Heb je er Acerbis handkappen op? En past dat allemaal? Die wil ik eigenlijk ook, maar het ziet er allemaal zo krap uit op het stuur. Ooit bij een XR600 gehad dat het allemaal met veel moeite paste.al een tijdje miste ik een hoop kappen, maar nu overal wat vandaan gesprokkeld om de motor weer compleet te maken.
De topkuip is wel van een later mode, maar dat mag de pret niet drukken.
Even een paar bussen zwarte lak er over, en als alles goed uitgehard is wil ik er nog wat groene vlakken bij aanbrengen.
En uiteraard moet er nog een ruitje op, dus mocht iemand toevallig wat moois hebben liggen dan hou ik me aanbevolen
[afbeelding]
Dank voor je reactie. Dan laat ik gewoon de oude kappen zitten. Die Acerbis of Polisport zijn me te duur om voor niets te kopen.De handkappen zijn van polisport.
Ze passen er nét op (wel een inkeping moeten maken voor de banjobout).
Of ze ook passen icm het ruitje weet ik niet, als het past dan is het sowieso erg krap.
Hallo,
Ff vraagje...
Ik zie veel over het vliegwiel probleem voorbij komen.
Geld dit voor alle bouwjaren? Ik dacht ooit eens ergens iets gelezen te hebben dat het na 1995 was aangepast.
Weet iemand hoe dit zit? En hoe kun je dit zien aan het bloknummer?
En wat is het goedkoopste "goede" alternatief en waar te krijgen?
Alvast bedankt.
Daar heb ik mijn rotor indertijd ook gekocht, zeer geschikte mensen.
Lang geleden, maar ik denk dat het een MRA ruitje is.hei; welk ruitje heb je erop zitten?origineel maakt veel lawaai,had nu geprobeerd met zo'n verhoogd opzet stuk ma veranderd niks..miss is een hoog uit een stuk wel goed?
grtz
Lang geleden, maar ik denk dat het een MRA ruitje is.
Mijn KLE staat op non-actief tot ik tijd en geld vind om hem weer lopend te krijgen. Het ruitje blijft erop. Als ik hem ooit toch verkoop zal ik het ruitje voor jou bewaren.
Ik heb ff wat hulp nodig of adviezen. Na veel gedoe loopt de KLE weer leuk. Inmiddels een 600 km mee rond gereden. Maar er is de laatste dagen een storing. Volgens mij rechter cilinder, want die bougie is wat zwarter dan de Linker. Niet vies zwart, maar een beetje. Motor loopt ook niet lekker. Soms op 1 cilinder, dan weer even op beide. Bougies, bougiekappen en kabels waren allen al vervangen. Ik had een andere bobine gebruikt gekocht en die omgewisseld met de rechter bobine. Maar het beroerde lopen blijft. Ploft ook af en toe uit de uitlaat. stationair loopt de KLE ook wat onregelmatig. Aansluitingen van bedrading heb ik al los gehad en weer in elkaar gezet. Ik weet het even niet meer.
Iemand een idee wat er nog aan de hand kan zijn?? Of kan proberen.