Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok, kastje is dus inderdaad gelijkrichter, want ik vind dus de connector met een rode, groene, gele en een roze draad. Kan er wel enkel bij als de batterij er niet inzit, dus ff met startkabels wat geregeld dat hij ernaast staat. ALs ik start en al draaiend mijn licht aanzet, valt hij naar 9 volt.
Maar het ergste is, als ik de output van die gele en roze draad meet, geven ze elk maar 1,25 volt ofzo; niet waar ik op gehoopt had
edit:
oh wacht, wisselspanning, juist Zo terug !
Denk dat die wel geschikt is. Neem aan dat die van jou er hetzelfde uitziet?Maken zal er wel niet zo inzitten. Maar zoals ik al vroeg, kan ik gewoon elke gelijkrichter nemen die naar 12 volt omzet (of doen die ouwe dingen met regelaar apart dat niet ?) en hetzelfde stekkertje heeft ?
deze bvb lijkt mij wel te passen:
http/cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Honda-CL-450-350-Regulator-Rectifier_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ35581QQitemZ4608925832QQrdZ1]link
Zolang er geen regelaar in zit maakt het idd weinig uit. Let wel op als je een gelijkrichter van een ander merk neemt. Alle Japanse merken hebben hun eigen kleurenschema.Ongeveer. Maar ik veronderstel dat die dingen erg universeel zijn ? Ik bedacht net dat ik zelfs de connector kan transplanteren, dus eigenlijk kan ik dan zowat elke gelijkrichter nemen die dezelfde 4 draadjes heeft. Wel even zoeken op eBay, want je hebt er die ze verkopen voor zelfs 80 euro enzo.
alleen demi/gedistil water, GEEN zuur
en hopen
Hoi,
ik zit met een probleem! de accu laadt niet bij, nu heb ik de dynamo gemeten maar
als het 3 fasen zijn moet er toch tussen elke fase spanning gemeten worden?
ik heb zeg maar f1 f2 f3 ik heb spanning op f1-f2 f1-f3 maar op f2-f3 niets
klopt toch niet helemaal?
En welke fase ik ook pak ze zijn allemaal verbonden met de aarde? dat is ook niet de bedoeling dacht ik?