Hayabusa met zijspan.

Hans6274

Die hard MF'er
26 sep 2021
337
206
Heuvelland
Ik heb een PDF met wat foto’s van iemand die een Hayabusa met sport zijspan wil verkopen.
Als je interesse hebt, stuur me even je mail in een privé bericht, stuur ik de PDF door.
Geen idee qua prijs.
 
En nog even gezocht op het kenteken.
Bouwjaar 2000, Nederland in 2007, L4e.
heb ook wel interesse in de fotos , in een ver verleden ook met zo een ding gereden :)
 

Bijlagen

  • allerlei 001.JPG
    allerlei 001.JPG
    732,2 KB · Weergaven: 0
  • P9051305.jpg
    P9051305.jpg
    165,8 KB · Weergaven: 0
Ik wil niemand beledigen, zeker de huidige eigenaar niet, daarom stuur ik de foto’s via een privé bericht als je echt interesse hebt.
 
Ik zeg net tegen mijn vrouw niks voor ons zo'n hayabusa, zegt ze nog ja ook. :?

Wat moet ik hier nu mee. 🤷‍♂️
 
Toestemming krijgen voor een extra motofiets, gelijk van profiteren.
Geen vragen stellen, niet te lang aankijken, niet twijfelen, gelijk ophalen.

En al de buit in de garage staat pas vragen waarom ze zo snel ja zegt en vooral wat ze uitgevreten heeft.
 
Toestemming krijgen voor een extra motofiets, gelijk van profiteren.
Geen vragen stellen, niet te lang aankijken, niet twijfelen, gelijk ophalen.

En al de buit in de garage staat pas vragen waarom ze zo snel ja zegt en vooral wat ze uitgevreten heeft.
Is geen motorfiets hé, het is een zijspan, geen idee hoe het rijdt . En de meeste zijspannen vind ik te lomp.
 
Gewoon doorverkopen. De meeste zijspankopers zien niet dat het lomp is....
Ik wil die van jou wel kopen voor een zacht prijsje. Die is zeer geslaagd, shit moet ik natuurlijk niet zeggen. Ik wil dat lompe ding van jou wel overnemen. ;)





:+
 
Busa met span kan alle kanten op natuurlijk. Bouwjaar, km stand, knappe of lelijke bak, staat… maar 7K is al niet veel in dit geval. Vanuit hier sowieso geen interesse 😅😅
 
lomp is het doel van een zijspan , ga je wel nog een bak voor moeten kopen/maken anders ga je niet ver komen
denk ik.
Ook is het een zijspan voor mensen met een handicap ...
De motor is inderdaad aangepast aan een Handicap. Eigenaar zit in een rolstoel.. en rijdt toch Hayabusa…
 
Terug
Bovenaan Onderaan