Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

Die 40 tot 50 mm is het verschik tussen de ketting op het langste punt naar boven te trekken en naar beneden te duwen.

Ik heb mijn ketting van de 929rr ook zo gesteld en werkt gewoon prima hoor, geen geklapper of andere rare dingen

Ik bedoel wel de kettinggeleider bij het voortandwiel..

Afstellen moet eigenlijk wel onder belasting, dus iemand erop zetten van gelijk gewicht..
Ik ben er zelf op gaan zitten en heb de monteur laten sleutelen
 
Net bij dynojet geweest in rottedam. Wilde me pc laten afstelle maar deze was helaas kapot.
Toch zonder pc3 145,5 pk opt achterwiel. Vind ik niet verkeerd. Rechte vermogens lijn eigenlijk geen pc3 noodzakelijk werd me verteld.
 
Laatst bewerkt:
Net bij dynojet geweest in rottedam. Wilde me pc laten afstelle maar deze was helaas kapot.
Toch zonder pc3 145,5 pk opt achterwiel. Vind ik niet verkeerd. Rechte vermogens lijn eigenlijk geen pc3 noodzakelijk werd me verteld.

Wat is er kapot aan de pc3 dan??
 
@joep oke dus eigenlijk niet meer voordelig, want als ik die blade zou kopen. Wil ik hem wel op vol vermogen!
Daarnaast heeft hij nog iets van schade,

Is het niet mogelijk om deze net als blue te tunen via een tuner?
 
En kan hij alleen op de cdi begrenst zijn? niet op het gas of op een andere manier?
 
Ik denk dat een tuner er wel wat meer vermogen uit moet kunnen krijgen maar dat is denk ik met behulp van een powercomnander. En dan zal je zeker niet bij de 150 pk komen denk ik.

Voor de prijs van een powercomnander is er ook wel een andere ecu te vinden en daar haal je in dit geval dan de meeste winst mee.

Persoonlijk zou ik deze motor lekker laten staan: begrenst, diverse schades enz.
De prijs is dan wel gunstig, Maar als he m weer netjes wil hebben kom je op dezelfde prijs als die van andere 954's
 
Dat klopt ook weer, alleen die km stand is zo mooi laag.....

Die scheurtjes zouden me volgens mij nog niet eens storen. Ik ben dan ook nog in de oriënterende fase, en kijk gewoon rustig rond
 
Dat klopt ook weer, alleen die km stand is zo mooi laag.....

Die scheurtjes zouden me volgens mij nog niet eens storen. Ik ben dan ook nog in de oriënterende fase, en kijk gewoon rustig rond

Dat van die kilometerstand kan ik me voorstellen, Maar in principe kunnen ze echt een hele hoop kilometers maken zonder problemen hoor!

Maar het komt me wel bekend voor, Mijn 929rr staat nu net over de 38 dkm en zat er laatst aan te denken om naar iets anders te gaan kijken met wat minder kilometers
 
Klopt het wat joep zegt, bij ecu wissel moet je sleutels inlezen?
 
Zou graag eens op een 954 proefrijden, maar hier in limburg weet ik geen dealer die er een heeft staan..
 
Laatst een engels motorblad riep de 954 uit tot beste motor ooit gebouwd... Dus proefrijden is niet nodig, gewoon kopen
 
hahhaa moet toch minstens een meter gereden hebben ;p

Als iemand nog een nette 954 weet, voor een nette prijs. Stuur dan gerust een PB
 
En wie zegt dat de km klopt ? 11 jaar oud en maar 18.000 km = 1600 km ! Heb alleen al deze weekend 800km gereden , en ik ben maar mooi weer rijder . Mijn motor staat op 62k , en ik ben er nog steeds blij mee
 
Nog steeds niemand een 954 stuurdemper nodig? Heb nog 1 liggen van hyperpro. Nieuwprijs 550, mag weg voor 250. enkele km's oud.
 
Nog steeds niemand een 954 stuurdemper nodig? Heb nog 1 liggen van hyperpro. Nieuwprijs 550, mag weg voor 250. enkele km's oud.

Mooi ding, maar ik heb het idee dat je dat bedrag er niet voor zult krijgen

Zelf heb ik een 929 dus ik heb geen interesse, maar mocht ik een 954 hebben, zou ik max 175,00 voor een tweedehands demper over hebben, ook al zitten er maar een km's op.
 
agree with that, ik heb zeker wel interesse voor jou demper. maar zit wel aan 100 minder te denken dan jou vraagprijs.
 
Voorin de blade zit een soort unit. er staat op: up. Deze kan zien of de motor op de kop ligt oid? Ik heb hem wat naar links verplaatst ivm streetfighter. moet geen probleem zijn lijkt mij!?
 
Voorin de blade zit een soort unit. er staat op: up. Deze kan zien of de motor op de kop ligt oid? Ik heb hem wat naar links verplaatst ivm streetfighter. moet geen probleem zijn lijkt mij!?

dat klopt, dat is de valsensor. zolang je hem niet op ze kop terughangt (en up gewoon recht naar boven) kan er weinig gebeuren
 
Laatst bewerkt:
Morgen 929/954 rijders,

Aangezien ik ben overgestapt naar een 1000RR, kan ik mijn magneet tanktas niet meer gebruiken en zet hem hier als eerste te koop...

Dane tanktas, zo goed als nieuw inhoud 14 liter en past als gegoten op een sport-motor...



inclusief regenhoes en je hoeft deze tas voor te tanken niet te verwijderen alleen maar eenzijdig los ritsen...

Voor 45 euri's ben je de man...

Nelis ...
 
Misschien een domme vraag, maar je monteert zo'n tas dus alleen met de magneten aan de zijkant?

Heb je toevallig een foto op je 954?