KTM vraagt uitstel van betaling aan

Ducati heeft ook zoiets gehad met de beruchte nokvolgers net na 2000 , moesten de eigenaren het ook maar zelf oplossen geloof ik
Nou ze zijn er ook nog
Nog steeds hebben ze de naam dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ( vooral door mensen die er stiekem van dromen om er nog eens eentje te rijden 😁)
 
Was bij de dealer om iets op te halen, kwam een man zijn Duke 790 ophalen waar 30k beurt was uitgevoerd. Was een later type 790 (niet de 2024 versie). Monteur gaf toelichting over kleppen stellen en had geen afwijkingen op nokkenas gezien. n=1 en ga het meemaken met mijn Duke 990 (blok is vernieuwd).
 
Was bij de dealer om iets op te halen, kwam een man zijn Duke 790 ophalen waar 30k beurt was uitgevoerd. Was een later type 790 (niet de 2024 versie). Monteur gaf toelichting over kleppen stellen en had geen afwijkingen op nokkenas gezien. n=1 en ga het meemaken met mijn Duke 990 (blok is vernieuwd).
Waarom is je blok dan vernieuwd 🤔
 
Was bij de dealer om iets op te halen, kwam een man zijn Duke 790 ophalen waar 30k beurt was uitgevoerd. Was een later type 790 (niet de 2024 versie). Monteur gaf toelichting over kleppen stellen en had geen afwijkingen op nokkenas gezien. n=1 en ga het meemaken met mijn Duke 990 (blok is vernieuwd).
En wie zegt dat die monteur niet opdracht heeft gehad van zijn baas om dat te zeggen
 
Ducati heeft ook zoiets gehad met de beruchte nokvolgers net na 2000 , moesten de eigenaren het ook maar zelf oplossen geloof ik
Nou ze zijn er ook nog
Nog steeds hebben ze de naam dat ze onbetrouwbaar zouden zijn ( vooral door mensen die er stiekem van dromen om er nog eens eentje te rijden 😁)

Ooit een Multistrada 950 op het oog gehad, maar de plakkende koppeling verbaasde me. Wat blijkt? Alle 950 blokken hebben het, houden het, en hebben het nog steeds. Sticky Clutch when cold - Maintenance and Servicing - Multistrada 950 V2

En weten we BMW nog, met de niet goed ingeklemde voorvorkpoten op de GS?
Er moesten eerst doden vallen, voordat BMW, een jaar later, een wereldwijde terugroepactie op touw zette om alle vorkpoten te vervangen.

1736424521105.webp
 
Ooit een Multistrada 950 op het oog gehad, maar de plakkende koppeling verbaasde me. Wat blijkt? Alle 950 blokken hebben het, houden het, en hebben het nog steeds. Sticky Clutch when cold - Maintenance and Servicing - Multistrada 950 V2

En weten we BMW nog, met de niet goed ingeklemde voorvorkpoten op de GS?
Er moesten eerst doden vallen, voordat BMW, een jaar later, een wereldwijde terugroepactie op touw zette om alle vorkpoten te vervangen.

Bekijk bijlage 2086688
Ik heb een monster 950 en nog nooit van dit probleem gehoord
 
Ooit een Multistrada 950 op het oog gehad, maar de plakkende koppeling verbaasde me. Wat blijkt? Alle 950 blokken hebben het, houden het, en hebben het nog steeds. Sticky Clutch when cold - Maintenance and Servicing - Multistrada 950 V2

En weten we BMW nog, met de niet goed ingeklemde voorvorkpoten op de GS?
Er moesten eerst doden vallen, voordat BMW, een jaar later, een wereldwijde terugroepactie op touw zette om alle vorkpoten te vervangen.

Bekijk bijlage 2086688
Bmw rijders. Die omvallen is gelukkig niet zo erg. :+
tijd om dit topic te sluiten. gaat nergens meer over.
Wat dan ?
Heb jij nieuws dan ?
We zitten gewoon in spanning af te wachten of ik straks nog wel olie filtertje en lufi. Voor m.n ktmmetje kan krijgen.
Ondertussen doden we de tijd.
Je kan ook aan je werk gaan:)
 
Je moet niet bij mij zijn, maar bij je favoriete fabrikant.
Dat een blok zwakke punten / kinderziektes heeft, kan gebeuren.
Dat het na bijna 6 jaar nog steeds ongewijzigd de showrooms verlaat, is laakbaar.
Dat vervangingsonderdelen na bijna 6 jaar nog steeds hetzelfde mankement hebben, is onbegrijpelijk.
Dat bezitters vervolgens de dupe zijn, want geen vertrouwen meer in de fiets, geen terugroepactie, dus waardevermindering, is gewoon klote.

Maar KTM gaat als onderdeel van de redding zwaar inzetten op kostenbesparingen op in te kopen onderdelen. Dus het komt vast goed.

Sterkte er mee, en hou de kop in het zand!
Volgens mij mis je de uitspraak van ktm dat ze het oplossen .je kan je bij de dealer melden mocht jou motor schade aan de nokkenas hebben.

Dan vind ik wel dat ze hier veel eerder mee hadden moeten komen.
Maar ik die in de auto wereld zit is dat een normale gang van zaken zoals ze tegenwoordig gaan helaas.

Belangrijkste het word opgelost...... dus.
 
Negentig dagen uitstel van betalingen.
Daarna moet de zon opnieuw opkomen.
copilot_image_1736451685692.webp
 
tijd om dit topic te sluiten. gaat nergens meer over.
Eind januari komt er pas weer nieuws dat de titel van dit topic waardig is. Tot die tijd de notificaties even uitzetten of dempen 🙂
 
Terug
Bovenaan Onderaan