KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm. Kan deze daar niet vinden voor het dubbele uitlaatmodel.
Hoe doen jullie je portemonnee, drinken, sleutels en telefoon opbergen met een motorpak (heb Bering zonder zakken)? M`n 'kofferruimte' is echt minimaal :)
 
Je kan het ook onder het zadel kwijt? Daar gooide ik altijd telefoon in, sleutels, gopro accu's.. paste prima.
 
Onder het zadel heb ik echt weinig ruimte.
Vandaar ook graag een tasje. En helaas werkt een tanktasmagneet niet zo best op onze benzinetanks.
 
zondag spass

Deze week zelfs beter doordat het daar eindelijk flink geregent heeft sinds midden januari... Dus stof gesettelt en zowaar grip op de baan :P

Maar eens gaan denken hoe ik een kleine jarrycan mee kan nemen. Ga steeds wat sneller rijden en kom steeds eerder met een lege tank te staan. Temenste heb je dan nog wat reserve...
Afgelopen middag 7,5 l in een 8 l tank gedaan en toen zat tie nog niet vol. Weer bijna lopen |(

Voor mijn bagage heb ik mijn rugtas of een heuptas mee. Maar heb zoweinig mogelijk mee.
Daar zijn ook tasjes die op het voorspatbord onder de 0koplamp gaan. Anders moet de brommer op een ahw en dan kan de sooi in een auto...



:W
 
onder het zadel (van nieuwe type) heb je zat ruimte voor klein spul, maar die gebruik ik nooit omdat je er achterin slecht bij kunt. ik heb zakken in me motorjas en in me pimpstarlife vest die ik er wel eens overheen aan heb.
drinken neem ik nooit mee, zuip van te voren wel glas water. behalve op vakantie misschien, maar dan doe ik sowieso een rugzak om met wat spul voor nood geval. zoals een waterpomptang om zowat alles mee aan te kunnen draaien, wat tie-wraps / ijzerdraad / imbus setje enz.

dat tasje voor achterop van ktm powerparts past denk ik wel op allebeide types hoor. ik weet zo de engelse naam van die dingen niet meer. die ktm shop zoekmachine zuigt echt verschrikkelijk.....
 
Filmpje van Croix in de regen (deel 1 van de 3 van onafgebroken sessie :) )

En van de supermotorschool, rijd vooral achter mijn broertje aan.

Als je van snelheid houdt kan je beter naar m'n R1 filmpjes kijken :P

Helaas geen mooie slide-foto er tussen '(
11754575_804876859629451_6823101209333831685_o.jpg

11754382_804885752961895_8859047159203956163_o.jpg
 
idd smpowah, zoeken op die site is lastig.
Die univ. is wel ok volgens mij, maar ben benieuwd hoe ik die vastkrijg langs de uitlaten?
 
de uitlaat dempers van mij ( akra's, met of zonder db-killer ) worden maar een beetje warm, zelfs vlak na circuit rijden kun je ze gewoon met blote handen lang vast pakken. dus die branden niks door.
 
625 (smc) = 625cc, ook een lc4 blok, maar lichter vliegwiel en een betere / directere Keihin mx 41 carb (correct me) en het achterste frame is lichter / alu. Ziet volgens mij ook nooit passagierssteunen op de 625. Kick + e-start.

660 = zelfde als 625, maar een grote cilinderdiameter en daardoor 654 cc. Alleen als kick te krijgen volgens mij.

640 = net als de 625 een 625 cc, maar met mikuni bst 40 carb, Kick + e-start. Meer een straatbike dan bovenste 2 zoals ik gelezen heb, maar valt volgens mij allemaal in de praktijk nog wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Ff een kleine vraagje ik krijg mn juist ontsteking niet afgesteld hij zit telkens ondrr het streepje van de vliegwiel en ik kan m niet verder draaien ( ontsteking kan niet verder anders kan je m niet vast schroeven ) hij hoort bij de eerste streepje gelijk te staan met de streepje op de vliegwiel alleen komt die van mij zelfs onder de 2de streep van de vliegwiel iemand suggesties? Ktm 660
 
625 (smc) = 625cc, ook een lc4 blok, maar lichter vliegwiel en een betere / directere Keihin mx 41 carb (correct me) en het achterste frame is lichter / alu. Ziet volgens mij ook nooit passagierssteunen op de 625. Kick + e-start.

