KTM vraagt uitstel van betaling aan

Nou, heb mijn VFR 800 in de 90k dat ik hem had nog nooit kleppen laten stellen, heb hem weer ingeruild en zo te horen liep dat ding nog steed als een Japanse naaimachientje….niks mis. Mijn ervaring was goed, behalve die rotte dynamo’s…..:+

Daarom ook ingeruild voor de bmw zoals je weet. Paar geleden de werkplaats ingedoken en tijdens de controle van de klepspeling zagen de slepers/nokken van de bmw na 30k perfect uit.

Nee😱
Wanneer🤔
 
Is men die ktm's nu al aan het dumpen veur spotprijsjes 🤔 🤓
En wat wordt er onder een pot prijsje verstaan.
Vind ze nog steeds prijzig , zag wel deze van de week bij Goedhart en is wat van de prijs af maar toch nog serieus een bom met duiten.
 
Welk merk had ooit ook eens die drama het begint het H en had een v4
Hyosung? 🙂
Edit: Shit nee. Ze hebben nooit een V4 nagemaakt. Alleen de sv650 V-twin ✌🏻
Dan vrees ik dat ik mee moet gaan met de Honda 😤
 
Laatst bewerkt:
En wat wordt er onder een pot prijsje verstaan.
Vind ze nog steeds prijzig , zag wel deze van de week bij Goedhart en is wat van de prijs af maar toch nog serieus een bom met duiten.
Welke motoren niet, al die ‘dikke’ machines zijn aan de prijs zegmaar. Vandaar vh voorjaar een ‘tweedehandsje’ en hopen dat het in de toekomst goed gaat…. ;)

Eerste modificatie is al een feit: nokkenas spanner (verlengde dop) is gratis geplaatst…. _O-
 
Nooit geweten, heb je ervaring dan….. :?
Vanaf 1986 was het probleem dan ook opgelost.

105,000km met een VF500F2 gereden en volgens mij rijdt ie nog steeds
102,000km met een VFR750F, toen sloeg een tegenligger met zijn auto linksaf
79,900km met mijn huidige VFR750F.
 
Pierer Mobility Corporate news update:

 
Update: press release van de board van Pierer Mobility.


WE ARE VERY RELIEVED!

"Today, the judge made the decision that all three companies can continue to operate for the duration of the proceedings. However, today was only the first step in the 90-day reorganization proceedings.

This means that we will continue to work hard for our employees, our suppliers and our dealers to make this company viable for the long term. After all, we are talking about the business location and an Austrian brand that is well known from Los Angeles to Sydney.

The most important thing is to save as many jobs as possible.

In this context, we are looking for new investors and are trying to reach a sustainable solution together with our creditors. We are having good discussions with the banks in particular.

We would like to take this opportunity to express our special thanks to all our employees who continue to work for our company despite the adverse circumstances, the uncertainty and the sacrifices.

And we would also like to thank our KTM fans and loyal customers all over the world for their support. You all give us strength and courage!”

Stefan Pierer & Gottfried Neumeister
 
Geef (0.001) aandelen bij elke nieuwe verkochte motorfiets en maak de klanten mede eigenaar en investeerders.
#KTM awareness. :+
Grapjas. Je bent vast en zeker een malafide beleggingsspecialist.

Open een gratis rekening bij "DeGiro" en voor 20 euro koop je 1 aandeel. Dat is gunstiger dan 0,0001 aandeel ontvangen omdat je +10k€ besteed aan foeilelijk oranje rammelend plastic. 😝
 
Grapjas. Je bent vast en zeker een malafide beleggingsspecialist.

Open een gratis rekening bij "DeGiro" en voor 20 euro koop je 1 aandeel. Dat is gunstiger dan 0,0001 aandeel ontvangen omdat je +10k€ besteed aan foeilelijk oranje rammelend plastic. 😝
Gewoon een creatieve uitweg.
Ze zoeken nieuwe investeerders.
Waarom niet met zijn allen participeren in een grote stichting en zo gezamenlijk die ene investeerder worden?
Waar een probleem is, is ook een oplossing.

Offffff...
20.000 MF leden x 100 euro (en over een paar maanden doen we weer een nieuw beroep bij jullie :+ ;) )

Indien nodig zijn er wel contacten mogelijk met een oud bankier voor de betrouwbare financiële afwikkeling.
 
Iets met druppel en gloeiende plaat? Volgens mij hebben ze meer aan een rijke investeerder die een serieuze bak geld meebrengt. 20000 extra aandeelhouders die allemaal toch niet hetzelfde willen levert ook gezeik op.
 
Ik zou niet weten waarom wij KTM moeten helpen. Ze hebben geld uitgegeven als water. Stefan Pierer heeft zich als een zonnekoning gedragen. Hoe kun je nou binnen een jaar 1,8 miljard uitgeven aan onzinnige zaken, terwijl de verkopen instorten? Grootheidswaanzin. En als de producten nou nog enigszins kwalitief en betrouwbaar waren, en de garantie boven elke twijfel verheven. Maar nee, crosstechniek in blokken die 1,5 ton zonder revisie moeten kunnen halen. Om over het design nog maar te zwijgen.
 
Iets met druppel en gloeiende plaat? Volgens mij hebben ze meer aan een rijke investeerder die een serieuze bak geld meebrengt. 20000 extra aandeelhouders die allemaal toch niet hetzelfde willen levert ook gezeik op.
De stichting doet de communicatie natuurlijk. :+
En dit kan je wereldwijd uitrollen.
Tevens kans op een gratis KTM voor de leden. :?
 
Geef (0.001) aandelen bij elke nieuwe verkochte motorfiets en maak de klanten mede eigenaar en investeerders.
#KTM awareness. :+

Ze zoeken investeerders, geen aandeelhouders. De een levert ze geld op, de ander kost ze geld. Tevens als ze meer aandelen gaan uitgeven, dan moeten ze die uit de eigen portfolio halen of nieuwe maken. Maken ze nieuwe worden de andere weer minder waard.

db
 
Ik zou niet weten waarom wij KTM moeten helpen. Ze hebben geld uitgegeven als water. Stefan Pierer heeft zich als een zonnekoning gedragen. Hoe kun je nou binnen een jaar 1,8 miljard uitgeven aan onzinnige zaken, terwijl de verkopen instorten? Grootheidswaanzin. En als de producten nou nog enigszins kwalitief en betrouwbaar waren, en de garantie boven elke twijfel verheven. Maar nee, crosstechniek in blokken die 1,5 ton zonder revisie moeten kunnen halen. Om over het design nog maar te zwijgen.

Goh ik hoor een tevreden Ktm klant man man wat klink je zuur.
 
Deels zit er waarheid in. Dat het financieel zo hard achteruit ging is wel degelijk te wijten aan slecht bestuur. Wat betreft de kwaliteit: zeker zuur voor de mensen die het betreft, maar ik denk dat het deels ook flink opgeblazen is. Review bombing is echt wel een ding. Neemt niet weg dat de imagoschade groot is. Om maar even een N=1 te doen: ik heb een aantal keer meegemaakt dat we als groep stil stonden omdat er wéér een Honda tussen zat waar de dynamo/spanningsregelaar van stuk was. Ik zal nooit een Honda kopen 🤡
 
Terug
Bovenaan Onderaan