Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Zojuist 1e ritje gemaakt van 50 km. Remt echt wel een slag beter ondanks dat ik mijn "oude" remblokken gewoon over gezet heb. De verbetering zit 'm dus echt in de nieuwe klauwen.
Trouwens, ook de Dunlops voelen heerlijk aan. Maar natuurlijk nog wel voorzichtig aan gereden.
Circuitmotor?
 
Nee hoor. Gewoon op de weg. Maar ook daar is het fijn om nog betere remmen te hebben. Gewoon, omdat het kan.
Toen ik de motor kocht vielen de remmen me tegen. Eerst was ik blij met andere remblokken, daarna was ik blij met staalomvlochten remleidingen en nu ben ik weer blij met de monoblocks. Ik denk dat ik zou schrikken als ik terug zou moeten naar het originele.
Hetzelfde geldt ook voor de vering. Begonnen met Hyperpro voor, later ook achter en wie weet wat de volgende stap is. Gewoon, omdat het kan.
 
Nee hoor. Gewoon op de weg. Maar ook daar is het fijn om nog betere remmen te hebben. Gewoon, omdat het kan.
Toen ik de motor kocht vielen de remmen me tegen. Eerst was ik blij met andere remblokken, daarna was ik blij met staalomvlochten remleidingen en nu ben ik weer blij met de monoblocks. Ik denk dat ik zou schrikken als ik terug zou moeten naar het originele.
Hetzelfde geldt ook voor de vering. Begonnen met Hyperpro voor, later ook achter en wie weet wat de volgende stap is. Gewoon, omdat het kan.

Ohhh, nou ja jouw feestje.
 
Gisteren de Techspec Snake skin tank bescherming geplaatst en moet zeggen dat het iedere euro waard is.
Ook een nieuwe PCV mogen ontvangen en deze ook direct gemonteerd en een rondje gereden en lijkt nu goed te zijn.
Motor ook direct maar in de poets gezet en zijn klaar voor het motorseizoen 2019!

1393550
1393551
1393552
 
Gisteren de Techspec Snake skin tank bescherming geplaatst en moet zeggen dat het iedere euro waard is.
Ook een nieuwe PCV mogen ontvangen en deze ook direct gemonteerd en een rondje gereden en lijkt nu goed te zijn.
Motor ook direct maar in de poets gezet en zijn klaar voor het motorseizoen 2019!

Bekijk bijlage 1393550Bekijk bijlage 1393551Bekijk bijlage 1393552

Ziet er top uit! Denk er zelf ook aan die pads te monteren 🤔 ik hoor dat het heerlijk rijdt maar ik vind het optisch niet zo 😅

Die uitlaatjes trouwens... 😍
 
Die ga je niet zomaar ergens vinden. Heb ik speciaal laten maken bij Motorsticker.com adhv het z1000 logo op mijn originele tankpad:
20190514_182215.jpg
 
Laatst bewerkt:
De eerste hielplaten zijn de juiste maar de hugger lijkt mij wel erg te glimmen net als de tweede hielplaten die je laat zien.
Ik heb de matte versie van beide mogen ontvangen.
 
beste Z riders. ik heb een irritant probleem. heb een z750 uit 2008 met 43k op de teller. pas een grote beurt gehad. nu heb ik sinds paar weken raar getik.
als ie stationair draait niks. alleen als ik weg rij dus koppeling los e gas geven.als ik gas loslaat is het weg. het rare van alles is dat het alleen gebeurt als ik rij. als ik hem op de paddock stand heb en schakelen ect dan hoor je het niet maat alleen als ik rij. wellicht dat jullie nog iets weten.

heb al gekeken of er wat in me band zit(nope) ketting staat juist op spanning.
 
beste Z riders. ik heb een irritant probleem. heb een z750 uit 2008 met 43k op de teller. pas een grote beurt gehad. nu heb ik sinds paar weken raar getik.
als ie stationair draait niks. alleen als ik weg rij dus koppeling los e gas geven.als ik gas loslaat is het weg. het rare van alles is dat het alleen gebeurt als ik rij. als ik hem op de paddock stand heb en schakelen ect dan hoor je het niet maat alleen als ik rij. wellicht dat jullie nog iets weten.

heb al gekeken of er wat in me band zit(nope) ketting staat juist op spanning.
Goedemorgen,
Vorig jaar heb ik ook last gehad van een raar getik. Zachtjes en niet altijd. Bleek na veel zoeken de kettingspanner van de nokkenas ketting te zijn die het had begeven..
 
Goedemorgen,
Vorig jaar heb ik ook last gehad van een raar getik. Zachtjes en niet altijd. Bleek na veel zoeken de kettingspanner van de nokkenas ketting te zijn die het had begeven..
het komt niet uit me blok.....en het is alleen als ik gas geef als ik het loslaat is het weer weg
 
Mijn vriendin heeft een Z650 gekocht. Nu zijn we opzoek naar de duo steunen+steps. Deze zaten er als enige niet bij. Iemand die dat setje toevallig heeft liggen?
1395973
 
Terug
Bovenaan Onderaan