rijkswaterstaat was al onderweg.
 
Ik zag het gelukkig op tijd liggen en kon er (uiterst rechts op de rechterbaan) nog net omheen :/

Wie rijd er zonder db killers? Zal ze er binnen kort eens uit halen, kijken hoe dat klinkt })

Iemand wel eens problemen mee gehad? Boetes?

Ik rij met een Yoshimura uitlaat. Er zijn geen DB-killers voor dit type :)
Vooralsnog nooit problemen mee gehad (in Nederland en Belgie).
Ivm de aanstaande circuitdagen ga ik er wel 1 laten maken.
 
Ik ben voor! Dan weet ik tenminste ook of die van mij daadwerkelijk luid is of dat het wel meevalt :P

Ik ben nu bezig met een 2004 rsv1000 systeem onder mijn Mille te bouwen, die originele factory dempers ga ik leeghalen. Als het goed is klinkt hij dan als een bommenwerper. Mits alles klaar is doe ik ook mee aan een db test!! :9
 
uiteraard komt er uit een TL ook een donderse bak geluid }) in Nederland zul je daar niet gauw problemen mee krijgen (behalve op grote controles zoals bij de TT), maar in Duitsland (en daar heb ik zowel met de TLR als de TLS gereden) is het me toch wel overkomen dat er gecontroleerd werd op db-killers (die ik er gelukkig in had). Heb overigens ook in NL meestal wel voor de zekerheid de db-killers mee O-)
 
Haha goed plan.

Ik heb mijn motor gekocht in Drachten, bij die zaak die ook dealer is van die oranje motoren.
Bij aankoop een afleverbeurt erbij gekocht, achteraf wel spijt van want naar mijn idee is er half werk geleverd.

- Zadel zat maar met een boutje van de twee vast.
- Handvatverwarming was niet op de accu aangesloten.
- Koelvloeistofreservoir is nagenoeg leeg. De motor blijft wel prima op temperatuur, maar toch vreemd.

Iemand tips voor nieuwe koelvloeistof? Of komt dit niet zo nauw? En eerst al het oude eruit spoelen ga ik ook doen.
 
Hier lopen de meningen nog al over uiteen! Heb ik gemerkt

Persoonlijk zou ik het zelfde er in willen hebben, of alles vervangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan