KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
de letter zitten niet in het midden van de plaat dat komt door het nl/euro logo. Ze zitten wel gecentreerd tussen het nl/euro logo en rechter zijde van de plaat.
 
Nog maar een ploatie dan :9


2015%5C07%5C11%5Cbikepics-2749412-full.jpg
 
Zo, spulletjes liggen klaar voor de cursus van Marcel van Drunen morgen :]

Meteen de vering van de KTM even nagelopen, zoals eerder aangegeven stond de rebound voor op zijn zachtst, ook achter stond hij dermate zacht dat ik zelfs dacht dat de shock kapot was. Voor mijn gevoel deed hij er 2 seconden over om terug te veren. Met harder te zetten is het al wat normaler. Meteen even bij die van mijn broer geprobeerd en die gaat ook relatief langzaam terug. Is denk ik normaal bij SM's, wellicht in verband met sprongen maken? Ben de supersport gewend waarbij de achterkant direct terugveert nadat je hem induwt. Ben benieuwd hoeveel verschil het gaat maken tijdens het rijden.

Moet alleen nog de preload eens nalopen. Geldt daarvoor dezelfde werkwijze met formules omtrent % inzakken zoals bij gewone motoren?
 


Moet langzamer terug komen ivm het neerkomen na een jump! Anders ga je over het stuur gegooid worden.

Hoop dat je het kan lezen :$ Hoeft niet veel te rekenen dus :P

Succes morgen!
 
Laatst bewerkt:
Zo, lekker gereden vandaag! Bij de theorie uitleg dacht ik dat we continu zouden moeten wachten maar je bent eigenlijk continue aan het rijden. Ze leren tijdens de dag eigenlijk 2 dingen: sturen en remmen a la supermoto. Sturen dus kont naar buiten ipv naar binnen, knie tegen tank en voet uitsteken, en met de armen motor naar beneden duwen. Remmen was kwestie van voet op de achterrem en dan in 1 keer alle versnellingen achter elkaar naar beneden rammen zonder koppeling. Als je dan het sturen en remmen combineert, dan kan je dus sliden 8-)

Was erg leuk, veel geleerd en het ging best goed. Vraag me wel af in hoeverre het allemaal toepasbaar is op de LC4 en de openbare weg, maar in elk geval leuke dag gehad en diverse crashes gezien, stiekem toch ook altijd leuk om te zien gebeuren (en dat men ongedeerd wegloopt). Vooral de kerel met de grootste mond die het allemaal goed kan uitleggen en vervolgens als een idioot rond rijdt alsof hij een wedstrijd rijdt, 2 maal op zijn bakkus _O-

Komen nog paar filmpjes aan en krijgen van het weekend de foto's.
 
Vooral deze jongen vond ik erg goed

[afbeelding]


Moet die jonguh niet kijken waar die heen gaat :? :?

Wat ik er van geleerd heb is dat als je banden gaan glijden dat het slechts het begin van het einde is. Daar kan "flink" gegleden worden voordat het fout moet gaan. Das vooral hier op mijn eiland makkelijk. We hebben glad asfalt hier en nergens steenslag er op geteerd. Banden versleiten bijna niet. Een dikke 6000 km op mijn Maxxis knobbies, 35.000 (en een beetje) op de MPP van wegmotor en nu weer bijna 25.000 op mijn Conties. Weg motor is Speed Triple 1050. Ja die weet hoe een band moet spinnen en sliden :P

Maar de hele dag langs elkaar heen geleeft |( |(
hihihi
 
Laatst bewerkt:
Moet die jonguh niet kijken waar die heen gaat :? :?

Wat ik er van geleerd heb is dat als je banden gaan glijden dat het slechts het begin van het einde is. Daar kan "flink" gegleden worden voordat het fout moet gaan. Das vooral hier op mijn eiland makkelijk. We hebben glad asfalt hier en nergens steenslag er op geteerd. Banden versleiten bijna niet. Een dikke 6000 km op mijn Maxxis knobbies, 35.000 (en een beetje) op de MPP van wegmotor en nu weer bijna 25.000 op mijn Conties. Weg motor is Speed Triple 1050. Ja die weet hoe een band moet spinnen en sliden :P

Maar de hele dag langs elkaar heen geleeft |( |(
hihihi
Glijden? Dat is niet goed hoor :9

11741075_809400975841156_6565991672112133363_o.jpg
 
Mensen ik heb mij ook zo'n complete koplamp besteld op ebay de namaak ktm look alleen nu mijn vraag wat voor een lamp zit daar in? Het is geen h4 of h7 een ronde lamp zit erin. Probleem is de kap etc mag dan wel heel mooi zijn vind dat het wel enorm slecht licht geeft. Dus wou er een xenon kit erin maken. Maar moet ik wel weten welke H ik nodig heb
 
Ben op zoek naar een (nette niet lompe) tas voor achterop m`n 640 sm.
Is het type met korte achterspatbord.
Hij heeft een dubbele uitlaat. Welke is goed geschikt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan