Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een up-date van de werkzaamhedenvan afgelopen weekend.
Al het geplande werk is uitgevoerd en ik ben er zeer te vreden over.
Nu een paar keer rijden en dan maar eens een afspraak maken om de PCV af te stellen op een Dynojet testbank.
Nu zit er een standaard programma in en heb de quickshifter toegevoegd in de PCV.
Enkele foto's:
Bekijk bijlage 1386611
Bekijk bijlage 1386610
Bekijk bijlage 1386609
Bekijk bijlage 1386608
Bekijk bijlage 1386606
Bekijk bijlage 1386605
Bekijk bijlage 1386604
Bekijk bijlage 1386603
Bekijk bijlage 1386602
Rijd zelf al jaren pilot road, ook de road 2 was al slijtvast met gemak 15k km. Zelfs op een zx10r een circuitdagje assen mee gedaan (niveau 2) en geen stapje verkeerd gezet. Op advies vd dealer en reviews komen er nu dunlop roadsmart 3's op over een maandje. Beide merken hebben overigens een cashback actie!Dankjewel!
Ik heb trouwens de koop van de motor onder voorbehoud toegezegd!
We gaan nog even op zoek naar nieuwe banden (Achterband word vierkant)
Ik twijfel tussen de Michelin Pilot Road 4 en de Road 5
Helaas zal ik op de snelweg 70-80% van m'n kilometers rijden.
.
Ik heb "vroeger" de Pilot Power 2ct gehad maar die werd ook al snel vierkant vandaar dat ik naar de "Road" variant kijk. En blijkbaar zijn die vanaf de "Road 4" mega slijtvast in het midden geworden.
Wellicht weet iemand het hier, mijn Z900 wordt vrij warm bij rustig rijden en geen gekke buitentemperaturen.. Bijvoorbeeld bij 60 km/u, 23 graden buiten, zon, binnendoor rijdend wordt hij al gauw 3-4 streepjes. Ik weet niet exact hoe heet dit is maar normaliter hoort ie op 2 te staan (staat vast in mn handboekje hoe warm dat is). Bij 5 slaat de fan aan, dit doet hij dan ook regelmatig als je dan al even stil komt te staan bij een stoplicht...
Heeft dit wellicht een bepaalde reden wat iemand kan bedenken? Of hoort dit? Kan me niet herinneren dat de motor dit deed voordat ik de demper vervangen had, lijkt me overigens gek dat het daaraan ligt.
Dat is helemaal juistPuik paardje wat je in de stal hebt, Z800 als ik me niet vergis?
Dat is helemaal juist
Overijssel, Twente om precies te zijnKatvervanger ook als ik het goed zie? Weke regio zit je?
het verschil met Akrapovic is heel groot. ik zit op 160,2 pk en 130,2 nm aan het achterwiel.Iemand ervaring met een katvervanger voor de Z1000 2017?
Welke zijn er en merk je duidelijk verschil?
Wel een beestIk heb mijn z1000 in geruild op een bmw S1000r.
Bekijk bijlage 1389765
Bij mij is hij er vandaag ook onder gezet, wat een geluid! Echt puur genot, wellicht zelfs wat te luid.. maar even iemand op mijn motor laten rijden om het zelf te horen.
DikIk heb mijn z1000 in geruild op een bmw S1000r.
Bekijk bijlage 1389765
Hoe warm is 2 streepjes en hoe warm is 4 streepjes dan?Wellicht weet iemand het hier, mijn Z900 wordt vrij warm bij rustig rijden en geen gekke buitentemperaturen.. Bijvoorbeeld bij 60 km/u, 23 graden buiten, zon, binnendoor rijdend wordt hij al gauw 3-4 streepjes. Ik weet niet exact hoe heet dit is maar normaliter hoort ie op 2 te staan (staat vast in mn handboekje hoe warm dat is). Bij 5 slaat de fan aan, dit doet hij dan ook regelmatig als je dan al even stil komt te staan bij een stoplicht...
Heeft dit wellicht een bepaalde reden wat iemand kan bedenken? Of hoort dit? Kan me niet herinneren dat de motor dit deed voordat ik de demper vervangen had, lijkt me overigens gek dat het daaraan ligt.
Dik
Hoe warm is 2 streepjes en hoe warm is 4 streepjes dan?
Bij mij word hij bij die temp rond de 90 grade binnen door. Als je stil staat zonder (rij)wind kan de temp snel oplopen. Rij je toevallig met een radiateur cover? Ook dat kan schillen.
Hoe veel het is, moet ik eigenlijk nog steeds even bekijken
Hoe warm is 2 streepjes en hoe warm is 4 streepjes dan?
Dan lijkt mij 4 streepjes niet echt schokkend?Alle blokjes (6) is 115 graden Celsius.
Dan lijkt mij 4 streepjes niet echt schokkend?
Het is vooral bijzonder dat hij nu ineens standaard op 3-4 loopt terwijl het hiervoor 2 en hooguit 3 was (toen was ie nog nieuw). Dat de fan ook vaak aanslaat, volgens mij is 3-4 rond de 90 en wellicht is dit dus gewoon helemaal prima. Vind het eerder opmerkelijk dat het dus anders is dan eerst.