KTM Super Duke 1290 -Deel 4- Unleash the Beast!!!

Ff wat banden gedoe , okkie Jij had toch ook de rosso 2 erop dacht ik .......bevalt ie ook aan de voorkant ???
Achter heb ik m al tijde erop , maar voor nog de supercora sp die nu aan echt aan vervanging is .

En dan hebben jullie het over de Pirelli Diablo Rosso Corsa 2 ???:?
Die komen wel het beste uit de testen !
 
Ik heb al aardig wat rosso 2 setjes versleten op de 990s en husky, topband!
 
Zelf altijd de continental sportattack II gehad op de SDR. Inmiddels overgestapt op de roadattack:) Super tevreden mee!
(op de sportattack versleet ik drie achterbanden op een voorband_O-)

Ik zou ze zeker in overweging nemen!
Hier een testje van een andere superduker:
 
Yep, dat is m.
Zo kan het ook 20180127_082627.jpgik
 
Heeft iemand toevallig nog originele spiegels over? De mijne heeft bar-end mirrors maar wil eigenlijk de normale spiegels monteren, iig in het begin om aan de motor te wennen.
 
Net een telefoontje van JTX. Ze hebben de nieuwe schijf op de velg geplaatst en zien zelfs dan al dat ze een klein beetje krom komen te staan :?
Velg wordt nu opgestuurd naar een bedrijf die dat gaat fixen.. Als het goed is kan het daarna niet meer gebeuren.
Rekening loopt lekker op zo. Maar serieus blij als het echt verholpen kan worden
 
Net een telefoontje van JTX. Ze hebben de nieuwe schijf op de velg geplaatst en zien zelfs dan al dat ze een klein beetje krom komen te staan :?
Velg wordt nu opgestuurd naar een bedrijf die dat gaat fixen.. Als het goed is kan het daarna niet meer gebeuren.
Rekening loopt lekker op zo. Maar serieus blij als het echt verholpen kan worden

Gevalletje coulance KTM?
 
Okkie : past de uitlaat van de adventure niet?
Heeft ook een enkele grote dempert.
 
Die is wel erg groot en hij heeft geen losse beugel wat het lastig maakt om hem juist te plaatsen.
Geloof me, alle opties zijn de afgelopen maanden afgewogen om uiteindelijk weer na 3 dempers gekocht en weer verkocht te hebben bij de eerste uit te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan