Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Beste Kawa dissidenten van de week met opruimen ben ik de rem en koppelingshendel van mijn oude Z1000 (2003) tegengekomen. Het gaat om een zwarte set met oranje versteldingpiefje van the 2 wheels. Iemand hier misschien interesse? het gaat om deze
 
Beste Kawa dissidenten van de week met opruimen ben ik de rem en koppelingshendel van mijn oude Z1000 (2003) tegengekomen. Het gaat om een zwarte set met oranje versteldingpiefje van the 2 wheels. Iemand hier misschien interesse? het gaat om deze

Heyy,
Hier heb ik zeker interesse in!

Ik ga over een paar uurtjes m'n 2006 z1000 ophalen en was al een paar dagen op zoek naar leuke mods, waaronder de hendeltjes.

Vraag me alleen af of die oranje piefjes raar afsteken tegen een matblauwe z1000 🤔🤔🤔
En zijn het de korte of lange hendels?

Quanta Kosta?
 
Heyy,
Hier heb ik zeker interesse in!

Ik ga over een paar uurtjes m'n 2006 z1000 ophalen en was al een paar dagen op zoek naar leuke mods, waaronder de hendeltjes.

Vraag me alleen af of die oranje piefjes raar afsteken tegen een matblauwe z1000 🤔🤔🤔
En zijn het de korte of lange hendels?

Quanta Kosta?
Je kan nooooooit genoeg oranje accenten hebben :p Het is de lange versie. Quanta Kosta een 10tje voor de spaarpot van mn dochter?
 
Hey allemaal,

Zoals in de Posts hierboven te lezen ben ik sinds afgelopen woensdag ook eigenaar van een Z 😋

Een bijna helemaal originele Z1000 uit 2006.

Enige mod tot nu toe is het windschermpje. Misschien niet heel mooi maar ik rij wel 250-300km per week op de snelweg dus die laat ik er even op.
Led (lopende) knipperlichten en zwarte aftermarket hevelt'jes zijn onderweg.

Na de vakantie (maandje Maleisië 😎) word de taartschep achter vervangen en word er iets aan de uitlaat gedaan.

Uitlaat ga ik misschien een verkorte originele op de kop tikken of als iemand anders nog iets moois heeft liggen hoor ik het graag.

Groetjes,
Tom
IMG-20190504-WA0015.jpg
 
Staat mooi in de lak zo te zien @jump2limits
Leuke fiets, ga je vast veel plezier aan hebben!

Ruitje vind ik persoonlijk niet storend eruit zien vanuit deze hoek. En als het je uit de wind hou is het prima toch?
 
Behoorlijk aanwezig is het ruitje :p

Maar het houdt me uit de wind dus dat heb ik er wel voor over :)

Staat ook idd goed in de lak op een enkel plekje na. Precies op de punt van het kontje is de lak eraf versleten door iets (of iemand) 😅
1392119
 
Een up-date van de Powercommander:

Nadat deze na enkele kilometers rijden een eigen leven ging krijgen en dan er op eens mee gaat stoppen is retour naar de importeur gegaan.
Blijft een vreemd verhaal om een x aantal kilometers te kunnen rijden en dan opeens gaan uitvallen, geen ontsteking meer maar contact blijft op 1 (aan) staan.
Probeer je de motor te starten gaat deze echt niet weer aan, contact moet eerst weer op 0 (uit) dan weer op 1 en hij start weer. Onder het rijden herhaalde deze cyclus zich iedere 5 seconden want we waren een stukje bij huis weg.
Zonder Powercommander heeft de Z geen misslag gedaan
Dit weekend maar eens een nieuwe Powercommander monteren en dan rustig wachten tot dat het weer het weer een beetje toe laat wat er dan gaat gebeuren.
 
Beste Kawa dissidenten van de week met opruimen ben ik de rem en koppelingshendel van mijn oude Z1000 (2003) tegengekomen. Het gaat om een zwarte set met oranje versteldingpiefje van the 2 wheels. Iemand hier misschien interesse? het gaat om deze

Als ik je profielfoto's zie denk ik dat ik nu inmiddels als weer 3jaar eigenaar ben van jouw oude oranje Z1000 :). Geen andere leuke aanpassingen tegengekomen toevallig tijdens het opruimen ;).
 

