hornet en was-a-bee meeting 2010 deel 1

+ 1 Hornet, ik doe mee :Y

Vet mooie omgeving daar, is in mijn rayon dus ik kom er regelmatig voor m'n werk.

17 april staat genoteerd!
 
Hey Koop jammer dat je er niet bij bent!

Maar dat dobberen aan de andere kant van de wereld klinkt ook niet verkeerd.
 
Hey mensen!
Zaterdag 17 april lijkt me wel en mooie dag om een rondje te gaan rijden! Dus bij deze meld ik me ook aan. Hopelijk komt er niets tussen, zowel laat ik nog wel van me horen...

Goos
 
mag m'n zoon ook mee?
Z'n 1e bike:
full
 
Voor degene die nog twijfelt over de meeting, er zijn zelf 2 opties voor pannenkoeken. :9 En voor die eerste optie mag je ook nog een stukje onverhard /offroad rijden. De enige weg erheen is een soort karrespoor tegen de helling op (en erna naar beneden) :X

oja, ik zal hem eerst nog in zijn geheel proefrijden, tot nu toe alleen stukken van gehad
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig om alvast een plekje af te spreken naar Doetinchem toe.....

Op de A12 tussen Ede en Arnhem NOORD heb je een Esso en van Arnhem naar Zevenaar heb je geloof ik een Gulf, ook langs de A12.

Van de A12 de A18 op richting Doetinchem dan krijg je nog een Texaco maar dan ben je al bijna bij de MAC in D'chem.

Dus de Gulf net voor Zevenaar is denk ik het handigst want er komen ook mensen vanuit het zuiden over de A50 de A12 op, die kunnen dan ook naar die Gulf komen, dan zal het nog een kwartiertje zijn.....en kunnen we met wat mensen oprijden......


:W
 
Laatst bewerkt:
Misschien handig om alvast een plekje af te spreken naar Doetinchem toe.....

Op de A12 tussen Ede en Arnhem NOORD heb je een Esso en van Arnhem naar Zevenaar heb je geloof ik een Gulf, ook langs de A12.

Van de A12 de A18 op richting Doetinchem dan krijg je nog een Texaco maar dan ben je al bijna bij de MAC in D'chem.

Dus de Gulf net voor Zevenaar is denk ik het handigst want er komen ook mensen vanuit het zuiden over de A50 de A12 op, die kunnen dan ook naar die Gulf komen, dan zal het nog een kwartiertje zijn.....en kunnen we met wat mensen oprijden......


:W

ik vind het best
ik pak de a2 - a59 - a50 - a12 - a18

maar als we bij zevenaar afspreken is het nog maar 10 minuten rijden naar de mac, is het dan wel zinvol om daar af te spreken?
 
Laatst bewerkt:
ik vind het best
ik pak de a2 - a59 - a50 - a12 - a18

maar als we bij zevenaar afspreken is het nog maar 10 minuten rijden naar de mac, is het dan wel zinvol om daar af te spreken?

Niet echt, (ikzelf) kan ook nog bij Wageningen de A50 opgaan en dan kan ik wachten bij de Texaco, vanaf daar ga je bijna de A12 op, kan dus ook.....

We moeten maar ff kijken :Y
 
ik kom zeer wsl ook die kant op de 17de.. btje afhankelijk van het weer (en wat ik de avond van te voren gedaan heb)..

dus mij mag je erbij zetten met een ovb'tje
 
Hallo leute,

Ik ben totaal nieuw met toeren in groepen heb sinds een jaartje me motor rijbewijs + een Honda Hornet 600F.

nu vroeg ik me af hoelang duurt zo'n dag ongeveer?

en zijn er meerdere die dit voor het eerst van plan zijn?

groeten,
Niels
 
Hallo leute,

Ik ben totaal nieuw met toeren in groepen heb sinds een jaartje me motor rijbewijs + een Honda Hornet 600F.

nu vroeg ik me af hoelang duurt zo'n dag ongeveer?

en zijn er meerdere die dit voor het eerst van plan zijn?

groeten,
Niels

meestal tot een uurtje of 4-5
normaal zijn de routes tussen de 150 en 200 km en word er regelmatig gestopt om te eten/drinken/roken/ouwhoeren.
gewoon gezellig komen, eens moet de eerste keer zijn he ;)
en dat rijden in groepen stelt niks voor, gewoon voldoende afstand houden en niet harder rijden dan je kan/wil/durft

en vind je het niks, je bent zo weer thuis he
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan