Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

Moghe...iemand interesse in een two brothers demper black carbon versie? Ik heb nu een andere eronder zitten dus deze mag weg voor een leuk prijsje.

full

Richtprijs is 175..demper is in zeer goede staat.

Goedemorgen,

Zal me even voorstellen:
Ik ben Ric Boogaard 29 jaar en woon in Bussum.
Ik heb sinds vorig jaar een 954RR 2002 in het geel met paars.
Ik ben afgelopen jaar hier en daar wat dingen aan het verbouwen en het begint al aardig wat te woorden.
Ik heb alleen een aantal vraagjes:
Ik heb sinds gisteren een compleet Micron Hydratec uitlaat system met akrapovic demper, hierbij komt nog een PC3 en race filter. Daarna gaat ie meteen op de bank als alles erop zit.
Alleen hoor ik vaak mensen praten over storingen ivm die uitlaatklep die weggehaald moet worden. Hoe los ik dit op?

Als je een compleet systeem hebt en je laat je servomotor zitten heb je geen storingen. Flapper mod is ook wel een aanrader voordat je op de bank gaat. Eventueel kan je dan ook je pair valve meepakken

Deze heb ik via motoport Rockanje, daar had ik mijn motor ook gekocht. Bel ze eens, vlgens mij vielen deze wel mee.

Arachi....? volgens mij zie dat op de achterschijf staan. remmen als een gek. Ik heb ze icm Nissin circuitremblokken en stalenremleidingen. TOP!!!

Okay erg dikke schijven btw...heb al naar de ebc en motomaster waves gekeken. Ook erg dikke schijven. Wat heb jij voor het complete set betaald als ik vragen mag

Ik heb een hele dikke mats prijs gehad, doordat er een aantal dingen uit de blade kwamen na aflevering waar ik erg boos om was....dit zou garantie zijn, maar had ik zelf kunnen oplossen. Vandaar...

Gaaf man..ik ben effe aan sparen voor zon set. Wil dan gelijk alles doen. Nieuwe remvloeistof stalen leidingen en schijven blokken. Me originele schijven zijn nogal aan de kromme kant.

Heb je al een hoop kilometers dan? Ik heb het puur gedaan omdat ik het mooi vond :) en t remt gewoon tien x beter

Terug
Bovenaan Onderaan