Bijlagen

  • 20160528_135214.jpg
    20160528_135214.jpg
    159,9 KB · Weergaven: 16
  • IMG-20190224-WA0000.jpeg
    IMG-20190224-WA0000.jpeg
    222,3 KB · Weergaven: 14
  • Leuk
Waarderingen: Ez87
Als ik je profielfoto's zie denk ik dat ik nu inmiddels als weer 3jaar eigenaar ben van jouw oude oranje Z1000 :). Geen andere leuke aanpassingen tegengekomen toevallig tijdens het opruimen ;).
He wat geinig dat zou idd mijn oude wel eens kunnen zijn. Volgens mij met 69 in het kenteken? Ik heb ook nog barend mirrors liggen geloof ik. Moet ik ff kijken. Zag er wel geinig uit maar ik zag er zo weinig in. Ik heb hem ingeruild in Wateringen geloof ik. Die zaak die vlak bij Motorport zit daaro.
 
Als ik je profielfoto's zie denk ik dat ik nu inmiddels als weer 3jaar eigenaar ben van jouw oude oranje Z1000 :). Geen andere leuke aanpassingen tegengekomen toevallig tijdens het opruimen ;).
Ik heb ze gevonden. Zitten wel wat lichte beschadigingen op. Maar niets wat opvalt als je voorbij vliegt op een oranje Z 😝
 

Bijlagen

  • IMAG0340.jpg
    IMAG0340.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 14
  • IMAG0341.jpg
    IMAG0341.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 14
  • IMAG0342.jpg
    IMAG0342.jpg
    85,9 KB · Weergaven: 12
  • IMAG0343.jpg
    IMAG0343.jpg
    94,8 KB · Weergaven: 11
Ik heb ze gevonden. Zitten wel wat lichte beschadigingen op. Maar niets wat opvalt als je voorbij vliegt op een oranje Z 😝
Haha klopt in Wateringen idd. Bar end mirrors zitten er inmiddels op en de standaard uitlaat is vervangen voor een ingekorte. Ben nog op zoek naar een oranje seat cover maar die zijn schaars geloof ik. Zal nog ff wat foto's maken van het weekend tis goed weer om te rijden. 🏍
 
Haha klopt in Wateringen idd. Bar end mirrors zitten er inmiddels op en de standaard uitlaat is vervangen voor een ingekorte. Ben nog op zoek naar een oranje seat cover maar die zijn schaars geloof ik. Zal nog ff wat foto's maken van het weekend tis goed weer om te rijden. 🏍
Ik had er al ingekorte uitlaten opzitten. Heeft hij ze omgeruild. Seat cover had ik er ook op zitten. Uit China laten komen want hier zijn ze niet te vinden. Ben hem alleen kwijt geraakt toen ik door een kuil vloog in ring Antwerpen.

€ 28,10 12%OFF | 6 kleuren Motorcycle ABS Plastic Rear Bijrijder Seat Cover Cowl Voor Kawasaki ZX6R ZX-6R 2003 2004 ZX 6R 03 04 z1000 Z750 2003-2006
https://s.click.aliexpress.com/e/caXazqLq
 
Laatst bewerkt:
Ik had er al ingekorte uitlaten opzitten. Heeft hij ze omgeruild. Seat cover had ik er ook op zitten. Uit China laten komen want hier zijn ze niet te vinden. Ben hem alleen kwijt geraakt toen ik door een kuil vloog in ring Antwerpen.

€ 28,10 12%OFF | 6 kleuren Motorcycle ABS Plastic Rear Bijrijder Seat Cover Cowl Voor Kawasaki ZX6R ZX-6R 2003 2004 ZX 6R 03 04 z1000 Z750 2003-2006
https://s.click.aliexpress.com/e/caXazqLq

Toen ik hem kocht zaten de standaard uitlaten er weer op idd. Via ali bestellen ben ik een beetje huiverig qua kleur, aan de andere kant voor dat geld kan het altijd proberen. Nu met de ingekorte lege uitlaten is het geluid wel :9 }) .
 
Hey allemaal.

Ik had sinds vanmiddag opeens dat m'n motor af en toe niet start en ik dacht dat het aan de startonderbreker lag.

Zodra ik het contact aan zette gaan alle systemen lopen maar zodra ik dan de ontsteking indruk valt alle elektra weer uit.

Kijk ik net voor het eerst onder het zitje... Blijkt dat beide accupolen los zitten..

Dat krijg je als je 100 dingetjes op je accu knalt die nergens naartoe gaan...
1393216
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan