rene53
MF veteraan
aha , ja , dat is een heel ander ontwerp inderdaad :-) , ben benieuwd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
M'n ouwe 1994 Aprilia Classic 50 (opvolger van de Red Rose) ging heuveltje af windje mee 90.Die ken ik nog van vroeger. Echt walgelijk kitsch, da's wel gaaf. Ik heb me altijd afgevraagd hoeveel sneller dat ding zou gaan als je alle bullshit eraf zou slopen...
Hey, dit ziet er wel mooi uit. Heb je een gallerij ofzo met foto's? Zou wel meer willen zien.ja , de japanse vlag er helemaal overheen , of zo , zie je wel vaker
ik heb deze ooit voor iemand gemaakt :-)
You had me at CX500 (heb drie CX'en staan)...De 'Alle Motoren' boekjes? Ik heb die van 1987 nog en nog een MotorVisie jaarboek van 1981. Kijk er nog regelmatig in. Toen waren de choppertjes ook al in. Staat nog een test van de Suzuki GN400 in en uiteraard ook de CX500C. Ze hadden het over die 'dikke' achterband die ervoor zorgde dat de GN de bocht in viel. Tja, alles is relatief tov de huidige bandenmaten.
Ik rij een leuke kleine Kawasaki (een fabrieks-chopper), maar ga daar de zaag niet inzetten. Het moet goed gebeuren, en anders niet. Dus als ik 't zelf probeer zal dat 't eindstation van dat ding worden, ben ik bang. Ook zonde.@Kizmiaz Je zou met een GN 250 of een Kawa 250 kunnen beginnen en dan langzamerhand gaan zagen. Als je echt een eigen frame wil maken dan heb je inderdaad vaardigheden nodig. Hebben maar weinig mensen. Bij Shed&Burried hebben ze ooit een chopper gebouwd maar dat was op basis van een bestaand custom frame. Vooral de special paint hakte er wel in.
een xv700 is nu niet bepaald een kleine chopper... het motorblok is een teruggetunede 1000-1100 cc... verder is de motor nagenoeg identiek aan de grotere xv1000 / xv1100
250cc is stiekem bijna genoeg om normaal mee te doen met het verkeer hier in Nederland...Inderdaad, maar meestal rijden ze alsof 250cc ruim voldoende was geweest