Kleine choppers: al het moois, zonder de pit!

Ik vinnum ook mooi. Vraag me alleen af hoe zoiets eruit ziet wanneer er een bestuurder op zit.
Die kleine choppertjes zijn enorm populair in Indonesie en die kanten, dus daar zitten vaak wat kleinere en lichtere mensjes op dan we hier gewend zijn. Maar als ze erop zitten, zitten ze meestal in de perfecte kromme-rug-hoge-poten-en-een-arm-hangend pose. (Bron: wat ik dan zie op Instagram)

1649330024167.png
 
  • Leuk
Waarderingen: OSJ
Ter indicatie: ondergetekende op een Kawasaki 250 LTD. Het motortje komt wel in de buurt van wat die choppers, qua afmetingen. En ik ben wat groter en zwaarder dan de Japanse huisvrouwen waar deze motor voor is bedoeld 🤣

1649331694808.png
 
Nou vooruit omdat jullie zo aandringen, zelf 1.85 en 75kg
 

Bijlagen

  • 0a38173cee6b5dd711869bb4dbcaaaa7.jpg
    0a38173cee6b5dd711869bb4dbcaaaa7.jpg
    77,8 KB · Weergaven: 31
Nou vooruit omdat jullie zo aandringen, zelf 1.85 en 75kg
Bij jou ziet 't choppertje er tenminste nog enigszins niet-al-te-klein uit 😆 Heb je niet een hele goeie verse foto van dat ding in zijn geheel?
 
Ja... heeft wel zijn rede dat het wat groter lijkt.
 

Bijlagen

  • 20210814_151744.jpg
    20210814_151744.jpg
    232,3 KB · Weergaven: 41
Bleek zo leuk om op te rijden dat het iets aangepast is.

Het begon als onderstaande. Trok iets teveel aandacht met deze setup.
 

Bijlagen

  • 20190720_193718.jpg
    20190720_193718.jpg
    397,3 KB · Weergaven: 33
Virago's 250 klinken erg leuk met open pijpjes. Youtube genoeg te vinden.
 
Die Virago's vind ik altijd zo schattig... Een 250cc V-twin (ofja, v-twin, met kleine letter v). Lijkt me inderdaad wel leuk voor 'n low budget project.
 
Die Virago's vind ik altijd zo schattig... Een 250cc V-twin (ofja, v-twin, met kleine letter v). Lijkt me inderdaad wel leuk voor 'n low budget project.
Idd, kijk regelmatig voor lowbudget maar wordt moeilijker, markt is een beetje overspannen aan het raken.
 
Mijn instructeur was een grote zware kerel maar die ging achterop een CX500C met dubbele bediening. Zo'n Virago 250 zou echt hard hebben moeten werken met die vent achterop. Arm machientje.
 
  • Haha
Waarderingen: rw
Op zo een heb ik nog rijles gehad, die had zelfs dubbele bediening, de eerste lessen met de instructeur achterop.
Haha, nu je het zegt, had ik les op een gs400l of zoiets ook met dubbele bediening.
 
Mijn instructeur was een grote zware kerel maar die ging achterop een CX500C met dubbele bediening. Zo'n Virago 250 zou echt hard hebben moeten werken met die vent achterop. Arm machientje.
M’n instructeur was ook een beer van een kerel en het motortje had er inderdaad moeite mee.
Met m’n 1,86m kwam ik met m’n knieën boven de tank uit.
 
Ik zie het helemaal voor me _O-Wel een periode geweest waar dat soort customs veel bij rijlessen gebruikt werden. Voor de dames hadden ze vaak ook nog wel een Rebel staan.
 
Zo'n Rebel is ook best een leuke basis. Dat choppertje uit de eerste post is volgens mij de 125cc versie van hetzelfde blok, voor zover ik kan zien op de foto en zonder enig verder onderzoek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan