hornet en was-a-bee meeting 2010 deel 1

Hopelijk kan ik mijn motor in de loop van de week wegbrengen voor een 1000km beurt en kan ik zaterdag ook mee. *O*
Ik moet wel weer op tijd thuis zijn (17:00), dus misschien moet ik wat eerder afhaken.
 
ik meld me mijn deze af.
ik heb dan een 3 daagse cruisschip de 16,17,18de, van de sponsor gekregen!

maar baal hier wel van want nu ben ik erweer niet bij!
maar aan de andere kan 3 dagen gratis eten en drinken en vooral feesten is ook niet verkeerd!
hoorde wel dat er twee dames hockey team aanwezig zijn!
ohoh wat een straf!
maar ja wij spelen ook hockey alleen dan wel op het ijs!

gr steve
 
Zijn er mensen die met een route op papier willen rijden?
kan ook geregeld worden
Eventueel kan ik de route iets inkorten en dan eindigen we bij de macD in westervoort, tegen de A12 dat is wat centraler voor de terugweg. dan wordt hij 150 km ipv 177

@steve, jammer, wellicht een andere keer
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk kan ik mijn motor in de loop van de week wegbrengen voor een 1000km beurt en kan ik zaterdag ook mee. *O*
Ik moet wel weer op tijd thuis zijn (17:00), dus misschien moet ik wat eerder afhaken.

samen die kant op rijden?
 
Ik wil me ook afmelden voor zaterdag mensen.
Ze verwachten goed weer dit weekend,maar de nachten vorst aan de grond.
En daar kan ik niet zo goed meer tegen.
Volgende keer een warmere periode boeken.

Veel plezier allemaal.

Groetjes Joep.
full
 
Helaas moet ik me ook afmelden; ik ben zaterdag ingeroosterd en heb helaas niemand kunnen vinden die wil ruilen.

Veel plezier allemaal!
 
Nog een afmelding hierzo. -O-
Behalve dat mijn motor deze week niet naar de dealer kon (maar da's niet zo'n ramp) moet ik morgen wat andere dingen doen.
Veel plezier allemaal, en ik hoop er volgende keer bij de HornEd-editie wel weer bij te zijn ;)
 
Nog een afmelding hierzo. -O-
Behalve dat mijn motor deze week niet naar de dealer kon (maar da's niet zo'n ramp) moet ik morgen wat andere dingen doen.
Veel plezier allemaal, en ik hoop er volgende keer bij de HornEd-editie wel weer bij te zijn ;)


-O-
er blijft weinig over zo
 
Ik ben er helaas ook niet bij. Ik heb een paar ribben gekneust en kan wel rijden, maar dit is me te ver. Wil niet de hele dag er last van hebbebn, want maandag wacht gewoon het werk weer op me.

Helaas....

Voor iedereen die wel gaat veel plezier toegewenst!!
 
ik zit ook te twijfelen over morgen
ik heb wel zin in een ritje maar heb een beetje een chronisch tijd te kort de laatste tijd
voor mij zouden er 8 dagen in een week moeten zitten :+

ik laat morgen vroeg wel weten of ik kom of niet
 
:$ ik ben bang dat ik toch af moet haken met m'n ovb... lijk nu namelijk nog op een bvo'tje... ben over een paar uurtjes nogniet nuchter genoeg ben om te mogen rijden denk ik zo :$ feestje is nog aan de gang namelijk..

voor de mensen die straks wel nog gaan veel plezier :)
 
sorry gasten maar ook ik haak af
veel plezier vandaag
het weer is iig goed
 
mensen bedankt voor de gezelligheid en Ular voor het uitzetten.voorrijden van de mooie rit, vooral de dijk is :9~ / :]

link krijg ik niet voor elkaar
meer foto's volgen :')

Foto-OT4T6PFQ-D.jpg





Op naar de volgende rit, :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan