- 31 okt 2004
- 32.981
- 61.061
Heb er indertijd over gelezen .Nooit geweten, heb je ervaring dan…..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb er indertijd over gelezen .Nooit geweten, heb je ervaring dan…..
Alleen 790 toch? De grote LC8 blokken zijn bulletproof.
Heb je informatie welke bouwjaren/serie er last van hebben….Alle 790, 890, 901 en waarschijnlijk zelfs de 990 blokken hebben hier last van.
moto guzzi 8v 1200 had in serie 1 ook last van hetzelfde euvel ,dat werd opgelost door ipv slepers een rollen nokvolger te monteren.Of andersom vanwege de rotte nokkenassen drama…..
Nou, heb mijn VFR 800 in de 90k dat ik hem had nog nooit kleppen laten stellen, heb hem weer ingeruild en zo te horen liep dat ding nog steed als een Japanse naaimachientje….niks mis. Mijn ervaring was goed, behalve die rotte dynamo’s…..
Daarom ook ingeruild voor de bmw zoals je weet. Paar geleden de werkplaats ingedoken en tijdens de controle van de klepspeling zagen de slepers/nokken van de bmw na 30k perfect uit.
En wat wordt er onder een pot prijsje verstaan.Is men die ktm's nu al aan het dumpen veur spotprijsjes
Hyosung?Welk merk had ooit ook eens die drama het begint het H en had een v4
Welke motoren niet, al die ‘dikke’ machines zijn aan de prijs zegmaar. Vandaar vh voorjaar een ‘tweedehandsje’ en hopen dat het in de toekomst goed gaat….En wat wordt er onder een pot prijsje verstaan.
Vind ze nog steeds prijzig , zag wel deze van de week bij Goedhart en is wat van de prijs af maar toch nog serieus een bom met duiten.
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R ABS
Goedhart Motoren - De grootste online motorspeciaalzaak in de BENELUX.www.goedhartmotoren.nl
Heb je informatie welke bouwjaren/serie er last van hebben….
Je zou denken dat men leert van geschiedenis...Welk merk had ooit ook eens die drama het begint het H en had een v4
Vanaf 1986 was het probleem dan ook opgelost.Nooit geweten, heb je ervaring dan…..
Grapjas. Je bent vast en zeker een malafide beleggingsspecialist.Geef (0.001) aandelen bij elke nieuwe verkochte motorfiets en maak de klanten mede eigenaar en investeerders.
#KTM awareness.
Gewoon een creatieve uitweg.Grapjas. Je bent vast en zeker een malafide beleggingsspecialist.
Open een gratis rekening bij "DeGiro" en voor 20 euro koop je 1 aandeel. Dat is gunstiger dan 0,0001 aandeel ontvangen omdat je +10k€ besteed aan foeilelijk oranje rammelend plastic.
De stichting doet de communicatie natuurlijk.Iets met druppel en gloeiende plaat? Volgens mij hebben ze meer aan een rijke investeerder die een serieuze bak geld meebrengt. 20000 extra aandeelhouders die allemaal toch niet hetzelfde willen levert ook gezeik op.
Geef (0.001) aandelen bij elke nieuwe verkochte motorfiets en maak de klanten mede eigenaar en investeerders.
#KTM awareness.
Ik zou niet weten waarom wij KTM moeten helpen. Ze hebben geld uitgegeven als water. Stefan Pierer heeft zich als een zonnekoning gedragen. Hoe kun je nou binnen een jaar 1,8 miljard uitgeven aan onzinnige zaken, terwijl de verkopen instorten? Grootheidswaanzin. En als de producten nou nog enigszins kwalitief en betrouwbaar waren, en de garantie boven elke twijfel verheven. Maar nee, crosstechniek in blokken die 1,5 ton zonder revisie moeten kunnen halen. Om over het design nog maar te zwijgen.
Ik denk dat hij geen ktm rijdt en daarom zuur isGoh ik hoor een tevreden Ktm klant man man wat klink je zuur.