Blue-954-Blade
Die hard MF'er
Vakantie frankrijk, vriendin achterop..Aftoe flinkbl in de ankers..te lang vast gehouden en dat vinden ze niet fijn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik neem zelf een kettingspelling van 35mm. Vind 5 veel te groot, gaat erg klapperen
Ik vind het ook ook erg veel, die ketting hangt er als een natte dweil onder, maar het is de voorgeschreven speling.........(40-50mm!)
Zijn er meer rijders die de ketting op de 954 strakker zetten?
Een nieuwe ketting moet je altijd na een kilometer of 400 na stellen. 50 mm is echt teveel. 35 mm is beter. Let wel op dat de kettinggeleider bij je voortandwiel onbeschadigd is. Deze wil nog wel eens ingekeept zijn. Ik heb de mijne bij de kettingwissel mee laten vervangen. 13 euri oid. dus dat zijn de kosten niet..
Een nieuwe ketting moet je altijd na een kilometer of 400 na stellen. 50 mm is echt teveel. 35 mm is beter. Let wel op dat de kettinggeleider bij je voortandwiel onbeschadigd is. Deze wil nog wel eens ingekeept zijn. Ik heb de mijne bij de kettingwissel mee laten vervangen. 13 euri oid. dus dat zijn de kosten niet..
@jorissubje:
Persoonlijk denk ik niet dat dat zo om te zetten is naar volvermogen, in de vorige advertentie van deze verkoper werd er gezegd dat het simpelweg wisselen van de ecu het probleem op zou lossen.
De ecu is voorzien van startonderbreking (hiss) dus zonder sleutels (en bijbehorende sloten) heb je niks aan de ecu. Ook zijn deze vaak niet goedkoop te vinden.
Je zou een ecu van een amerikaans model kunnen zoeken op ebay oid, deze hebben geen hiss.
Wel moet je dan 1 extra draadje aanleggen naar de ecu anders doet deze het ook niet..
Iemand interesse in een full akrapovic systeem voor een 954? Echter 1 voorwaarden ik moet er wel een ander passend systeem voor terug. Incl wat centjes natuurlijk.. foto's volgen uiteraard nog.