KTM Duke 690 IV topic drei

heb de mijne gekocht met lelijke stickers
die heb ik er meteen af gehaald
er zitten nu custom stickers op !!!
goed gelukt voor 30e !!
een r voor op de tank kappen ktm bovenop de tank
en ktm 690duke r op luchtfi!lter huis
helemaal blij!
full
 
Misschien dat Ruud Frederiks / www.tovami.com in Goes je kan helpen. Ik heb daar mijn SMT laten doen en ben erg tevreden.

Mocht je die O2 mod niet meer gebruiken dan wil ik hem misschien wel van je overkopen. Ben benieuwd wat het resultaat is.

Ik heb na 3 jaar de 02 controller er weer tussen gezet. Wat een verschil!
Trekt veel soepeler op. Nu heb ik de cat eronder met een open demper. Voorheen catvervanger met originele demper.
Mogelijk kan de lamda sonde beter meten als de cat ertussen zit.

Ik verkoop de 02 controller dus niet! Sorry
 
Laatst bewerkt:
Ik heb na 3 jaar de 02 controller er weer tussen gezet. Wat een verschil!
Trekt veel soepeler op. Nu heb ik de cat eronder met een open demper. Voorheen catvervanger met originele demper.
Mogelijk kan de lamda sonde beter meten als de cat ertussen zit.

Ik verkoop de 02 controller dus niet! Sorry

Ah jammer! Moet ik er toch maar een van ebay plukken.



Mocht trouwens iemand nog een spare knipperlicht voor links achter/rechts voor hebben liggen dan houd ik me aanbevolen!
 
Mijn O2 controller komt morgen binnen als het goed is, kan niet wachten om hem uit te proberen als ik al die goede verhalen lees.

Ook maar even een decat pijp bestellen, vind hem met akra zonder dbkiller nog net iets te braaf, helemaal idle. Mijn duke 390 klonk idle beter.

Zonder cat en zonder dbkiller is waarschijnlijk te hard, maar vraag me dan af wat beter klinkt:

Zonder cat + dbkiller
Met cat - dbkiller

Iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met een decat pijp van ebay/aliexpress? Scheelt redelijk wat ten opzichte van een fresco.
Nope, kan je niet mee helpen. Had zelf de Leovince. Stuk duurder maar vond hem er ook gewoon mooier uitzien door de matte afwerking.

Voor die prijs zou ik het gewoon proberen
 
Sinds vandaag ook een blije eigenaar van een duke 690 r! Inderdaad, echt een hoge funfactor en een geweldig geluidje.

Moet ik overigens vrezen voor boetes en ongewild politie aandacht als ik rondrij zonder db-killer? Wat zijn de ervaringen?

FB5058CE-8508-474D-A706-BAD48FF181D3.jpeg
 
en ktm op de tank
full
Mooie stickers, gaaf gedaan. Die op de tank (690), op het kunstof deel heb ik ook. Overweeg jij daar nog wat anders te plakken? Daarmee wellicht last van minder krasjes?

Vandaag wat gereden:
 

Bijlagen

  • 464D19C3-A2E5-4FE8-A371-323FFC2B2F8E.jpeg
    464D19C3-A2E5-4FE8-A371-323FFC2B2F8E.jpeg
    1,8 MB · Weergaven: 23
Sinds vandaag ook een blije eigenaar van een duke 690 r! Inderdaad, echt een hoge funfactor en een geweldig geluidje.

Moet ik overigens vrezen voor boetes en ongewild politie aandacht als ik rondrij zonder db-killer? Wat zijn de ervaringen?

Bekijk bijlage 1328438

Mooie fiets! Zolang je de kat er tussen laat zit het wel snor
 
Sinds enkele weken ben ik ook eigenaar van een Duke R uit 2016. De motor komt uit België. Keuring en BPM aangifte is gedaan, dus nu nog even wachten op de papieren... Ik zal binnenkort wat foto's posten. Heb de reflectoren aan de voorkant meteen verwijderd. Ook is er nieuw rubber, andere koppeling en remgreep en een korte kentekenplaathouder besteld. Verder wilde ik de db killer verwijderen, maar dat lukte me niet... In de handleiding staat dat de db-killer 'not removable' is, maar daar geloof ik ook niet echt in }) Iemand tips om deze er heel uit te krijgen?

Ik zou ook graag andere verlichting voor hebben en daarvoor kwam ik verschillende oplossingen tegen:
LED bulb for KTM Duke 690 (2016 - 2017)
of
KTM Duke 690 (2016 - 2017) Canbus Bi Xenon HID conversion Kit 4300K, 5000K, 6000K, 8000K - LIFETIME WARRANTY !
Iemand hier ervaring mee? Of andere aanraders?

Ik hoor het graag en kan niet wachten om eindelijk op de Duke te gaan rijden... eerste motor en alleen nog een ritje naar het RDW mogen maken O-)
 
db killer is er wel uit te halen
maar
het is een "breekbout" dat is een boutje waar de kop van afbreekt als de bout vast gedraaid word
ik kon de bout er uit boren , na demontage van de demper, aan de motor is het niet te doen
daarna kun je er een gewoon boutje in doen
 
Hey,

sinds kort eigenaar van een Duke uit 2012. Heb even een vraag. Hoe haal je de tank los? Wil kabel voor gpshouder netjes wegwerken maar krijg de tank niet los. Heb de bouten bij het zadel los maar er zitten er volgens mij nog een paar verstopt maar kan deze niet vinden.

*edit* Al gevonden. Kapje rond slot losmaken en daar zitten de laatste 2 bouten onder.
 
Laatst bewerkt:
oh ja
2012 .... de lekker "ruige" duke .... is wel echt motorrijden
de nieuwere hebben daar toch wat op ingeleverd
veel plezier met de duke !!
 
Klote man -O-
teringlijers

Een diefstal verzekering is toch maar 'minimaal' duurder t.o.v. WA? Klote om zo ff 7k door je neus geboord te krijgen.
Succes ermee
 
Klote man -O-
teringlijers

Een diefstal verzekering is toch maar 'minimaal' duurder t.o.v. WA? Klote om zo ff 7k door je neus geboord te krijgen.
Succes ermee

Ja bij mij is het €10 meer per maand. En het blijft een beetje een boeven motor natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan