Honda CBR 929 en 954rr Fireblade Topic 4th edition

Ik zoek alleen een 954RR (heb de tekst al aangepast).

100pk ? Begrensd ?
Om even mee op te scheppen dan... Mijn vorige cbr600f3 uit 1995 (ook 100pk) deed 280 op de teller. Iemand die mee reed op zijn 1000rr fireblade had toen ook 280digitaal staan (met gas over uiteraard!).

Best voor lul voor je 929 dan O-)

Maar goed, nu rij ik maximaal 30km/h... op mijn fiets ;(

Mocht iemand zijn 954rr kwijt willen of ergens een goede nette weten te staan dan hoor ik het graag.

Ach ja, vind em in principe hard zat gaan. Op straat heb je toch niks aan 150 pk, je haalt het er never nooit uit hier.. dan moet je echt naar het circuit toe..
Maar had ik het voor de aanschaf geweten had ik deze waarschijnlijk wel laten staan, maar dat is achteraf lullen en dat is altijd makkelijk.

Succes in ieder geval met de zoektocht naar een nieuwe 954, hopelijk rijd je snel weer rond ;)
 
Ik zoek alleen een 954RR (heb de tekst al aangepast).

100pk ? Begrensd ?
Om even mee op te scheppen dan... Mijn vorige cbr600f3 uit 1995 (ook 100pk) deed 280 op de teller. Iemand die mee reed op zijn 1000rr fireblade had toen ook 280digitaal staan (met gas over uiteraard!).

Best voor lul voor je 929 dan O-)

Maar goed, nu rij ik maximaal 30km/h... op mijn fiets ;(

Mocht iemand zijn 954rr kwijt willen of ergens een goede nette weten te staan dan hoor ik het graag.

mijn 929 heeft 143,9 a'wiel pk's (op uitdraai) en heeft een keertje 281 gehaald (kon nog iets verder denk ik, maar ik vond het mooi geweest.

Maarja, wat heb je daar aan. rechtuit hardgaan is geen hol aan.
en met accelereren ben je met een CBR-F nergens :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien even het vermelden waard of je met originele gearing rijdt.

Sommige hier denken heel hard te gaan maar dat blijkt in praktijk wel mee te vallen.. O-)

Om even een indicatie te geven. Mijn vorige tandwielbezetting 16/46 gaf op de teller 180 km/h aan en dan zei de GPS 165.. En die afwijking nam lineair toe..
 
Weet iemand trouwens of er in mijn 929rr (SC44) velgen passen van een ander model blade, Zoals bijvoorbeeld de velgen van een 954 of zelfs nieuwer?

Ik wil vaker circuit gaan rijden en wil op zoek naar een extra set velgen waar ik dan de circuitbanden onder kan slingeren...
 
Zo, mijn nieuwe spiegels zijn binnen. Hoop nu eindelijk van het RWA-syndroom af te zijn. Besluit is genomen. De oude gaten dicht maken en deze spiegels met led-raw erop.



Heeft iemand een suggestie welke waarde weerstand het beste gebruikt kan worden?
 
Weet iemand trouwens of er in mijn 929rr (SC44) velgen passen van een ander model blade, Zoals bijvoorbeeld de velgen van een 954 of zelfs nieuwer?

Ik wil vaker circuit gaan rijden en wil op zoek naar een extra set velgen waar ik dan de circuitbanden onder kan slingeren...


ja, dat past.
ook van de sc57 (tot 2007) past
 
Bedankt voor de reacties en Rob, Bedankt voor de link, ik ben er meteen even achteraan gegaan :)
 
Er staat een 954 op MP, in het grijs :9~
Gruwelijk!

75853d1142279703-fs-honda-cbr954rr-2003-dsc_00100.jpg
 
Zo, ben weer terug van een weekje sturen met de Blade. Eerste keer op stap. Eerst naar Praag, van daar naar Ceske Budejovice en vervolgens door Duitsland terug. Het verbruik heeft mij aangenaam verrast, Hele stukken autobahn met 170-190 leverde een verbruik op van ongeveer 1:17, en op binnenweggetjes met 80-100 daalde het verbruik zelfs tot 1:21,5! Een heel fijne mnotor, kan niet anders zeggen. Nu een paar dagen rust en dan nog een dag of 3 naar het Sauerland. Heb er nu alweer zin in. Er was slechts een ding wat me tegenviel........mensch, wat is die buddy hard!
 
Zo, ben weer terug van een weekje sturen met de Blade. Eerste keer op stap. Eerst naar Praag, van daar naar Ceske Budejovice en vervolgens door Duitsland terug. Het verbruik heeft mij aangenaam verrast, Hele stukken autobahn met 170-190 leverde een verbruik op van ongeveer 1:17, en op binnenweggetjes met 80-100 daalde het verbruik zelfs tot 1:21,5! Een heel fijne mnotor, kan niet anders zeggen. Nu een paar dagen rust en dan nog een dag of 3 naar het Sauerland. Heb er nu alweer zin in. Er was slechts een ding wat me tegenviel........mensch, wat is die buddy hard!

zithouding ook goed?
ik moet eerlijk zeggen dat ik na een km of 300 toch wel effe een uurtje van me zadel moet op de 929...
 
Ik kom van een 996 en die is nog een beetje extremer. Ik moet toegeven dat de 954 sportiever zit dan een CBR600F, maar het is goed te doen. En na 300 km wil ik ook wel even van mijn Pan European af hoor.
 
Klopt. Daarnaast heeft de Blade ook een kleine 35 pk meer dan mijn Duc. Ik moet zeggen dat dit snel begint te wennen, maar leuk is het wel. Over koppel heb ik ook niet te klagen, en het stuurt een stuk makkelijker dan mijn Duc. Ik moet ook zeggen dat ik het geluid en de ervaring van mijn 996 wel mis, gewoon, het toch wel speciale gevoel van zo een Ducati moet je niet onderschatten. Maar alles bij elkaar ben ik toch wel blij met mijn Blade. alleen die buddy.......
 
Porno fiets! :}

Heb nog steeds interesse in een paar onderdeeltjes :$
 
Met jou nog 100 anderen :)
Als je eens wist hoeveel mails ik al heb gehad voor alleen de uitlaat al...
 
Laatst bewerkt:
Werkt die quickshifter een beetje in de praktijk? is het de moeite waard?
 
Jammer dat ik al een Akra heb.
Vind deze echt heel gaaf!!!
 
Laatst bewerkt:
1. Kopen
2. swappen
3 verkopen
:P
 
die quickshifter is nog geen jaar oud en de keren dat ik ermee gereden heb vond ik het best fijn rijden! onder de 4500 toeren kan je hem uitzetten (dit toerental is instelbaar, net als de onderbrekingstijd -> std op 65 ms).
het is even wennen in het begin, maar daarna rijd het prima!

de akra blijft een van mijn favoriete mods!

als een van jullie interesse heeft dan hoor ik het wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan