Ivm zoon van bijna 5 op zoek naar zijspan

Ja de zijspan markt is maar beperkt.
De beste manier om een waardeloze motor te upgraden is er een zijspan van te maken. Dan is ie ineens best prijzig geworden.

Oude bak aan een oude k100 van 1986 hangen en er dan €6000,- voor vragen _O- oude suzuki gs850 met velorex span voor €4500,- ook voorbij zien komen. _O-
 
Tja kom ik met m'n gl 1100 van 82 met EZS span voor 1900 euro.
Dat was niet veel en zeker niet rot of iets dergelijks.
Was gewoon zoeken tot je de goede tegenkomt toch.
en een beetje geluk hebben.
 
Er staat nu ook een BMW op mp met span eraan. Ding hangt volgens mij met tie-wraps en roest aanelkaar maar moet wel €3000,- kosten _O-
 
Oude bak aan een oude k100 van 1986 hangen en er dan €6000,- voor vragen _O- oude suzuki gs850 met velorex span voor €4500,- ook voorbij zien komen. _O-
Je bedoelt toch niet die K100RT met EZS bak? 1985, tweede eigenaar? Dat is ook geen spulletje dat je voor 3500 euro koopt. Je mag blij zijn als je die bak in nette staat voor 3000 kan vinden. http://link.marktplaats.nl/m800415389

De enige motor die ik MP eigenlijk echt te duur vind is die Virago met Velorex, de rest heeft heeft geen onredelijke vraag-prijs.
Op Speurders staat een mooie BMW in Gasseltenijeveenschemond. Het uiterlijk moet je even doorheen kijken, maar de eigenaar kennen we allemaal en is een goeie vent.
 
Je bedoelt toch niet die K100RT met EZS bak? 1985, tweede eigenaar? Dat is ook geen spulletje dat je voor 3500 euro koopt. Je mag blij zijn als je die bak in nette staat voor 3000 kan vinden. http://link.marktplaats.nl/m800415389

De enige motor die ik MP eigenlijk echt te duur vind is die Virago met Velorex, de rest heeft heeft geen onredelijke vraag-prijs.
Op Speurders staat een mooie BMW in Gasseltenijeveenschemond. Het uiterlijk moet je even doorheen kijken, maar de eigenaar kennen we allemaal en is een goeie vent.

Nee dat is een hele mooie.................maar ook daar vind ik €6000,- een beetje teveel van het goede............voor €2000,- heb je een mooie K1100lt/rt en dan nog bak eraan van 1500,- zit je nog niet op die €6000,- :+
 
Nee dat is een hele mooie.................maar ook daar vind ik €6000,- een beetje teveel van het goede............voor €2000,- heb je een mooie K1100lt/rt en dan nog bak eraan van 1500,- zit je nog niet op die €6000,- :+

Voor 1500 euro koop jij niet zo'n mooie toerbak. lijkt me dat zo'n oude RT geen 2000,- meer kost, maar dat kan ik ook wel mis hebben. Wat denk je van centen voor aanbouwen, poedercoaten opbouwen etc? Heb ik het nog niet eens over een schommelvork.

Die prijs van 6000,- vind ik eigenlijk heel netjes als je uitgaat van 10% van de vraagprijs af. Dan is hij met 5400,- netjes betaald.

Ik denk dat je nog een te mooie bril op hebt van het zijspanrijden Dasher.
 
Nee dat is een hele mooie.................maar ook daar vind ik €6000,- een beetje teveel van het goede............voor €2000,- heb je een mooie K1100lt/rt en dan nog bak eraan van 1500,- zit je nog niet op die €6000,- :+

Schommelvork €1500,00, aangepaste wielen € 1500.00, dan kom je toch al aardig in de richting.....
 
Voor 1500 euro koop jij niet zo'n mooie toerbak. lijkt me dat zo'n oude RT geen 2000,- meer kost, maar dat kan ik ook wel mis hebben. Wat denk je van centen voor aanbouwen, poedercoaten opbouwen etc? Heb ik het nog niet eens over een schommelvork.

Die prijs van 6000,- vind ik eigenlijk heel netjes als je uitgaat van 10% van de vraagprijs af. Dan is hij met 5400,- netjes betaald.

