Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Toch maar eens hier proberen. Maar iemand toevallig een kevs o2 mod die ik kan overnemen? Heb een topic in de koop sectie geplaatst maar weinig animo daar.
oh dat is een een boel goedkoper!Ik heb er laatst een aangeschaft via https://www.ktmforums.com/threads/kevs-o2-mods.17290/, daar verkoopt hij ze iets goedkoper dan via Ebay. Ik was €100 kwijt en hij was er binnen 2 weken (vanuit Australië).
Ik moet hem nog monteren, dus nog geen nieuws over hoe het rijdt.
Heb je deze nog in bezit?Hallo, ik heb nog een K&N filter liggen voor een 690 Duke: KT-6907.
Iemand interesse? 30 euro.
Bekijk bijlage 1874920
Ik heb op pirate racing gezien dat het een kwestie is van een matige kwaliteit ketting , ze verkopen daar ook een DID ketting die wel goed is ( volgens hem )Even een vraag over de nokkenas kettingspanner, mijn motor maakt vooral na starten en klapperend geluid. Tijdens rijden is het geluid weg, soms bij stationair toerental een heel klein beetje. Heb de spanner al een keer verwijdert olie er uit gedrukt en weer gemonteerd. Daarna na starten eerste 1 a 2 seconden geklapper en daarna als oliedruk weer is opgebouwd zijn alle bijgeluiden weg en loopt de motor als een zonnetje. De volgende dag echter is het geklapper weer terug. Vermoed dat de kettingspanner niet meer goed werkt en ga deze binnenkort vervangen, zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met een manuele kettingspanner.
Dat filmpje heb ik ook gezien, lijkt met die ketting wel beter maar met orginele ketting moet het ook kunnen. Maar mijn vraag is eigenlijk, is een manuele spanner nu beter of slechter, iemand hier ervaring mee.Ik heb op pirate racing gezien dat het een kwestie is van een matige kwaliteit ketting , ze verkopen daar ook een DID ketting die wel goed is ( volgens hem )
Zit een veer in om de ketting enigzins op spanning te houden bij starten totdat de oliepomp druk heeft opgebouwd en deze het overneemtIk ken dit type spanner niet, maar is deze van het type dat je zelf kunt aandrukken en een tandje verder kunt duwen? In dat geval kan het voorkomen dat ie op het punt van ‘net niet ver genoeg voor het volgende tandje’ geluid maakt. Over 1000 km is het voorbij. Als het alleen met een veertje werkt is dat waarschijnlijk aan de slappe kant dus dan gewoon vervangen.
Hallo allemaal... sinds gisteren ben ik de eigenaar van een Duke 690R uit 2013. Na allerlei diverse motoren te hebben gereden, ben ik dus bij de KTM uitgekomen. Hoofdzakelijk omdat ik een leuke speelse motor met een goede pk gewichtsverhouding wilde hebben. En omdat mijn "guilty pleasure" nou eenmaal een 1 cilinder is
Ondertussen heb ik al wel diverse zaken besteld voor die "kleine" ... oa een decat pijp van Leo Vince en een DB-killer origineel Akra.
Nu wil ik graag weten wat het beste effect geeft (afgezien van wat het kost)...
Een Dongle of een O2 mod ... of? ... een Powercommander ???
Ik hoor het graag van de heren en dames experts hier
Alvast bedankt ... groeten Patrick