siep wokkel
MF veteraan
Kan ook ja. stepjes heb ik gedaan omdat ik ze tegen de grond reed.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er een op zitten maar merk eigenlijk zeer weinig verschil. De schakelarm komt enkele centimeters het blok uit en wordt omdat hij uitsteekt extra versterkt. Leuke optie, maar eigenlijk nooit problemen met de bak gehoord eigenlijk, niet met of zonder dit ding..
eigenlijk vond ik het bij nader inzien volstrekt zinloos!
heeft er hier iemand ervaring met een shiftholder?
zou beter schakelen en kunnen voorkomen dat de bak kapot gaat.
Bij deze ga ik het 954 topic verlaten omdat ik mijn CBR 954RR van 2002 heb verwisseld voor een 1000RR van 2007...
De 954 had inmiddels 50.000 op de klok en ik vond het weer eens tijd voor iets jongers (zie foto)
[afbeelding]
Hoop hier net zoveel plezier aan te beleven als aan de 954 en na enkele ritjes moet ik zeggen dat de 1000RR ook weer heerlijk strak stuurt en rijdt als een trein...
grtn Nelis ...
Welkom
Mooiste kleurstelling . Heb dezelfde en had mn 929RR ervoor weggedaan
Ik heb interesse in het afdekkapje!
Lama , ik heb hem bestelt
Hele mooie fiets Nelis!, veel rijplezier maar dat moet wel goedkomen denk ik
Je hebt trouwens PM.
edit; kan je niet pm'en
Ik heb interesse in die carbon inlaat kapjes, heb je toevallig een foto'tje voor me terwijl ze op de fiets zitten?
Zijn deze ter vervanging van de originele of kan ik ze ipv gebruiken.
Rij nu namelijk al een tijdje zonder die kappen (vorige waren niet zo lief door de vorige eigenaar behandeld)
Hoi Nelis,
Ik zie dat je een camera-mount op je kuip geplakt had. Heb je die bij verkoop/inruil er weer vanaf gehaald en zo ja, wou dat een beetje? Ik overweeg dat ook te doen maar ben bang dat ik ze er niet meer afkrijg als ik dat zou willen.
Groet
Herman
Het was mij alleen niet duidelijk of er gebruik werd gemaakt van je standaard bevestigingspunt en of dan de standaard nog te gebruiken was. Dus t.z.t. graag even een fotootje en/of uitleg. Ben benieuwd..
Oh en Emma...
Beetje hete föhn erbij en ze vliegen er af... ...