Ik denk dat je nog een te mooie bril op hebt van het zijspanrijden Dasher.
:^
2000 voor een RT uit '85 is wel behoorlijk veel geld Maar wil je net onderhoud en minder als een ton op de teller moet je daar toch rekening mee houden. Maar de grootste kosten zitten in de ombouw, niet in de basis motor.
 
Ik zoek alleen een bak. Motoren heb ik wel.


Een standaard motor kost je sowieso nog 2000,- extra om zijspanwaardig te maken zoals anderen al aangaven. Dan kan je beter dat spannetje van Hevu kopen. Toerwaardige bak, en omgebouwde motor. Ik denk dat je de prijs ook wel goed aan zal staan.

Tweede link van Dropje.
 
2000 om aan te passen?
Als je zelf handig bent en het hoeft niet perfect gepoedercoat te zijn denk ik dat dit wel stevig aan de prijs is.

Met een complete Uralbak voor 500 euro, wat buiswerk, eventueel een zelfbouw schommel en een hoop sleutelwerk ben je er toch ook?
Die schommel hoeft echt niet de wereld te kosten, er is er hier in de afgelopen week nog 1 van de hand gegaan voor 300 en die was kant en klaar.

Ik denk dat Dasher even geduld moet hebben tot er een goedkope bak voorbij komt zodat hij lekker zelf aan de sleutel kan.
 
2000 om aan te passen?
Als je zelf handig bent en het hoeft niet perfect gepoedercoat te zijn denk ik dat dit wel stevig aan de prijs is.

Met een complete Uralbak voor 500 euro, wat buiswerk, eventueel een zelfbouw schommel en een hoop sleutelwerk ben je er toch ook?
Die schommel hoeft echt niet de wereld te kosten, er is er hier in de afgelopen week nog 1 van de hand gegaan voor 300 en die was kant en klaar.

Ik denk dat Dasher even geduld moet hebben tot er een goedkope bak voorbij komt zodat hij lekker zelf aan de sleutel kan.
Met die instelling moet je helemaal niet naar een complete combinatie kijken, maar meteen aan de slag gaan.
Het materiaal is niet het duurste. De kosten zitten in de fabrikage uren en de afwerking. Als je met metaal om kan gaan is zelf bouwen altijd veel goedkoper.

Een R1100 van voor '98 1500 euro
Een Rutger/ Viking hulpframe 100 euro
Ural bak 300 euro
Smart adapter 100 euro
Smart wiel 50 euro
naloopverkorter 25 euro
Uren slijpschijven, verf en electrodes tellen we niet
dan heb je een leuke combi voor iets meer als 2000 euro.

Maar als ik zie dat de TS naar een EZS Summit kijkt denk ik niet dat dit aan zijn beeld voldoet.
 
Ik weet dat even lezen moeilijk is, maar ik zoek geen motor alleen een zijspan. Om in de buurt beetje te pruttelen. Motoren heb ik genoeg. Is het leuk ga ik misschien wel all the way en schaf ik een kant en klare combi aan.
 
2000 om aan te passen?
Als je zelf handig bent en het hoeft niet perfect gepoedercoat te zijn denk ik dat dit wel stevig aan de prijs is.

Met een complete Uralbak voor 500 euro, wat buiswerk, eventueel een zelfbouw schommel en een hoop sleutelwerk ben je er toch ook?
Die schommel hoeft echt niet de wereld te kosten, er is er hier in de afgelopen week nog 1 van de hand gegaan voor 300 en die was kant en klaar.

Ik denk dat Dasher even geduld moet hebben tot er een goedkope bak voorbij komt zodat hij lekker zelf aan de sleutel kan.

Alle waar is naar zijn geld. Als je een schommel laat bouwen dan ben je die centen gewoon kwijt. Ombouw achterwiel bij ouderwetse motor idem. Poedercoaten is maar een paar tientjes.
 
Met een complete Uralbak voor 500 euro, wat buiswerk, eventueel een zelfbouw schommel en een hoop sleutelwerk ben je er toch ook?


Dat is geen toerbak. Je moet geen appels met peren vergelijken. Dus geen RT met toerbak vergelijken met iets goedkoops wat je zelf aanbouwd (als je dat kan zelf)
 
Terug
Bovenaan Onderaan