Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

[afbeelding]

er zitten 2 bussen en 2 schroeven bij maar die hebben niet de goede maat!?
volgens mij kun je ze gewoon zo bevestigen als op de foto (is van de instructie)

ik heb geen standaard op de reesert dus het is ook geen probleem.

Het is iig een mooi ding en me stang heeft nu 0 speling *O*
Maar geen idee of het ook echt werkt met rijden

[afbeelding]

Mooie racer hoor! :)

Is jouw manier van schakelen nog "normaal" of schakel jij omgekeerd?

Beetje hete föhn erbij en ze vliegen er af...Ik zal het nog sterker vertellen, heb ze na 2 dagen in de garage laten liggen gewoon weer op de 1000RR geplakt :+ ...
Afgelopen zaterdag in de Eifel volop getest en toppie *D ...

ps. Kapjes zijn verkocht aan Hayvan :Y ...

Inmiddels alles verkocht aan alleen maar forummers :) ...

Nelis ;) ...

Het zou mij verbazen als hij ze niet had gekocht. Pech voor mij, zag er super uit.

Hallo allemaal,

Lees al even mee hiero en heb begin dit jaar een 954rr gekocht na een daytona 675 en een daarvoor een vtr sp1. De 954rr rijd heerlijk! Stuurt super licht.

Nah ja goed hierbij een foto ;)

Photo%2021-08-13%2020%2024%2004%20(HDR).jpg

laterrrr

Mattheus

[afbeelding]

er zitten 2 bussen en 2 schroeven bij maar die hebben niet de goede maat!?
volgens mij kun je ze gewoon zo bevestigen als op de foto (is van de instructie)

ik heb geen standaard op de reesert dus het is ook geen probleem.

Het is iig een mooi ding en me stang heeft nu 0 speling *O*
Maar geen idee of het ook echt werkt met rijden

[afbeelding]

Mooie bike.

Foto had ik al gezien en toen steeg de vraag of de zijstandaard behouden blijft. Die van mij is "maar" straatfiets. Dan is het wel handig om een standaard te hebben.. Raar dat het bijgeleverde bevestigingsmateriaal niet past.

Mooie racer trouwens..

Hallo allemaal,

Lees al even mee hiero en heb begin dit jaar een 954rr gekocht na een daytona 675 en een daarvoor een vtr sp1. De 954rr rijd heerlijk! Stuurt super licht.

Nah ja goed hierbij een foto ;)

[afbeelding]

laterrrr

Mattheus

Mooie fiets, ik heb dezelfde (kleurstelling). Wordt hier erg gewaardeerd..!! Veel plezier hier!

zou iemand me hier kunnen helpen en een fototje willen plaatsen hoe de achterremlichtschakelaar vast zit op een 954?
ik heb al een aantal fotos van vroeger bekeken, maar daar zie ik er niks over staan!
alvast bedankt!

gr. Robby

zou iemand me hier kunnen helpen en een fototje willen plaatsen hoe de achterremlichtschakelaar vast zit op een 954?
ik heb al een aantal fotos van vroeger bekeken, maar daar zie ik er niks over staan!
alvast bedankt!

gr. Robby

ik weet niet of je het hier goed genoeg op kunt zien???

DSC09058.jpg

Nelis ;) ...

Ik heb nog steeds de stuurdemper liggen. ik zoek nog een linker origineel luchtinlaatje.

Ik ben opzoek naar demper...maar moet effe wachten. Blade wordt nu verwend met nieuwe nak, naks en kleppenstellen. Daarna naar bank om pc3 aftestelle

alvast bedankt!

gr. Robby
Heb een vervangend rem-schakelsetje en daarom alles aangepast. Een foto zal je nog meer in verwarring brengen.

Een van de mooiere dempers die ik tot nu toe heb gezien Blue-954-Blade, echt proper! :}

VFR-Nelis, nog bedankt voor de kapjes; ben er heel content mee *D

1236592_329062757230934_40516049_n.jpg

yagl.jpg

En, zullen we nog mooie dagen krijgen om de Blade uit te laten?

Ja, weet het. Echte motor rijder rijd door weer en wind!
Ik ben de mooi-weer-rijder.
Heb ook 2 auto's voor de deur, laat me echt niet nat regenen op de blade ;)

En, zullen we nog mooie dagen krijgen om de Blade uit te laten?

Ja, weet het. Echte motor rijder rijd door weer en wind!
Ik ben de mooi-weer-rijder.
Heb ook 2 auto's voor de deur, laat me echt niet nat regenen op de blade ;)

Komend weekend en de hele volgende week wordt het nog brommerweertje *D ...

Nu het winterweer er aan komt is het de ideale gelegenheid om mijn hyperpro rsc stuurdemper over te nemen. Heb je alle tijd om m te monteren.

250euris.

Hierbij even een foto met opgeknapte uitlaat van nelis

[afbeelding]
[afbeelding]

Uitlaat opgeschuurd en in de hooglans lak gezet :] *O*

Dat ziet er erg netjes uit!, Dat klusje heb ik voor mijn leovince carbon demper ook gepland staan :Y

Heb je de demper uit elkaar gehaald en toen de huls gespoten of heb je de demper in elkaar laten zitten??

Nu het winterweer er aan komt is het de ideale gelegenheid om mijn hyperpro rsc stuurdemper over te nemen. Heb je alle tijd om m te monteren.

250euris.

Mooie demper, Helaas nu geen eurootjes voor over :N

Anders had ik het wel geweten ;)

Dat ziet er erg netjes uit!, Dat klusje heb ik voor mijn leovince carbon demper ook gepland staan :Y

Heb je de demper uit elkaar gehaald en toen de huls gespoten of heb je de demper in elkaar laten zitten??

Dank je.. ik heb de eindkap eraf gehaald en de Flens. Toen de randen afgeplakt.. popnagels niet uitgeboord hoor

Terug
Bovenaan Onderaan