The_Alfamale
MF veteraan
Ja dat ziet er prima uit. Ook op het boodschappenlijstje erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom! En, niet alleen een toffe KLE, maar ook een begerenswaardige motorgarage, well done!Mag sinds vorige week ook meedoen in het KLE topic. Wat een leuk ding is het toch zo'n KLE.
De mijne is een redelijk standaard, rood, 1991 model. Plan is om er van de zomer mee heen en weer te rijden naar de zuid franse alpen, dus moet nog wel het e.e.a. doen. Wil het allemaal nog een beetje redelijk low budget houden, het racen slokt genoeg budget op namelijk.
Maar wat op het lijstje staat:
-andere remblokjes en staalomvlochten remleiding voor, in de hoop iets meer bite te krijgen.
-vliegwiel modificatie, als dat nog niet gedaan is.. vorige eigenaar wist daar niks over te zeggen.
-beurtje.
-cosmetische zaken zoals: hoog spatbord ( welke heb jij @VanDenVondel?) , extra windgeleidertje op het scherm voor de stukken snelweg, valbeugels, setje "adventure" lampjes erbij en een navigatie mount/usb portal bij het Dash.
-verder wat klein dingen zoals boutjes vervangen en her en der wat gesleten/roestige delen vervangen/opknappen.
mochten er verder nog tips zijn vwb het gebruik van de KLE, dan hoor ik dat graag!
Graag gedaan, updates en foto's worden altijd gewaardeerd hier!Thanks voor de info Vincent! Top.
Goed om te horen dat het vliegwiel niet per definitie vervangen hoeft te worden.
Zag die verstralers inderdaad al voorbij komen op Ali, laat ik maar alvast komen want dat zal wel even duren vanuit China.
Setje veren is ook wel een mooie upgrade, verse olie zal ook geen overbodige luxe zijn.
Ik ben niet zo groot, 1.80 dus ophogen zal ik wellicht niet nodig hebben. Eerst maar eens kijken hoe dat bevalt.
Middenbok heb ik er al onder zitten, idd wel makkelijk.
Nogmaals thanks voor de tips, ga er mee aan de gang.
Zeer geïnteresseerd! Let us know!Op Ali een zij standaard verbreder gekocht met waarschijnlijk de goede maat laat wel wat weten of het wat is
Ik vond het ook zonde, maar was wel direct geïnteresseerd in je complete uitlaatsysteem. Mocht je je bedenken...Ow dan verkeerd gelezen vond het al zonde
Ik neem een paar 'essentiële' dingen altijd mee in mijn dagrugzak. Op zich werkt dat prima, maar jouw oplossing klinkt nog beter!Daar ben je wel ff zoet mee met schoon maken waar bewaren jullie je gereedschap? Ik heb een tasje op Ali besteld dat precies achter de rechter kap past dmv klittenband aan het frame.
Ik bewaar het gereedschap in een PVC buis aan het bagagerek. Je kan hem net zien zitten op de foto van mijn motor hierboven. In een buis passen ook de bandenlichters.Daar ben je wel ff zoet mee met schoon maken waar bewaren jullie je gereedschap? Ik heb een tasje op Ali besteld dat precies achter de rechter kap past dmv klittenband aan het frame.
Heb je een pb gestuurd voor die beugels.Hallo allemaal,
Mijn SW Motech valbeugels zijn te koop. Ze zien er nog goed uit en alle boutjes en moertjes zitten erbij evenals de originele handleiding. Vraagprijs €90.
De rest van de motor is eventueel ook te koop, mochten jullie nog een geïnteresseerde weten. Bouwjaar 2008, 50000km gereden en zo'n 9 jaar in mijn bezit. Mijn motor heeft veel extras: Geheel RVS uitlaatsysteem, Progressieve voorvorkvering, zwaardere achterdemper en veer, bagagerek, dikkere op maat gemaakte carterbescherming, ander stuur, Acerbis handkappen, etc.
Bedoel je een gear indicator? Die zijn redelijk eenvoudig te installeren.Heeft iemand een speedindicator en is dat een beetje makkelijk in te bouwen?