Oooosterling
MF veteraan
een budget ktm dus nokkenassen van papier maché dus..Gelukkig! Ik heb een GasGas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
een budget ktm dus nokkenassen van papier maché dus..Gelukkig! Ik heb een GasGas.
Waarom is je blok dan vernieuwdWas bij de dealer om iets op te halen, kwam een man zijn Duke 790 ophalen waar 30k beurt was uitgevoerd. Was een later type 790 (niet de 2024 versie). Monteur gaf toelichting over kleppen stellen en had geen afwijkingen op nokkenas gezien. n=1 en ga het meemaken met mijn Duke 990 (blok is vernieuwd).
En wie zegt dat die monteur niet opdracht heeft gehad van zijn baas om dat te zeggenWas bij de dealer om iets op te halen, kwam een man zijn Duke 790 ophalen waar 30k beurt was uitgevoerd. Was een later type 790 (niet de 2024 versie). Monteur gaf toelichting over kleppen stellen en had geen afwijkingen op nokkenas gezien. n=1 en ga het meemaken met mijn Duke 990 (blok is vernieuwd).
Ducati heeft ook zoiets gehad met de beruchte nokvolgers net na 2000 , moesten de eigenaren het ook maar zelf oplossen geloof ik
Nou ze zijn er ook nog
Nog steeds hebben ze de naam dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ( vooral door mensen die er stiekem van dromen om er nog eens eentje te rijden )
Ik heb een monster 950 en nog nooit van dit probleem gehoordOoit een Multistrada 950 op het oog gehad, maar de plakkende koppeling verbaasde me. Wat blijkt? Alle 950 blokken hebben het, houden het, en hebben het nog steeds. Sticky Clutch when cold - Maintenance and Servicing - Multistrada 950 V2
En weten we BMW nog, met de niet goed ingeklemde voorvorkpoten op de GS?
Er moesten eerst doden vallen, voordat BMW, een jaar later, een wereldwijde terugroepactie op touw zette om alle vorkpoten te vervangen.
Bekijk bijlage 2086688
De monteur stond vol overgave te liegen en foto’s te tonenEn wie zegt dat die monteur niet opdracht heeft gehad van zijn baas om dat te zeggen
Dan hebben toch niet alle 950 blokken het en houden het ?Blok is vernieuwd
De monteur stond vol overgave te liegen en foto’s te tonen
Duke 990 is een model update, net zoals bij veel andere motor fabrikanten.
Ik heb een monster 950 en nog nooit van dit probleem gehoord
Bmw rijders. Die omvallen is gelukkig niet zo erg.Ooit een Multistrada 950 op het oog gehad, maar de plakkende koppeling verbaasde me. Wat blijkt? Alle 950 blokken hebben het, houden het, en hebben het nog steeds. Sticky Clutch when cold - Maintenance and Servicing - Multistrada 950 V2
En weten we BMW nog, met de niet goed ingeklemde voorvorkpoten op de GS?
Er moesten eerst doden vallen, voordat BMW, een jaar later, een wereldwijde terugroepactie op touw zette om alle vorkpoten te vervangen.
Bekijk bijlage 2086688
Wat dan ?tijd om dit topic te sluiten. gaat nergens meer over.
Volgens mij mis je de uitspraak van ktm dat ze het oplossen .je kan je bij de dealer melden mocht jou motor schade aan de nokkenas hebben.Je moet niet bij mij zijn, maar bij je favoriete fabrikant.
Dat een blok zwakke punten / kinderziektes heeft, kan gebeuren.
Dat het na bijna 6 jaar nog steeds ongewijzigd de showrooms verlaat, is laakbaar.
Dat vervangingsonderdelen na bijna 6 jaar nog steeds hetzelfde mankement hebben, is onbegrijpelijk.
Dat bezitters vervolgens de dupe zijn, want geen vertrouwen meer in de fiets, geen terugroepactie, dus waardevermindering, is gewoon klote.
Maar KTM gaat als onderdeel van de redding zwaar inzetten op kostenbesparingen op in te kopen onderdelen. Dus het komt vast goed.
Sterkte er mee, en hou de kop in het zand!
Is KTM nou failliet of niet
Ze gaan vast failiet nadat ze dakar hebben gewonnen.Negentig dagen uitstel van betalingen.
Daarna moet de zon opnieuw opkomen.Bekijk bijlage 2086932
Eind januari komt er pas weer nieuws dat de titel van dit topic waardig is. Tot die tijd de notificaties even uitzetten of dempentijd om dit topic te sluiten. gaat nergens meer over.
Het viel me wel op dat KTM met updates van modellen komt. Zo las ik van het 2025 model van de KTM 790 Duke:Eind januari komt er pas weer nieuws dat de titel van dit topic waardig is. Tot die tijd de notificaties even uitzetten of dempen