Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Denk niet dat het tankje past. Bovenbuis is veel te dik. Tankje is van een YZ125 uit 1976. Zijn nog wel te vinden op eBay.Heel tof! In Azie weten ze wel raad met die 1 cilinders en knutselen ze er hele toffe “choppertjes” van.
Edit; mocht je van dat tankje af willen, die past waarschijnlijk erg mooi op mijn xt500 crosser.
Kijk dan vooral naar de VS. En dan ook naar de droge staten. Daar zijn nog wel leuke dealtjes te vinden die niet doorgeroest zijn. (heb wel eens een tank over laten komen waar de verzendkosten hoger waren dan de aluminium '75 YZ400 tank zelf!)Ik heb geen standaard frame, ebay is inderdaad misschien wel een betere plek dan marktplaats om te zoeken
Heel gaaf! Ik neem aan dat je nog veren onder je zadel(tje) gaat zetten? Verder een mooie ranke chopper zoDe bouw gaat rustig verder.
Bekijk bijlage 1848279
Heel gaaf! Ik neem aan dat je nog veren onder je zadel(tje) gaat zetten? Verder een mooie ranke chopper zo
Zit niet veel spuitwerk op maar voor de tank heb ik wat tank-art in gedachten. Iets Japans.ooooooo , dat ziet er strak uit , wat wil je met het spuitwerk gaan doen ?
ja , de japanse vlag er helemaal overheen , of zo , zie je wel vakerZit niet veel spuitwerk op maar voor de tank heb ik wat tank-art in gedachten. Iets Japans.
Ik zit eigenlijk aan iets anders te denken dan deze militaire vlag, die in veel Aziatische landen (en in sommige Nederlandse gemeenschappen) als aanstootgevend ervaren wordt. (Net als het ijzeren kruis van de Duitse defensie. Niet fout maar roept toch associaties op.)ja , de japanse vlag er helemaal overheen , of zo , zie je wel vaker
ik heb deze ooit voor iemand gemaakt :-)
Stoer...Hoog tijd dat de aanstootnemenden een aanstoon van een vrachtwagen krijgen.
Stoer...