Doe eerste twee zaken: top. Heb ik bij de mijne ook zo aangepast, en je merkt duidelijk een verbetering. Dat gezegd hebbende, een écht rem-monster zal de KLE nooit worden, met de huidige single schijf en de duikende voorkant.En vanavond even de remleiding voor vervangen door eentje van HEL, frisse blokken erin van Brembo en de vloeistof even doorgespoeld met Putoline BRF660. Was het nodig?
Nee het zal niet zo worden als op mijn andere motoren ;-)Doe eerste twee zaken: top. Heb ik bij de mijne ook zo aangepast, en je merkt duidelijk een verbetering. Dat gezegd hebbende, een écht rem-monster zal de KLE nooit worden, met de huidige single schijf en de duikende voorkant.
Dat derde punt vind ik interessant. Waarmee spoel je het precies door, en waarom?
Nice. langere ritten zijn in mijn optiek prima te doen met de KLE.Vrijdag middag lekker ruim 300kilometer weggetikt met de KLE.
Eerste "langere" rit.Wat viel op?
-Remwerking is enorm verbeterd, zoals meerdere al aangaven: moet je doen op je KLE.
-LED verstralers/mistlampen zijn super. Nu de H4 lamp ook vervangen door LED.
-Zadel, is toch wat aan de lage kant en wat aflopend naar voren waardoor je wat vreemd zit. Ophogen dus maar?
-Tank inhoud, te weinig. Iemand ervaring met vervangende XL tanks? quick google search leverde niet veel op. Kan altijd nog een gebruikte tank scoren en die laten vergroten door een lasser, maar is best een klus.
plaatje! Het was lekker zonnig in Brabant vrijdag
Mooi klokje! Moet eerlijk bekennen dat ik dat ook wel mis naast een benzine meter ..Goedenmorgen, mijn Ali bestellingen druppelen binnenHet tasje daar moet ik de kuipen voor verwijderen dus dat is nog een dingetje . Wel een extra kuipje voor de voorkant gemonteerd en stickers,TomTom houder en een klokje wat dat mis ik wel tijdens het rijden
Ondertussen op 24mx wel een soort ad-on tank gevonden die bij crossers/enduro's op het achterspatbord past. Misschien wel de makkelijkste optie. Een jerrycan extra mee is natuurlijk een optie maar ik wil gewoon een echte range van 300km hebben en niet moeten stoppen, bijtanken uit mijn eigen jerrycan en weer door. Dan worden die 1200km per dag wel een hele aaneenschakeling van stops.Tankinhoud van de KLE is inderdaad niet zo best, en ook erg weinig online over te vinden. De kortste klap is een jerrycan meenemen als je echt de woestijn in gaat, anders is het gewoon vaak tanken geblazen vrees ik.
Als je dit wil rijden zit je echt op het verkeerde voertuig man1200km per dag
thanks!
Kroonplaatje spuiten is zo gepiept en geeft meteen een frisser aangezicht van de "cockpit"
Voor een gear indicator hoef je maar 2 kabeltjes aan te sluiten en dan nog even het systeem inleren. Is vrij eenvoudig allemaal. Zijn wel tutorials van op youtube. Niet specifiek KLE maar is allemaal hetzelfde principe.
Dank je ,, ja is bij een vriend van mij in de autogarage , , al moet het in de woonnkamer toch ,Netjes menmooi kleurtje ook. En mooie ruimte om te werken Ik moet het met een schuurtje doen van 2 bij 3
Erg vet, originele look!Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Skid plate ga ik nog maken , de originele mort zodanig aangpast worden dan het niet mooi word ,, de uitlaat bochten zijn van een gpz 500sErg vet, originele look!
Alleen, tenzij je niet van plan bent in terrein te gaan rijden, een bashplate is wel echt aan te raden.
Helemaal met die hagelnieuwe voorbochten, wat een motor-porno joh! Heel erg mooi, en ook een betere airflow zo te zien. Waar heb je die vandaan?
Goed werk!
Ik zie trouwens dat jij een aparte skid plate hebt zelf gemaakt ? OfErg vet, originele look!
Alleen, tenzij je niet van plan bent in terrein te gaan rijden, een bashplate is wel echt aan te raden.
Helemaal met die hagelnieuwe voorbochten, wat een motor-porno joh! Heel erg mooi, en ook een betere airflow zo te zien. Waar heb je die vandaan?
Goed werk!