Blade
MF veteraan
Hey Blade je motor heeft een heel andere uitstraling gekregen. Hij was al niet lelijk toen je hem kocht maar nu
Met een 525 ga je vriendjes worden aan de pomp. Door kleine tankie sta je er zo weer. Uiteraard zijn daar enduro tanken maar dan wordt het weer lomp Het zijn wel geweldige machines en totaal anders dan een Lc4. Vibreerd veel minder! Zadel is ook een eind minder comfortabel.
Meestal hebben ze een harder leven achter zich, vooral als er mee (offroad) geraced is. Onderhoud is vrij drakonisch. Olie na iedere tweede zondag (6uur) kleppen controleren na 15 uur...
Wil je lekker rijden in buitenland zonder "zorgen" dan zal ik zeker voor een 690 gaan. 200 km op een tank en relaxter onderhoud. Tja wil je extreem dat kan ook.
Ben al bijna "rond" geweesd bij de mijne. Ander blok, triple clamp (2 boutjes waren dolgedraaid) Voorvering lek, seals en alle glijbussen vervangen, swingarm de lagers vervangen, achterwiel lagers vervangen, verlichting... Dus de mijne heeft ook enthousiaste eigenaren gehad. Ook een heel sterke. Zoveel boutjes dolgedraaid
Over kleine tank gesproken, afgelopen zondag wezen crossen (duhuh) Dus tanken laatste pomp voordat ik bij track kom. Rondjes maken en dan weer terug naar de pomp... Alleen deze keer kwam ik een km tekort Dat was een onverwachte extra training. Dus in vol ornaat naar de pomp gestiefelt. Was wel swetuh
Zoals ik al zei, voorlopig blijft de 640. Nu hij naar mijn zin is ga ik er gewoon veel fun mee hebben