hornet_man
MF'er
Altijd blijven opletten hoeveel benzine je nog hebt. En hoe je de bochten doorgaat.
Ik tank mijn CB600s-2003 meestal zo tussen de 250 en 300 km, maar het hangt er wel eens vanaf hoe ik daarvoor gereden heb, of hij wel of niet al naar reserve moest. 1 keer eerder had ik dat mijn motor uitviel en 1 keer dat hij bij gasgeven (120 km/h en willen versnellen) nauwelijks reageerde. Bij dat uitvallen even aan de kant gezet en op reserve gezet, bij het niet reageren kon ik al rijdend omzetten en gewoon doorgaan.
Vandaag was het door een bocht, dat de "gewone" inlaat kennelijk even droog kwam te staan, want hij sloeg weer af. Koste een klein beetje moeite om hem, nadat ik even langs de weg gestaan had en de schakelaar weer om had, weer aan de praat te krijgen. Toen ik even later tankte, ging er nog geen 12 liter in. Andere keren ging er toch wel zo'n 14 liter (of meer) in als ie op reserve had gestaan.
Verder lekker weer 200 km weggereden vandaag
Ik tank mijn CB600s-2003 meestal zo tussen de 250 en 300 km, maar het hangt er wel eens vanaf hoe ik daarvoor gereden heb, of hij wel of niet al naar reserve moest. 1 keer eerder had ik dat mijn motor uitviel en 1 keer dat hij bij gasgeven (120 km/h en willen versnellen) nauwelijks reageerde. Bij dat uitvallen even aan de kant gezet en op reserve gezet, bij het niet reageren kon ik al rijdend omzetten en gewoon doorgaan.
Vandaag was het door een bocht, dat de "gewone" inlaat kennelijk even droog kwam te staan, want hij sloeg weer af. Koste een klein beetje moeite om hem, nadat ik even langs de weg gestaan had en de schakelaar weer om had, weer aan de praat te krijgen. Toen ik even later tankte, ging er nog geen 12 liter in. Andere keren ging er toch wel zo'n 14 liter (of meer) in als ie op reserve had gestaan.
Verder lekker weer 200 km weggereden vandaag