Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

heeft er hier iemand ervaring met een shiftholder?
zou beter schakelen en kunnen voorkomen dat de bak kapot gaat.

Laatst bewerkt:
Ik heb er een op zitten maar merk eigenlijk zeer weinig verschil. De schakelarm komt enkele centimeters het blok uit en wordt omdat hij uitsteekt extra versterkt. Leuke optie, maar eigenlijk nooit problemen met de bak gehoord eigenlijk, niet met of zonder dit ding..

eigenlijk vond ik het bij nader inzien volstrekt zinloos!

Bij deze ga ik het 954 topic verlaten omdat ik mijn CBR 954RR van 2002 heb verwisseld voor een 1000RR van 2007...
De 954 had inmiddels 50.000 op de klok en ik vond het weer eens tijd voor iets jongers (zie foto)

DSC01256.jpg

Hoop hier net zoveel plezier aan te beleven als aan de 954 en na enkele ritjes moet ik zeggen dat de 1000RR ook weer heerlijk strak stuurt en rijdt als een trein...

grtn Nelis ;) ...

Ik heb er een op zitten maar merk eigenlijk zeer weinig verschil. De schakelarm komt enkele centimeters het blok uit en wordt omdat hij uitsteekt extra versterkt. Leuke optie, maar eigenlijk nooit problemen met de bak gehoord eigenlijk, niet met of zonder dit ding..

eigenlijk vond ik het bij nader inzien volstrekt zinloos!

ok, thx voor je reactie.
bij mij zit er ietsjes speling op de as en ik schakel ook nog wel eens mis wat op het circuit erg vervelende gevolgen kan hebben.
Ik ga hem dus toch proberen.

Een 954 doe je toch niet weg..??

Je koopt er hoogstens iets bij... 8-)

Veel veilige kilometers met je nieuwe machine..!! *D

Hahaha, klopt.
Daar stond dat het "essential" was.
tsja, wie ben ik dan?

de carbon wielen zullen ook ongetwijfeld een verbetering zijn maar die sla ik nog even over ;)

Laatst bewerkt:
Grappig, heb er ook naar zitten kijken. Waar heb jij hm besteld??

Kicken blad hè..??

Ik heb hem besteld bij atc racingparts in duitsland.
Was een tientje goedkoper en konden hem gelijk leveren.

Ik lees pb al ruim 15 jr en ze zijn onovertroffen.
Vooral het "niet inruilen maar verbeteren" motto vind ik leuk.

Laatst bewerkt:
Bij deze ga ik het 954 topic verlaten omdat ik mijn CBR 954RR van 2002 heb verwisseld voor een 1000RR van 2007...
De 954 had inmiddels 50.000 op de klok en ik vond het weer eens tijd voor iets jongers (zie foto)

[afbeelding]

Hoop hier net zoveel plezier aan te beleven als aan de 954 en na enkele ritjes moet ik zeggen dat de 1000RR ook weer heerlijk strak stuurt en rijdt als een trein...

grtn Nelis ;) ...

Welkom :W
Mooiste kleurstelling ;) . Heb dezelfde en had mn 929RR ervoor weggedaan *D

Welkom :W
Mooiste kleurstelling ;) . Heb dezelfde en had mn 929RR ervoor weggedaan *D

Thanks en ik vind 'm ook DIK :9 ...

Heb voor de 954 nog wat spulletjes voor de verkoop en zal ze één deze dagen is met foto hier plaatsen,

-Carbon luchtinlaten

-Carbon Ixil Dempert (incl. DB-killer)

-Puig, donker dubbel bobbel ruitje

-Afdekkapje voor de duozit rood

Nelis ;) ...

Lama , ik heb hem bestelt

Het was mij alleen niet duidelijk of er gebruik werd gemaakt van je standaard bevestigingspunt en of dan de standaard nog te gebruiken was. Dus t.z.t. graag even een fotootje en/of uitleg. Ben benieuwd..

Oh en Emma... :P

Hele mooie fiets Nelis!, veel rijplezier maar dat moet wel goedkomen denk ik :]

Je hebt trouwens PM.

edit; kan je niet pm'en '(
Ik heb interesse in die carbon inlaat kapjes, heb je toevallig een foto'tje voor me terwijl ze op de fiets zitten?
Zijn deze ter vervanging van de originele of kan ik ze ipv gebruiken.
Rij nu namelijk al een tijdje zonder die kappen (vorige waren niet zo lief door de vorige eigenaar behandeld)

Laatst bewerkt:
Hele mooie fiets Nelis!, veel rijplezier maar dat moet wel goedkomen denk ik :]

Je hebt trouwens PM.

edit; kan je niet pm'en '(
Ik heb interesse in die carbon inlaat kapjes, heb je toevallig een foto'tje voor me terwijl ze op de fiets zitten?
Zijn deze ter vervanging van de originele of kan ik ze ipv gebruiken.
Rij nu namelijk al een tijdje zonder die kappen (vorige waren niet zo lief door de vorige eigenaar behandeld)

DSC00600.jpg

De kapjes kunnen ipv de originele geplaats worden...

Nelis ;-) ...

Laatst bewerkt:
VFR Nelis, als je de luchtinlaten niet verkoopt aan Hayvan (kan me haast niet voorstellen, maar je weet nooit?) heb ik interesse.

Hoi Nelis,

Ik zie dat je een camera-mount op je kuip geplakt had. Heb je die bij verkoop/inruil er weer vanaf gehaald en zo ja, wou dat een beetje? Ik overweeg dat ook te doen maar ben bang dat ik ze er niet meer afkrijg als ik dat zou willen.

Groet
Herman

Hoi Nelis,

Ik zie dat je een camera-mount op je kuip geplakt had. Heb je die bij verkoop/inruil er weer vanaf gehaald en zo ja, wou dat een beetje? Ik overweeg dat ook te doen maar ben bang dat ik ze er niet meer afkrijg als ik dat zou willen.

Groet
Herman

Beetje hete föhn erbij en ze vliegen er af...Ik zal het nog sterker vertellen, heb ze na 2 dagen in de garage laten liggen gewoon weer op de 1000RR geplakt :+ ...
Afgelopen zaterdag in de Eifel volop getest en toppie *D ...

ps. Kapjes zijn verkocht aan Hayvan :Y ...

Inmiddels alles verkocht aan alleen maar forummers :) ...

Nelis ;) ...

Het was mij alleen niet duidelijk of er gebruik werd gemaakt van je standaard bevestigingspunt en of dan de standaard nog te gebruiken was. Dus t.z.t. graag even een fotootje en/of uitleg. Ben benieuwd..

Oh en Emma... :P

1167_0.jpg

er zitten 2 bussen en 2 schroeven bij maar die hebben niet de goede maat!?
volgens mij kun je ze gewoon zo bevestigen als op de foto (is van de instructie)

ik heb geen standaard op de reesert dus het is ook geen probleem.

Het is iig een mooi ding en me stang heeft nu 0 speling *O*
Maar geen idee of het ook echt werkt met rijden

Foto800-EUNEHQAV.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan