Mag sinds vorige week ook meedoen in het KLE topic. Wat een leuk ding is het toch zo'n KLE.
De mijne is een redelijk standaard, rood, 1991 model. Plan is om er van de zomer mee heen en weer te rijden naar de zuid franse alpen, dus moet nog wel het e.e.a. doen. Wil het allemaal nog een beetje redelijk low budget houden, het racen slokt genoeg budget op namelijk.
Maar wat op het lijstje staat:
-andere remblokjes en staalomvlochten remleiding voor, in de hoop iets meer bite te krijgen.
-vliegwiel modificatie, als dat nog niet gedaan is.. vorige eigenaar wist daar niks over te zeggen.
-beurtje.
-cosmetische zaken zoals: hoog spatbord ( welke heb jij
@VanDenVondel?) , extra windgeleidertje op het scherm voor de stukken snelweg, valbeugels, setje "adventure" lampjes erbij en een navigatie mount/usb portal bij het Dash.
-verder wat klein dingen zoals boutjes vervangen en her en der wat gesleten/roestige delen vervangen/opknappen.
mochten er verder nog tips zijn vwb het gebruik van de KLE, dan hoor ik dat graag!