hornet en was-a-bee meeting 2010 deel 1

meestal tot een uurtje of 4-5
normaal zijn de routes tussen de 150 en 200 km en word er regelmatig gestopt om te eten/drinken/roken/ouwhoeren.
gewoon gezellig komen, eens moet de eerste keer zijn he ;)
en dat rijden in groepen stelt niks voor, gewoon voldoende afstand houden en niet harder rijden dan je kan/wil/durft

en vind je het niks, je bent zo weer thuis he

roken?
Ben deze week een jaar gestopt O-)
 
Hallo leute,

Ik ben totaal nieuw met toeren in groepen heb sinds een jaartje me motor rijbewijs + een Honda Hornet 600F.

nu vroeg ik me af hoelang duurt zo'n dag ongeveer?

en zijn er meerdere die dit voor het eerst van plan zijn?

groeten,
Niels

ik rij ook voor het eerst mee, heb zelfs de route uitgezet. Gewoon een leuk dagje uit, nieuwe mensen leren kennen, mooie route rijden, pannenkoekje scoren. Wat wil je nog meer?
 
Als het weer goed is 8-) ben ik zekers aanwezig.
En natuurlijk voor die pannekoek :9~
Misschien komt er nog een wannebee mee met een cb(r)600f.

:] }) *O*
 
Laatst bewerkt:
Maarre Bochtenprins(es) whatever, weet jij ook niks van een meeting in Utrecht in 2005 of 2006 met zekers 100 hornets?
Ik ben daar destijds via deze site achter gekomen!
En daar was welgeteld 1 niet hornet bij, dat was zelfs een BMW. Die was natuurlijk in de war met wannabeamer.
 
Helaas. -O-

Moet me afmelden voor de meeting.
Heb een familiedagje waar ik niet onderuit kan.

Veel plezier alvast dan maar....
 
Zijn er Mensen die de route willen hebben, je weet maar nooit of er iemand zoek raakt . Ik heb hem op TomTom en ik heb er een exchange gps bestand van gemaakt dat vast wel weer geschikt te maken is voor Garmin o.i.d.. Wellicht is er met een itn converter ook wel een garmin van te maken.
 
Maar vast hopen op een zonnig dagje, 19gr, windstil en een lekkere pancake :9~~


full


Give that man a cigar!!! 8-)
 
Hey mensen,

Een tijdje niet meer in het hornettopic geweest (verhuizing en meer) en zie nu een mooi meetingtopic *O* Met me neus in de spreekwoordelijke boter :9

Aangezien ik (en dus ook de hornet) sinds augustus niet meer heb gereden wil ik me aanmelden ovb :)
 
De weersvooruitzichten zijn goed voor volgende week!!!
Vandaag " even" de route voorrijden om te zien of er geen wegwerkzaamheden zijn o.i.d.
 
Gaat helemaal goed komen met het weer. *O* Even afkloppen.

Hebben we trouwens al een achterrijder? Zo niet, dan offer ik me geheel vrijwillig op. ;)

M'n tempo zal waarschijnlijk wat lager liggen dan dat van de rest, en dat rij ik het liefste zonder volk in m'n spiegels. Eigen tempo rijden enzo is prachtig, maar dat is toch net even wat minder lekker als ik weet dat ik een ander aan het ophouden ben.
 
kent iemand het stop systeem? werk perfect, kan ieder rijden wat hij wil en je raakt elkaar niet kwijt. uitleg volgt wel bij de start. Heb hem vanmiddag ff gereden, beetje fris maar wel lekker sturen. Plaatsje gereserveerd bij de duivelsberg voor een pannenkoekje. De tomtom doet wat andere dingen dan de route volgens tyre maar ik rijd hem verder wel uit mijn hoofd, grootste misser zit vlak voor de pannenkoeken en vlak daarna. rest is prima.
 
Gaat helemaal goed komen met het weer. *O* Even afkloppen.

Hebben we trouwens al een achterrijder? Zo niet, dan offer ik me geheel vrijwillig op. ;)

M'n tempo zal waarschijnlijk wat lager liggen dan dat van de rest, en dat rij ik het liefste zonder volk in m'n spiegels. Eigen tempo rijden enzo is prachtig, maar dat is toch net even wat minder lekker als ik weet dat ik een ander aan het ophouden ben.


dan kan je beter als 2de gaan rijden, dan is het voor de voorrijder veel makkelijker om het tempo aan te passen.
En je moet niet denken dat je andere ophoud, als iemand heel hard wil rijden doet hij dat maar thuis.
En hoe verder je achteraan rijd des te harder moet je rijden om de groep bij te houden.
 
Tja ik heb de route uitgezet en neem aan dat ik dan voorrij?? ik ben zeker geen aspirant MotoGP coureur. '( Er zijn wat mooie stuurwegen aanwezig, de echte helden kunnen wat mij betreft voorrijden tot de het einde van deze wegen en dan ff wachten. Er zitten hele mooie tussen waar de liefhebber zich zeker kan uitleven :9~ . (wel voor eigen rekening, dat dan weer wel.)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan