Die 40 tot 50 mm is het verschik tussen de ketting op het langste punt naar boven te trekken en naar beneden te duwen.
Ik heb mijn ketting van de 929rr ook zo gesteld en werkt gewoon prima hoor, geen geklapper of andere rare dingen
Net bij dynojet geweest in rottedam. Wilde me pc laten afstelle maar deze was helaas kapot.
Toch zonder pc3 145,5 pk opt achterwiel. Vind ik niet verkeerd. Rechte vermogens lijn eigenlijk geen pc3 noodzakelijk werd me verteld.
Dat klopt ook weer, alleen die km stand is zo mooi laag.....
Die scheurtjes zouden me volgens mij nog niet eens storen. Ik ben dan ook nog in de oriënterende fase, en kijk gewoon rustig rond
Nog steeds niemand een 954 stuurdemper nodig? Heb nog 1 liggen van hyperpro. Nieuwprijs 550, mag weg voor 250. enkele km's oud.
Voorin de blade zit een soort unit. er staat op: up. Deze kan zien of de motor op de kop ligt oid? Ik heb hem wat naar links verplaatst ivm streetfighter. moet geen probleem zijn lijkt mij!?
Heren en dames mede Honda rijders, hier een tevreden sp2 rijder. Is iemand van jullie bekend met deze bike?
http://link.marktplaats.nl/728312902