groote brommert
tja
En het ding trekt voor geen meter meer.met open pijpen klinkt een motor alleen stationair goed , zodra er gas gegeven wordt is het 10 keer ruk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En het ding trekt voor geen meter meer.met open pijpen klinkt een motor alleen stationair goed , zodra er gas gegeven wordt is het 10 keer ruk
Nee, maar mocht je toch een van die dempers willen, kun je die ook zelf op Ali bestellen. Ik had ook van die imitatie dingen op mijn xs650. Deze vervangen voor een leovince demper. Veel mooier geluid, stiller en donkerder. En de motor loopt er ook beter op.Zijn er generieke slip-ons te krijgen die een (klein) fietsje ook een beetje stil kunnen krijgen? Bijv. van iets als Your exhaust muffler shop | CafeRacerWebshop.com
Op hun recensies en hier op 't forum lees ik toch wel geregeld dat ze nog (veel) te luid zijn.
ook datEn het ding trekt voor geen meter meer.
Leuk motorblok, en ook die bevestiging met die stroppen om de buis..Ja, hier twee Motobecane tweetakt choppers. Toen ik vroeger de Harley-focussed biker blaadjes kocht stonden daar altijd de dikke, grote choppers in. Rijdende kerstbomen van budgetten waar ik (nog steeds) alleen maar van kon dromen. En opeens stond er, waarschijnlijk als bladvulling, opeens een geel 125cc Motobecane choppertje in. Ik werd in één klap verliefd.
Ik vind dit motorblokje gewoon echt prachtig:
Bekijk bijlage 1747435
Bekijk bijlage 1747436
Zal wel tijdelijk zijn, mag ik hopen. Er is nog wel meer niet af aan deze. Maar dat blokje...Leuk motorblok, en ook die bevestiging met die stroppen om de buis..
Nee gekkie ` zo is dat blok gemaakt .. (effe goed kijken he`Zal wel tijdelijk zijn, mag ik hopen. Er is nog wel meer niet af aan deze. Maar dat blokje...
Dat is toch geen choppert......... :-)Een amechtig Italiaans tweetaktje maakt vast ook een heerlijk onthaastende chopper.
Bekijk bijlage 1746733
Laverda CU 125
Snap jou nu ook .. (zie het nuOh, dit bedoel je? Dat is inderdaad wel kek! (Ik dacht dat je dat mooie ijzerdraadje om de uitlaat bedoelde)
Bekijk bijlage 1747446
Ehh, omdat je die blonde chick dan niet meer een ritje achterop kan aanbieden?Ik denk die ik heb gepost.
Overigens, dat CB125tje in mijn originele post... die heeft dus de sissybar direct voor de bestuurder, i.p.v. de passagier. Ik heb nog nooit op zo'n ding gezeten, maar is dat niet super relaxed? Rondtuffen ergens door de Franse plattelandsweggetjes, zonnetje, lekker sloom gangetje, achteroverleunend tegen je eenpersoonssissybar, nauwelijks benzine verbruikend, geen haast en compleet onbezorgd, blonde chick met een pul bier die je toewuift aan het eind van 't Franse plattelandsweggetje... waarom hebben we niet allemaal zo'n sissybar?!
Je hebt gelijk. Die in 't blaadje wat ik vroeger had was een tweetakt, maar die op de foto's inderdaad niet.Snap jou nu ook .. (zie het nu
Is trouwens wel een viertakt blok hoor ..
jawel , alles wat geen racer of crosser is noemen ze een chopperDat is toch geen choppert......... :-)
Of bratstyle caferacer?jawel , alles wat geen racer of crosser is noemen ze een chopper
o ja , die rotzooi heb je ook nogOf bratstyle caferacer?
Het blijft een leuk (apart) eenvoudig uitgedost blok ..Je hebt gelijk. Die in 't blaadje wat ik vroeger had was een tweetakt, maar die op de foto's inderdaad niet.
Bobberrrrr ?o ja , die rotzooi heb je ook nog
bobbers tellen in mijn ogen niet meer mee , het enige wat daar op het moment mee gebeurt is een goedkoop klotenzadeltje en het voorspatbord met een paar schroefjes achter vast maken , die bobber rage ben ik echt wel helemaal klaar meeBobberrrrr ?
En de bijbehorende hipsters......................................bobbers tellen in mijn ogen niet meer mee , het enige wat daar op het moment mee gebeurt is een goedkoop klotenzadeltje en het voorspatbord met een paar schroefjes achter vast maken , die bobber rage ben ik echt wel helemaal klaar mee
Herken je deze nog, heeel veel reactie via facebook en verkocht.bobbers tellen in mijn ogen niet meer mee , het enige wat daar op het moment mee gebeurt is een goedkoop klotenzadeltje en het voorspatbord met een paar schroefjes achter vast maken , die bobber rage ben ik echt wel helemaal klaar mee
Ohhhh, niks aan de hand hoorLAAT HET GAAN . zennnnn.... trek het je niet aan .. (Jij vind vast ook niet alles leuk wat hij heeft .