660 = zelfde als 625, maar een grote cilinderdiameter en daardoor 654 cc. Alleen als kick te krijgen volgens mij.

640 = net als de 625 een 625 cc, maar met mikuni bst 40 carb, Kick + e-start. Meer een straatbike dan bovenste 2 zoals ik gelezen heb, maar valt volgens mij allemaal in de praktijk nog wel mee.
Het meeste klopt wel vlgs mij. De 625 die ik heb heeft geen startmotor en accu...is een Supercomp uitvoering.
De 640 heeft een zwaarder achter frame voor duo gebruik.
 
Laatst bewerkt:
Hoezo hebben wij eigenlijk een stuurbegrenzing? Bedoel hiermee de stelbouten die de uitslag beperken. Kan het kwaad dat ik de stuurhoek zo groot mogelijk instel?
 
Slaan de veerpoten anders nergens tegen aan, frame of tank? Of kabeltjes die te strak komen? Maar hoevaak neem je een bocht waar je de max stuur uitslag nodig hebt.. Alleen toch bij het drukken.

ARRGGG drukken :( :( Afgelopen zondag weer ecomode |( Nu 3 kwartier drukken voordat ik bij de pomp was na het crossen. Tering. Gelukkig was ik helemaal niet moe na nachtbraken, te weinig slaap en hele morgen crossen. Niet alleen benzine op maar ook mijn beltegoed. Dus geen shortcuts.

Mijn motor begint een hekel te krijgen aan grote sprongen. Soms houdt hij dan ernstig in. Niet altijd maar genoeg om nerveus van te worden. Benzine level te laag in vlotterkamer carb??


:W
 
Laatst bewerkt:
Slaan de veerpoten anders nergens tegen aan, frame of tank? Of kabeltjes die te strak komen? Maar hoevaak neem je een bocht waar je de max stuur uitslag nodig hebt.. Alleen toch bij het drukken.

ARRGGG drukken :( :( Afgelopen zondag weer ecomode |( Nu 3 kwartier drukken voordat ik bij de pomp was na het crossen. Tering. Gelukkig was ik helemaal niet moe na nachtbraken, te weinig slaap en hele morgen crossen. Niet alleen benzine op maar ook mijn beltegoed. Dus geen shortcuts.

Mijn motor begint een hekel te krijgen aan grote sprongen. Soms houdt hij dan ernstig in. Niet altijd maar genoeg om nerveus van te worden. Benzine level te laag in vlotterkamer carb??


:W
Hmm, kan echt geen slalom met pionnen doen met deze instelling.
Maar kabels oid zou kunnen. FF kijken morgen.
Mooi weer om te drukken daar bij jou btw.
 
Iemand ervaring met snelgas? Vind de slag net te groot om gas in 1 keer vol open te gooien.

Gas vast pakken met 'overgrip' Dus onderarm 900 tov stuur en dan gas vastpakken. Dan heb je A goede armstand en B kun je het gas wel in eens opendraaien. Dus zitten als een fanatieke (overdreven?) motorcrosser...

Kost niets, alleen wat gewenning.

Hmm, kan echt geen slalom met pionnen doen met deze instelling.
Maar kabels oid zou kunnen. FF kijken morgen.
Mooi weer om te drukken daar bij jou btw.


:? :? zo'n brommert stuurt toch net een burostoel, zowat op zijn plaats??

het is bij mijn exc 4,5 cm tussen tripleclamp en kop stelbout. Draaien dat tie doet... Als het niet scherp genoeg gaat helemaal voorop zitten plat en gasse. Moet je eens zien waar je heen kunt })



Heb je een vergelijk.. of misschien dat iemand het meet bij een Lc4

Heel mooi weer om te drukken. Donderwolken boven mijn hoofd :( Bovendien was ik helemaal niet versleten of zo O-)


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan