KTM Duke 690 IV topic drei

mijn 2018 duke (model 2017) heeft nu 7700km gelopen
en nu krijg ik in beeld dat ie een beurt nodig heeft
net gebeld met dealer , die heeft contact gehad met ktm en die zegt dat het iets is met software
en dat de software op 7500 interval staat en daar (waarschijnlijk) geen update voor is
wie o wie heeft ook zoiets???
vind het wel raar, in het boekje staat dat de intervallen op 10.000 staan
Heb je dit geprobeerd. JE kunt het service interval zelf instellen.
Voor de 390 Duke is de handswijze iets anders (andere knoppencombinatie), maar het werkt prima.
 
ik heb het meteen geprobeerd
en het werkt!!!!vind het raar dat mijn ktm dealer dat niet weet
ze hebben zelfs naar ktm gebeld !!!
nu heb ik hem op 10.000 gezet
de planning is om iedere 5000 km te doen (in ieder geval de olie)
maar hoe reset je het lampje ??
zelfde procedure??
maar in ieder geval
hartelijk bedankt!!!!
 
Heel vreemd dat een dealer en zelfs KTM het niet weten.
't Staat gewoon op interweb.
Wel vreemd dat het lampje niet uit is gegaan. Gaat dat ook niet na nog een keer van en op contact zetten, of na de stukje rijden?
Het zou logisch zijn als dat lampje ook uit zou gaan. Je hoeft immers nog geen onderhoud te doen volgens de nieuwe waarde in de boordcomputer. Ik weet niet hoe dit bij de 390 zal gaan aangezien ik direct nadat is de motor terug had van de 1000 km beurt heb ingesteld de volgende melding pas 10 dkm verderop te willen zien, dus in mijn geval was de melding nog niet in beeld toen ik ging resetten. Als ik ooit een keer ga vergeten mijn service interval melding tijdig te verlengen kan ik het je laten weten, maar ik hoop (en neem aan) dat ik bij elke oliewissel of net wat er moet gebeuren het interval ook even opnieuw ga instellen.
 
Mooi dat het lampje nu uit is.
Je kunt inderdaad nergens zien hoever het nog is tot de melding aangaat.
De enige manier is naar het reset menu gaan. Als je daar bent zie je bij welke km-stand het lampje en de melding aan zouden gaan.
Er gewoonte van maken het bij elke oliebeurt weer op 10K te zetten zetten. Dan kan het niet fout gaan.
Van de andere kant heb jij het nu ook opgelost, dus als het nog een keer 'fout' gaat krijg je het ook wel weer goed. ;)
 
blokken voor op
hmmmmm
ze deden het goed maar hebben het ook niet lang vol gehouden
zit nu nog 0.8 mm op
P1010156.JPG
 
7900 km
dit is een r met een betere remklauw dan de standaard
mijn vorige was een "gewone " daar heb ik in 41.000 km 1 keer blokken vervangen en die waren bijna op
toen die wegging
maar die voelde nogal vaag aan als je een paar keer hard remde
deze blijft goed aan voelen
dus daar rem je vanzelf iets later mee
 
Voorrem is idd niet heel goed van de std Duke. Mist wat initial bite ofzo.

Trouwens, heeft iemand de service manual?(dus niet de owners manual) Het lijkt aardig dichtgetimmerd door KTM...
 
4vnF2Ds.jpg


Volgens mij hoort het zo niet te zitten... Iemand die dat voor mij kan bevestigen voordat ik de boel weer uit elkaar trek?
 
Deze besteld voor €50, kan toch niet:')
Ik kan gelukkig wel zelf tiggen mocht ie niet lekker passen.

KlBxhuO.png


Ook nog even de link pipe iets inkorten waardoor de demper dichter bij de achterbrug zit. Ben er bijna doorheen geloof ik:9
Sg7yXNJ.jpg
 
heb al besteld
maar ik heb er nu amper een jaar mee gedaan
dus volgend jaar deze tijd heb ik er weer een paar nodig
met wat korting
maar.....
wel voor een r ???
klauw is namelijk wel anders
 
Ik heb deze week een Duke 4 opgehaald, standaard model met nog geen 17.000km op de teller. Vrij compleet uitgevoerd, leuke fiets :)

Wil er nog crash cage erop, zadelkapje achter, led knippers en led verlichting in de koplamp.

Iemand nog tips voor een goede ledlamp voor?

20181218_140124.jpg
 
Ik heb deze week een Duke 4 opgehaald, standaard model met nog geen 17.000km op de teller. Vrij compleet uitgevoerd, leuke fiets :)

Wil er nog crash cage erop, zadelkapje achter, led knippers en led verlichting in de koplamp.

Iemand nog tips voor een goede ledlamp voor?

Bekijk bijlage 1343143
Gefeliciteerd, mooie fiets!
Led lamp geen ervaring mee, meerdere negatieve ervaringen over gelezen dus heb t destijds altijd bij de standaard lamp gehouden.
Gezien je nog eea aan powerparts wil shoppen: Powerdays (50 euro korting bij besteding van 250 euro).
 
Nadat ik me hier heb voorgesteld, zal ik me ook hier even melden :W

Sinds kort de trotse eigenaar van deze prachtfiets uit 2014:

PHOTO-2018-12-11-09-42-49.jpg


(bij gebrek aan een art-4 goedgekeurd slot mocht ze even nachtje binnen staan ;))

Slechts 18.500km gelopen en hoop er vele mooie km's mee te gaan maken. Nagenoeg in de uitvoering zoals destijds op een van de marketing foto's:

IMG_0261.JPG


Standaard pijp is door de vorige eigenaar al vervangen door een exemplaar van SC-Projects, waarmee erg weinig te wensen overblijft :)

Als beginnend motorrijder vind ik het een erg toegankelijke fiets, met haast onbeperkte groeimogelijkheden voor mij als rijder. Het bagagerek doet misschien wel wat af aan z'n sportieve uiterlijk, maar is wel verdomd praktisch ;)
 
mooie fiets, prima om mee te beginnen maar ook zeker fun als je wat gevorderd bent.
de marketing foto is van een 2012 model (te herkennen aan de 5 spaak wielen) ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan