Kawasaki KLE (3)

Rudi , ja zal zeker nog eve duren voor ik met mijn kle 500 ga rijden .
Rudi ik denk toch dat ik mijn vliegwiel ga ver vangen als ik dat zelf kan , toch eens goed bekijken he hoe dat juist moet en anders doe ik hem binnen in Genk he .
wie weet komen we elkaar wel eens tegen in Limburg Belgie .
groeten en veel rij pel zier van Patrick hier .

Hoi Patrick,
Succes met het vervangen van je vliegwiel.
Ik zag op 2ehands.be dat je een gereedschap setje zoekt, op motorparts-online.com staat er eentje voor € 20.
Weet niet of dit is wat je zoekt.

Grtz, Rudi
 
hallo Rudi , bedankt voor de berichten hier te delen met me en anderen .
ik ga zeker ook eens bellen naar Hubert en Ronny en gelijk je schrijft is het ook niet van van Alken af .
Wat het set je betreft ga ik zeker eens vandaag nog kijken .
Rudi en wat heb Jji de laaste dagen gedaan aan je moter of zo .
o ja Rudi ik heb gisteren een op Timate 4 1 amp gekocht voor 40 euro .

groeten fijn wiekend van Patrick uit Alken B
 
hallo,voor wie interesse heeft ik heb hier nog een verhoogd zadel liggen en een kopkuipje..als er iemand wat mee kan doen?

grtz
 
hallo beste Kawasaki KLE rijder's
de een zeg het zo de andere zo .
weet iemand van julie de juiste aansluiting van mijn Benzine tank naar de 2 Carburateur's ?
hier foto tank met de nummer's .
oke eve foto van Carburateur's .

groeten fijn wiekend ale hier van Patrick
 

Bijlagen

  • IMG_1047.JPG
    IMG_1047.JPG
    668,4 KB · Weergaven: 12
  • IMG_1044.JPG
    IMG_1044.JPG
    807,7 KB · Weergaven: 13
beste Jan bedankt voor de uit leg .
dus jan hier hoe het moet .

nr 1 moet dus nergens op aan gesloten worden .
nr 2 van tank op Linker Carburater .
nr 3 vantank moet op zwarte dikke leiding .

waaar moet die Geele heen sta op tee stuk dat naar de twee vloter's kamer's is aan gesloten ?

jan zit ik nu juist ?

groeten fijne dag van een niet te ale slime belg ( Patrick )
 
de gele en nr1 hangen gewoon naar beneden ,zo wordt je vanzelf een handige Belg :t
 
nee Jan ik ben er nog niet aan begonen zaterdag een zwarte rubber benzine leiding gehaald . en zondag mijn uit laat geschuurd en een vuur vaste lak laag gegeven . nu morgen of woensdag een nieuwe lak laag geven, twee lagen zal wel genoeg zijn he Jan ?
als als goed zit volgend wiekend veder met de rest .

groeten fijne avond van Patrick
 

Bijlagen

  • IMG_1064.JPG
    IMG_1064.JPG
    289,4 KB · Weergaven: 10
nee Jan ik ben er nog niet aan begonen zaterdag een zwarte rubber benzine leiding gehaald . en zondag mijn uit laat geschuurd en een vuur vaste lak laag gegeven . nu morgen of woensdag een nieuwe lak laag geven, twee lagen zal wel genoeg zijn he Jan ?
als als goed zit volgend wiekend veder met de rest .

groeten fijne avond van Patrick
Knal er maar een goede laag op, de uitlaten roesten als gekken..
 
GEZOCHT: RVS UITLAAT

Zodoende ook mijn post,

Ben opzoek naar een nieuwe uitlaat voor mijn KLE. De huidige is echt verrot, gaten in de demper, beide flensen al 2x afgebroken.
Zodoende ben ik opzoek naar een nieuwe of mooie gebruikte uitlaat.

Heeft iemand hier een mooi tweedehands RVS exemplaar liggen?
Of weet een goede betrouwbare site waar deze te bestellen zijn voor een mooie prijs, via google kwam ik al snel uit op complete systemen voor €600+.
Hoop voor minder een mooi exemplaar te scoren. :) dus niet de helft van de waarde vd motor :)
 
Vraagje voor de KLE'ers. Ik heb vandaag een aftermarket schakelsetje gedemonteerd omdat deze beschadigd was. Ik heb nu het originele pookje gemonteerd op de manier zoals het mij logisch lijkt (en een andere manier wil ook niet lukken). Warempel, mijn KLE schakelt andersom........ dus 1 omhoog, rest omlaag. Zou iemand voor mij een foto kunnen maken van zijn KLE zodat ik kan zien hoe het WEL gemonteerd moet worden?
 
Gegroet iedereen

Ik heb even nood aan de wijsheid van menig kle rijder.

Ik zou voor een project de lengte willen weten van de gaskabels van een kle 500. Indien mogelijk graag binnen en buiten kabel.

Zou deze misschien kunnen gebruiken om een hoger en breder stuur te monteren op mijn motorfiets, de uiteindes zijn namelijk identiek.

Dank!
 
Vraagje voor de KLE'ers. Ik heb vandaag een aftermarket schakelsetje gedemonteerd omdat deze beschadigd was. Ik heb nu het originele pookje gemonteerd op de manier zoals het mij logisch lijkt (en een andere manier wil ook niet lukken). Warempel, mijn KLE schakelt andersom........ dus 1 omhoog, rest omlaag. Zou iemand voor mij een foto kunnen maken van zijn KLE zodat ik kan zien hoe het WEL gemonteerd moet worden?

Nou, ik ben er inmiddels zelf achter wat de oorzaak is. Toen ik mijn KLE heb gekocht is mij verteld, dat er door problemen met het vliegwiel, een er5 blok gemonteerd is. Laat het nu zo zijn dat de schakeltrommel van een er5 andersom is dan die van een KLE. Het aftermarket schakelsetje wat gemonteerd zat zorde er voor dat het schakelen omgedraaid zat. Nu heb ik weer het originele KLE systeem gemonteerd, en zit hij dus origineel bevestigd wat door het er5 blok betekend dat ik andersom moet schakelen.
Ik twijfel nog of ik het op mijn KLE ga aanpassen, of op de Tuono.
 
Hallo , ik zoek eigenlijk een knappe Kle500, liefst een beetje jonge,ik wil daar evt mijn Klr op inruilen .dus als er iemand is die van zijn Kle af wil maar toch iets leuks in de schuur wil hebben (zie t linkje in mijn onderschrift) bijbetaling bij een geschikte motor is mogelijk ,doe me maar een pm
vr grt Jan
 
beste Kawasaki KLE 500 rijders .
ik heb zaterdag dit gaan hallen .
weet iemand van julie hoe ik eigelijk de Synchrontester moet aan sluiten op mijn KLE 500 van bouw jaar 1995 ?
graag wat uit leg graag .
bedankt op voor hand .

groeten van Patrick uit Belgie
 

Bijlagen

  • IMG_1072.JPG
    IMG_1072.JPG
    187,5 KB · Weergaven: 8
  • IMG_1073.JPG
    IMG_1073.JPG
    161 KB · Weergaven: 9
Terug
Bovenaan Onderaan