Meneer René
MF veteraan
- 20 mrt 2020
- 6.322
- 3.517
Als de ktm zo slecht is waarom rijdt hij dan vooraan in de dakar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
KTM is niet slecht maar de economie ,ofwel de consument bepaald en betaald. Denk dat het daarom grotendeels gaat..Als de ktm zo slecht is waarom rijdt hij dan vooraan in de dakar
Ik denk niet dat die te vergelijken is met hetgeen in de winkel staat .Als de ktm zo slecht is waarom rijdt hij dan vooraan in de dakar
Maar dat geld voor allemaal ,wat er in de dakar rijdt,het is niet voor watjesIk denk niet dat die te vergelijken is met hetgeen in de winkel staat .
Ik zie dat je enthousiast bent.Ik zou niet weten waarom wij KTM moeten helpen. Ze hebben geld uitgegeven als water. Stefan Pierer heeft zich als een zonnekoning gedragen. Hoe kun je nou binnen een jaar 1,8 miljard uitgeven aan onzinnige zaken, terwijl de verkopen instorten? Grootheidswaanzin. En als de producten nou nog enigszins kwalitief en betrouwbaar waren, en de garantie boven elke twijfel verheven. Maar nee, crosstechniek in blokken die 1,5 ton zonder revisie moeten kunnen halen. Om over het design nog maar te zwijgen.
Het is kiezen of delen.Ze zoeken investeerders, geen aandeelhouders. De een levert ze geld op, de ander kost ze geld. Tevens als ze meer aandelen gaan uitgeven, dan moeten ze die uit de eigen portfolio halen of nieuwe maken. Maken ze nieuwe worden de andere weer minder waard.
db
Reviews niet zozeer, maar de dagelijkse stroom aan foto's van totaal in elkaar gedraaide nokkenassen, de volledige radiostilte vanuit KTM, het uiteindelijk niet erkennen van het gehele probleem (het betrof namelijk overduidelijk niet alleen de 790 van een paar bouwjaren), en het weigeren van een terugroepactie heeft de verkoop in Amerika volledig tot stilstand gebracht.Deels zit er waarheid in. Dat het financieel zo hard achteruit ging is wel degelijk te wijten aan slecht bestuur. Wat betreft de kwaliteit: zeker zuur voor de mensen die het betreft, maar ik denk dat het deels ook flink opgeblazen is. Review bombing is echt wel een ding. Neemt niet weg dat de imagoschade groot is. Om maar even een N=1 te doen: ik heb een aantal keer meegemaakt dat we als groep stil stonden omdat er wéér een Honda tussen zat waar de dynamo/spanningsregelaar van stuk was. Ik zal nooit een Honda kopen
Die wisselen zelfs complete motorblokken om de Dakar te kunnen uitrijden,al gebeurt dat ook bij andere merken.Ze worden daar na elke etappe zo'n beetje geheel opnieuw opgebouwd.
Plus dat die ook niet die grote hoeveelheden kilometers maken.
Is dat wel zo ?Die wisselen zelfs complete motorblokken om de Dakar te kunnen uitrijden,al gebeurt dat ook bij andere merken.
Er is geen enkel verband tussen kwaliteit van de normale motoren en wat een merk als KTM gebruikt om de Dakar te kunnen winnen.
Als ze zouden verbieden om blokken te openen of te vervangen zouden er veel het einde niet halen.
hmmmm alle door jou genoemde merken zou ik eruit donderen, met uitzondering van MV.Gewoon husqvarna gasgas en mv een rotschop geven.
En de chinezen lief aankijken of ze willen sponseren.
Krijg je een soort kotvem.
Ktm met kove
Volgens mij mag je geen blokken wisselen of maar 1x.Die wisselen zelfs complete motorblokken om de Dakar te kunnen uitrijden,al gebeurt dat ook bij andere merken.
Er is geen enkel verband tussen kwaliteit van de normale motoren en wat een merk als KTM gebruikt om de Dakar te kunnen winnen.
Als ze zouden verbieden om blokken te openen of te vervangen zouden er veel het einde niet halen.
Ik of proper?Ach ja propje
Veel positiever gaat het met hem niet worden.
Als het zo bagger was dan verkoop je niet zoveel en bij de buurman is het veel groener.
Heb veel motoren gereden japans nieuw vele jaren bmw en nu Ktm. Het minste problemen met de japaners en toch rijd ik een Ktm..........
Leuk joh kijk je veel minder zuur van teminste wel als ik in de spiegel kijk.